El director general de Carreteres, Jordi Follia, va visitar ahir la zona de xalets del Canalet per comprovar sobre el terreny l'afectació del traçat de la variant de l'eix de l'Ebre (C-12) que havia previst la Generalitat. Follia, acompanyat per l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, va fer una primera proposta de traçat alternatiu, que evita la zona urbanitzable que s'ha inclòs en el nou pla d'ordenació urbana municipal (POUM). Tot i així, la condició posada per Carreteres és que qualsevol solució de traçat haurà de tenir en compte la reserva de sòl que l'Ajuntament de Roquetes ja va aprovar en el seu POUM i el mateix punt de sortida de la variant al terme d'Aldover, i no a l'altura de Xerta. En aquest sentit, la intenció de la Generalitat és que l'estudi informatiu de la variant de l'eix de l'Ebre surti a informació pública abans de final d'any, tot i que la realitat és que encara no s'ha assolit cap acord definitiu entre l'Ajuntament i Carreteres. En qualsevol cas, les dues parts coincideixen en què l'opció més viable seria corregir el traçat cap al nord, travessant una zona agrícola i amb menys densitat d'habitatges. El desdoblament de l'eix de l'Ebre a Tortosa i Roquetes costarà uns 70 milions d'euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.