Segons els Mossos, el 7 de maig els joves també van cometre un delicte de furt al Polígon Industrial Baix Ebre d'on van sostreure les bateries d'un camió-perforadora i d'una màquina elevadora. El segon dels fets va ser un robatori amb força ocorregut en un bar dede Jesús, d'on haurien sostret ampolles d'alcohol, comestibles i 100 euros en efectiu i on juntament amb els dos joves referenciats també van participar tres persones més, que també han estat detingudes.
Els dos joves detinguts tenien antecedents policials i van ser posats a disposició del jutjat d'instrucció de guàrdia de Tortosa, que en va decretar la llibertat amb càrrecs.
Via ACN
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.