28 d’abril del 2014

Bel rebutja el traçat de l'autovia A-7 perquè continua trinxant el poble de Campredó


TORTOSA (Baix Ebre).- L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, ha assegurat aquest dilluns que l'Ajuntament i el poble de Campredó "mantindran viva la reivindicació" contra una proposta de traçat d'autovia A-7 que continua trencant el poble de Campredó, i que avui el Govern de l'Estat ha informat de l'aprovació de l'estudi informatiu del tram La Jana-El Perelló, on s'inclou el subtram objecte de la polèmica. Bel ha recordat que el Ministeri de Foment no ha tingut en compte les al·legacions presentades durant tot el procés i que no ha estat fins avui que ha comunicat les novetats al consistori.

Malgrat la preocupació per la situació d'encallament en què es troba aquest projecte, l'alcalde s'ha mostrat convençut que aquest "és un escenari a molt llarg termini" i que el Ministeri "no té cap intenció de redactar el projecte executiu". "Fins i tot és una obra que pot acabar adjudicant un altre estat", ha reblat l'alcalde. Bel ha fet extensiva la crida a tots els grups municipals per mantenir viva una reivindicació que ha qualificat de "justa i raonable", front al traçat que proposa l'Estat. En la seua opinió, l'oferiment del Ministeri per millorar l'impacte ambiental durant el tràmit de redacció és insuficient.

15 comentaris:

  1. ...total se podra hacer todo un puente o ruta aerea que cruce por elevado todo el territorio, se puede alegar que Tortosa como pueblo crecera bien en viviendas bien en almacenes o industrias y esta autovia lo "cortara" y aprovechando el nuevo puente sobre el Ebre, se puede prolongar hasta llegar al final del municipio...

    ResponElimina
  2. A veure si la fan d'una vegada, és una obra molt necessaria pel territori, i si passa per Campredo no hi ha cap problema, no crec que perquè quatre veïns de Font del Quinto quedin una mica apartats s'acabi el món.

    ResponElimina
  3. ...que es una obra super necesaria no lo discuto, puede que los que vivimos en Tortosa ciudad no nos preocupe si corta alguna finca o apisona alguna casita de campo por no decir chalet camuflado, pero el territorio no es muy ancho, y decir que prolonguen un poco el descenso para los que viajan desde Valencia o el ascenso para los que lleguen de Barcelona/Tarragona no creo que sea ningun disparate, puede que hoy hayan 4 vecinos, pero mañana igual habran 100...

    ResponElimina
  4. A Jesús, la variant de la C12 trinxava el canalet, a Campredo l'A-7 molesta a quatre veïns.
    Ja n'hi ha prou de pegues i pals a les rodes. Sou uns curs de mires. Per no dir de gambals ! .
    A Flix ens han estat enverinant el riu al llarg de 40 anys i ningú deia res.

    ResponElimina
  5. Esque això es tant simple. Però sempre fiquem pegues a tot. Quin Poble trinxa!? Això és una demagògia barata. I sí Albertino, D'aquí a un temps hi haura 100 persones i Campredó capital... No veus que lo més lògic tal com van les coses és que si avui hi ha 4 demà en molta sort hi haurà 2?

    ResponElimina
  6. I parlant de curts de gambals.....Bel diu que " és una obra que pot acabar adjudicant un altre estat " . Un altre primavera que es pensa que a Catalunya tot es fa, i sobre tot, és faria bé . Què no tenim cap problema ara amb els tren, amb les freqüències, els preus, quantitats etc. Què no depen de la Generalitat això ja, Sr. Alcalde ? Parlant de carreteres, què no va estar 11 anys el govern seu ( de CIU ) per fer l'autovia Tortosa-l'Aldea ? . Camini que no es banyi !

    ResponElimina
  7. Collons! Com canvien les coses... Recordo temps passats que quan parlava del tema, molts m'enprenieu. Celebro que la gent raone este tema, ja que me veig de vell vivint en les cases abandonades de un antic poble que anomenaven "Terres de l'Ebre"....

    ResponElimina
  8. Autovia ja i prou d'amiguismes i plataformes del No per a salvar quatre xalets il·legals i 40 vots per a CIU i ERC.

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Crec arribada l'hora de deixar-nos estar de vuits i nous !
    Per no molestar al Canalet ens gastarem 106 milions d'euros per desdoblar un tram ( relativament curt ) de la C12 ; i ara, per no molestar a uns altres, tornarem a marejar la perdiu uns anys més. Mentrestant, l'alcalde, " creu " que es farà el desdoblament, i en canvi " creu " que podria ser un altre estat qui acabes adjudicant l'obra de la C12. Segur que per llavors, ja s'hauran desenvolupat molt més això dels ponts inflables i en podem col·locar entre la carrova i l'Aldea....

    http://www.ara.cat/societat/Investigadors-catalans-inflable-lleuger-suporta_0_1128487324.html

    Vinga pos, ànims .

    ResponElimina
  11. ...eso de puentes "inflables" es una solucion provisionalisima, de momento ha dado resultado positivo, pero por muy poco tiempo se puede emplear este sistema... y otra cosa, cuando se hace una circunvalacion, es por sitios donde no hay habitantes, solo se hace sobre montes y fincas, que los chalets son ilegales (¿...?) eso no quiere decir que sea chabolismo, son viviendas...

    ResponElimina
  12. Lo dels ponts inflables és una bajanada com una casa. Igual que la tonteria política fe fer prescindir de les seues cases als seus habitants. A qui li entra al cap? Ara voleu muntar drames per una puta carretera que només beneficia als que aposten pel consum del derivats de petroli i a les constructores? Que la facin soterrada! Per acabar-ho de adobar! Que l'estat alliberi les autopistes! Esta és la faena! No trinxar poblaments o desnonar ciutadans. Total per portar les taronges marroquines i valencianes a la UE! Au va!

    ResponElimina
  13. Jo aposto per treure lo riu Ebre perquè trinxa la ciutat de Tortosa.

    ResponElimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. ...los valencianos sacaron el Turia de Valencia capital, el cauce lo dejaron, y hay campos de futbol, y parquets de columpios para los crios, aqui se podria desviar por Tivenys y regresar por Amposta pasando por detras del Coll del alba...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta