4 de juliol del 2012
Cop d’Ull incorpora codis QR per veure vídeos i ajudar els anunciants
La revista gratuïta Cop d’Ull ha decidit fer un pas endavant i pioner en l’àmbit de les publicacions periòdiques de les Terres de l’Ebre i del nord de Castelló, per ampliar l’oferta de continguts en la seua edició impresa. A partir del número d’aquest mes de juliol, la revista que edita l’empresa Doble Columna incorpora l’ús de codis QR, els quals permetran que els lectors de Cop d’Ull puguen accedir d’una forma ràpida i còmoda als vídeos de les notícies de Teveon.tv, així com a les entrevistes, als informatius i als programes íntegres que Canal 21 Ebre penjarà en el seu canal de YouTube.
Per poder usar els codis QR, només cal que els lectors tinguen un smartphone, és a dir, qualsevol model de telèfon intel·ligent amb connexió a internet. D’aquesta manera, els lectors podran accedir, des de les pàgines de paper de Cop d’Ull i a través dels seus mòbils -però també d’alguns models de tabletes-, als continguts àudiovisuals dels portals multimèdia Teveon.tv i Canal 21 Ebre.
Els QR són uns codis de resposta ràpida, els quals obren tot un món de possibilitats als mòbils amb connexió a internet, cada vegada més utilitzats per la població. Aquest tipus de codis, que tenen l’aspecte d’un curiós pictograma en blanc i negre, es poden llegir amb diverses aplicacions gratuïtes dels smartphones. Amb l’ajuda d’un programa, la càmera del mòbil escaneja el codi QR i automàticament apareix a la pantalla un menú amb l’enllaç d’internet que se’ns vol mostrar: l’adreça d’un web, un article, una pàgina de Facebook, un vídeo, un mapa, un document, una galeria d’imatges, un arxiu d’àudio... Per tant, això evita que els usuaris hagen d’introduir manualment, teclejant al seu telèfon, cadascuna de les adreces d’internet.
En el cas dels codis QR a les notícies de Cop d’Ull, gairebé sempre redireccionaran els lectors fins als vídeos de les notícies de l’Informatiu de Canal 21 Ebre que habitualment també es poden veure al portal Teveon.tv. De la mateixa manera, hi haurà codis QR que obriran en els smartphones els vídeos de les entrevistes realitzades pel programa Primera Columna.
Però a més a més, els codis QR també s’estan incorporant a la publicitat, i és per això que Cop d’Ull vol ajudar els anunciants de la revista gratuïta a arribar d’una forma més efectiva als seus potencials clients. D’aquesta manera, els anuncis inclosos a les pàgines de Cop d’Ull podran incorporar codis QR, els quals permetran que els lectors de la revista puguen conèixer, des del palmell de la mà i a través de la pantalla dels seus mòbils, tot allò que els anunciants vulguen donar a conèixer: pàgines web, perfils a les xarxes socials, catàlegs de productes, espots publicitaris, ofertes especials, vals de descompte... Les possibilitats són infinites. A més, la integració dels codis QR en els anuncis es farà sense cap cost addicional per als anunciants del Cop d’Ull. A més, l’editora Doble Columna està preparant una atractiva oferta comercial perquè els anunciants de Cop d’Ull tinguen una major presència, també, en els diversos mitjans digitals de l’empresa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.