27 de maig del 2013

Sílvia Sabaté, Pere Ponce i Belén Fabra acaben al riu el rodatge de l'anunci promocional de Tortosa



TORTOSA (Baix Ebre).- Tortosa s'ha convertit, ahir diumenge i durant tot aquest dilluns, en un plató de cinema amb la filmació d'un spot de promoció turística de la ciutat. El mercat municipal, els Reials Col·legis, el Port, el riu Ebre, el pont del tren o els carrers del nucli antic han vist alterada la rutina d'un dilluns habitual amb la presència d'actors i tècnics. Pere Ponce, Sílvia Sabaté o Belén Fabra han revisitat alguns d'aquests espais en companyia de figurants i voluntaris que han participat en el rodatge. A més, ahir diumenge es va filmar una escena que recreava la Festa del Renaixement que va comptar amb la presència de molts voluntaris vestits d'època. Aquest matí, Pere Ponce i Belén Fabra han atés els mitjans als Reials Col·legis, en una trobada a la qual han assistit l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, i el regidor de Turisme, Alfredo Ferré.

Pere Ponce ha explicat que no s'ho va pensar quan li van proposar de participar en un spot de la seua ciutat. "Tortosa té un gran potencial, el seu paisatge i el seu paisanatge, s'hi menja bé i la seva gent és molt acollidora." L'actor tortosí ha destacat la Festa del Renaixement com a un dels principals actius turístics, així com l'important "pòsit cultural" de la ciutat. Per la seua banda, Belén Fabra ha dit que les tortosines i tortosins "ens ho hem de creure una mica més" perquè a Tortosa "s'hi respira autenticitat i, a més, tenim un sentit de l'humor molt especial".

L'alcalde ha volgut agrair personalment als tres actors la seua participació a l'spot. "Teníem clar, de bon començament, que la millor forma de promocionar-nos era a través de cares conegudes, i les de Ponce, Sabaté i Fabra ho són i, a més, tenen molta projecció i reconeixement". El rodatge de l'spot ha acabat aquesta tarda al riu Ebre amb una seqüència a bord del llagut "Lo sirgador", que ha navegat davant la façana fluvial de Tortosa.

La campanya consisteix en tres espots de curta durada que, en aquesta primera fase de la promoció, s'exhibiran durant el mes de juny per les principals cadenes de televisió. També es faran falques de ràdio, insercions web i anuncis per a premsa escrita, amb la voluntat de fer una campanya integral que arribi a tots els públics objectius. La producció dels espots va a càrrec de Celofan Audiovisual. La campanya consisteix en la creació de tres espots de 20 segons, cadascun dels quals protagonitzat per un dels actors. El final dels tres comercials serà el mateix, i consistirà en un sopar d'amics al llagut "Lo Sirgador" enmig del riu, al capvespre, amb la façana fluvial de Tortosa al fons. De la mateixa manera, també es produirà un espot d'una durada superior, pensat per difondre'l via web, així com falques per a ràdio i originals per a premsa.

El director del projecte és Germán Machí, el productor executiu és Oriol Gracià, el guió és de Carles Ventura i la banda sonora original la composa Jesús Giménez. La productora, Celofán Audiovisual, és una empresa impulsada per professionals de Barcelona i les Terres de l'Ebre, especialitzats en la realització i desenvolupament de productes d'entreteniment i publicitat per a televisió.

La campanya forma part del Pla de Foment Turístic, per tal de promocionar el patrimoni, els espais naturals, la cultura, la gastronomia i el comerç del municipi. Es tracta d'una iniciativa que vol presentar els principals atractius turístics de Tortosa a través de la mirada dels tres actors, tot aprofitant la seua projecció i el seu reconeixement públic. El Pla de Foment Turístic està finançat per l'Ajuntament de Tortosa i per la Direcció General de Turisme, i està dirigit d'una banda a la creació de nous equipaments i productes turístics i, d'una altra, a posicionar Tortosa com a destinació turística i renovar el discurs turístic de la ciutat al voltant del seu llegat renaixentista, com a element diferenciador respecte altres ciutats i destinacions de la competència. L'actual campanya se centra en aquest segon objectiu, de donar a conèixer els atractius de Tortosa entre els mercats de proximitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta