13 de març del 2010

Estopa arribarà a Ascó el 2 de juliol amb la seua gira 'X Anniversarivm'

Estopa ha anunciat un nou concert a la demarcació deTarragona, després de l'èxit que ha suposat la venda d'entrades per al concert d'aquest dissabte a la nit a la Selva del Camp. Així, la banda de Cornellà té previst actuar el proper 2 de juliol a Ascó, en un concert que estarà produït per Music From Tamarit, segons hem pogut llegir avui a El Punt. L'any passat, aquesta mateixa promotora va organitzar el festival Ascó Summer Festival, amb un macroconcert en què van participar Amaia Montero, Los Delinqüentes, Henry Saiz, Nuria Guia, Liz & Baker, Pino VS Pinet i DJ Troy. El concert d'Estopa a Ascó seria el primer que els germans Muñoz fan en una població de les Terres de l'Ebre en molts anys (si no recordo malament, van actuar al principi de la seua carrera a l'Ampolla). L'actuació d'avui a la Selva erà la primera d'Estopa a les comarques de Tarragona en la gira de celebració dels seus deu anys d'existència, en què presenten el disc recopil·latori i de versions X Anniversarivm.

3 comentaris:

  1. La gent parlant pudors d'Ascó però mireu quin "conciertazo" que es poden permetre en aquesta població, mentres natros ens hem de conformar en Chenoes i gossos!

    Ningú vol beure vi d'Ascó ni portar els seus xiquets a jugar a futbol al camp d'Ascó però a veure a Estopa anirà tot cristo, jo probablement, el primer.

    ResponElimina
  2. Es que de falços hi han per donar i vendre,pregunteu a Jesus (l'EMD)per un independentiste que es hincha del R.Madrid,o el que es lo mateix,avui estic en contra del magatzen nuclear i dema em paso el meus ideals pel forro per que m'han oferit treballar a la Nuclear,desgraciadament no es cap conte.

    ResponElimina
  3. Es que de falços hi han per donar i vendre,pregunteu a Jesus (l'EMD)per un independentiste que es hincha del R.Madrid,o el que es lo mateix,avui estic en contra del magatzen nuclear i dema em paso el meus ideals pel forro per que m'han oferit treballar a la Nuclear,desgraciadament no es cap conte.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta