12 de juny del 2013

Tortosa i l'empresa Hife s'alien per atraure els turistes de la costa que volen més que sol i platja

TORTOSA (Baix Ebre).- Tortosa continua la seua aposta pel turisme i ara s'ha fixat l'objectiu d'atraure el visitants que busquen alguna cosa més que sol i platja, però que passen les vacances en destinacions properes com ara Sant Carles de la Ràpita, Vinaròs i Peníscola. Per això, l'Ajuntament de Tortosa i l'empresa HIFE han presentat aquest dimecres "Tortosa, In&Out", un nou producte turístic adreçat específicament a captar l'interès dels estiuejants de la costa. En concret, són visites d'un sol dia que l'empresa de transports promourà en les rutes Vinaròs-Tortosa i Peníscola-Tortosa, amb tots els serveis integrats en una mateixa tarifa. Així, un mateix tiquet de 27 euros inclourà el viatge d'anada i tornada en bus, una visita guiada durant el matí, l'entrada als equipaments turístics de la ciutat, i un dinar en un restaurant de Tortosa.

A més, els usuaris d'aquest nou producte turístic tindran la tarda lliure perquè puguen acabar de conèixer la ciutat pel seu compte, anar de compres, o bé completar-ho amb la visita a altres espais d'interès turístic de Tortosa. Finalment, abans de marxar, els visitants podran gaudir dels espectacles itinerants "Dissabtes del Renaixement: arts i comèdies de la Festa", que l'Ajuntament de Tortosa ha posat en marxa aquesta temporada turística per dinamitzar el centre i nucli antic de Tortosa, i captar alhora l'atenció dels visitants.

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, el director general de l'empresa HIFE, José María Chavarría, i el regidor de Turisme, Alfredo Ferré, han presentat el nou producte "Tortosa, In&Out" aquest dimecres al matí. Així, Chavarría ha dit que, depenent de l'èxit aquest producte, s'estendrà en una segona fase a altres destinacions de costa com Salou, Cambrils, Oropesa, Benicàssim, Alcosebre i Torreblanca. Per la seua banda, Bel ha afirmat que aquest és un producte competitiu i una bona mostra de la col·laboració públic-privada.

Un dels objectius principals del Pla de Foment Turístic de Tortosa, en el qual s'emmarca aquesta nova acció, és la captació de turistes en els seus mercats d'origen. Però també es busca despertar l'interès del turista que passa les vacances en territoris propers a la capital del Baix Ebre. D'aquesta manera, l'activitat de turisme cultural esdevé un complement i reforça les destinacions properes de sol i platja, així com les de turisme actiu o de natura.

El preu de l'abonament complet és de 27 euros, que es redueix a 20 si l'usuari es desplaça a Tortosa pels seus propis mitjans. A més, la tarifa és de 9 euros si només es fa la visita guiada. Per comercialitzar aquesta nova actuació, s'han elaborat fullets informatius i els busos que cobreixen les línies de Vinaròs i Peníscola incorporen també una imatge gràfica específica a la part del darrera, amb el nou lema turístic de la ciutat: "Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l'art de viure!". Aquest nou producte es posa en marxa en el marc del Pla de Foment Turístic de Tortosa, finançat conjuntament entre l'Ajuntament i la Generalitat de Catalunya.

Imatge Ajuntament de Tortosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta