
29 de gener del 2012
Tortosa recupera una xurreria al parc municipal

2 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Home! està molt bé, peró el genuï es LA XURERIA DEL PARC, aquesta està a l'altra punta, i pel mateix preu,(no sé de qui és la intalació de l'antiga xurreria) hagués pogut cedir la caseta. Peró aquesta iniciativa presa no està del tot mal pensada.
ResponEliminaJa hi havia una xurreria al parc de Tortosa, ara abandonada i oberta, font de perills per als qui van al parc a certes hores. No podien haver fet servir la que hi havia, que fa fàstic l'estat en el que està, que sembla l'oficina de turisme de la plaça del bimillenari, ja sabeu, aquella destrossada que varen desfer fa uns anys junt al quarter dels Mossos d'esquadra, o desfer-la d'un cop?
ResponEliminaÉs una vergonya, un parc tan renovat i un local que feia de xurreria tan destrossat...