17 de juliol del 2008

Tortosa etiqueta l'aigua de la Festa del Renaixement per millorar-ne la promoció

Font Selva i Begudes Toscà han etiquetat 200.000 ampolles amb la imatge de la festa, dissenyada per Marta Viladrich

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, va presentar ahir la nova imatge de les botelles d'aigua que se serviran durant la Festa del Renaixement, tant als restaurants que participen en les jornades gastronòmiques del Mengeu de Festa com a les tavernes de la Ruta de la Saboga. L'etiquetatge de les ampolles, que ha estat possible a partir d'un acord amb l'empresa embotelladora Font Selva i la distribuïdora local Begudes Toscà, era un dels objectius de l'organització per millorar la projecció de la Festa del Renaixement. De fet, Bel va remarcar que es tracta d'una fórmula de patrocini mutu, ja que Font Selva també tindrà, a través de la Festa del Renaixement, una plataforma per consolidar la seua implantació al territori.
El responsable de l'empresa, Joan Josep Barberà, va explicar que Font Selva ja posa etiquetes pròpies a l'aigua que comercialitzen grans superfícies, i que arran d'això va tenir la idea de fer el mateix amb la Festa del Renaixement. «Ho vam fer amb tota la il·lusió del món, i no ens esperàvem que tingués aquest impacte i una acollida tan bona entre els restauradors», va dir Barberà. De fet, Font Selva ha etiquetat 120.000 ampolles d'un terç de litre i 80.000 ampolles més de litre i mig, que no només es distribuiran a Tortosa durant els dies de la festa, sinó també al conjunt de la demarcació de Tarragona durant les pròximes setmanes. «A més, l'etiqueta assenyala les dates de la Festa del Renaixement dels tres pròxims anys, i per tant és una bona manera d'ajudar la festa i el sector de la restauració», va afegir-hi el gerent de Begudes Toscà, Miquel Vidal. De fet, tant l'alcalde com els dos empresaris van valorar que en pròximes edicions podrien iniciar la campanya mesos abans, per promocionar la Festa del Renaixement.

El Punt (17-Juliol-2008)

9 comentaris:

  1. Hauríem de començar a pensar en no fer servir ampolles de plàstic, i menys menudes. Són d'un sol ús (14000000 de litres d'aigua embotellats cada dia), insostenibles (cal més aigua per fabricar-les de la que podran portar), tenen costos de transport elevats (500 trailers cada dia circulant per les carreteres espanyoles) i un gran negoci privat a costa de l'aigua (aqüífers, fonts...) que haurien de ser un be públic). Així que em sembla un mal objecte per aprofitar-lo com a plataforma de marketing. Calen més fonts públiques i una aigua d'aixeta de més bon beure, que és possible.

    ResponElimina
  2. tens rao, pero mentres tant, s'haura de vendre d'alguna manera i amb alguna marca l'aigua als restaurants i tavernes, no?

    ResponElimina
  3. Josep , sembla que acabis d’arribar de la Expo de Saragossa molt sensibilitzat. Ja sabem que al mon hi ha molta gent i tothom vol menjar i beure, però has de saber que l’explotació d’aigua de manantial esta regulada a traves d’una concessió administrativa renovable. Perquè segons tu l’aigua es un be públic i el petroli no? Per cert, l’aigua de l’aixeta reuneix totes les garanties, i si no vols beure aigua embotellada sempre tens opcions...

    ResponElimina
  4. Mc calan, per la teua informació:
    1. L'expo va silenciar les lluites nacionals, n'hi havia una de més interessant a fora.
    2. El petroli no és una necessitat bàsica com l'aigua: prova de no beure aigua... en canvi sense petroli estaríem millor.
    3. No vaig estar a la expo sinó a la trobada per posar en marxa el decreixement. Pots informar-te a www.tempsdere-voltes.cat

    ResponElimina
  5. En cap moment he parlat de necessitats bàsiques, sinó “de bens públics” que es al que tu feies referència. Penso que hi ha una diferencia oi?
    Exemple : El menjar també es una necessitat bàsica, en canvi no es un bé públic veritat?

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Per molt que t’esforcis, ni tu ni jo tenim la potestat de declarar un bé com públic. Això es competència dels estat sobirans...

    ResponElimina
  8. Llavors, posem que les necessitats bàsique harien d'estar garantides universalment...

    ResponElimina
  9. Ahhhhhh muchacho!!! Diuen que lo utòpic es enemic de lo real, però això ja no es del que parlàvem...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta