3 de juny del 2009

L'Ajuntament imposa 37 sancions en els primers 15 dies de l'ordenança de civisme de Tortosa

L'aplicació de l'ordenança de civisme de Tortosa ja ha generat les primeres denúncies pel seu incompliment, tot i que només fa 15 dies que va entrar en vigor. Segons va informar ahir l'Ajuntament, la policia local ja ha efectuat un total de 37 denúncies, des que el 16 de maig passat es va fer efectiva l'aplicació de l'ordenança. Els fets denunciats són diversos, tot i que el gruix de les denúncies són pel consum d'alcohol a la via pública que provoca molèsties als veïns. L'Ajuntament ha afegit que també hi ha altres denúncies per l'abandonament de vehicles al carrer, per l'ocupació de la via pública sense autorització, per la pràctica de la pesca fluvial al nucli urbà sense permís, pel fet d'orinar a la via pública, i d'embrutar el mobiliari urbà, o per venda ambulant.

Publicat a
El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 03-06-2009 Pàgina 10

2 comentaris:

  1. I als adolescents psicòpates motoritzats amb els tubarros rebenta-timpans, no els hi fan res ?

    Els dies que tinc migranya m'agradaria tenir una escopeta de canons retallats a mà.

    ResponElimina
  2. Doncs no, perquè prou ne tenen en la creu de deixar-se els diners que no tenen en passar la ITV a fi d’aquest any.

    Jo vaig en la meva moto amb tubarro (tot i que el soroll no és molest com altres motos, que realment són insuportables) i ara m’he de deixar uns diners, que com he dit, no tinc, en passar la ditxoseta ITV, tot el que sigui per fer diners...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta