En qualsevol cas, el primer secretari del PSC a la capital del Montsià, Antoni Espanya, ha afirmat que amb aquest campanya es pretén sensibilitzar a la població amb un missatge curt i concís, amb l'objectiu d'“animar-los a dinamitzar el comerç, el de tota la ciutat, tant grans superfícies com petites, però especialment el de tota la vida, el de les famílies que s’esforcen cada dia quan obren les portes del seu establiment, que reben amb un somriure i un gest amable els seus clients, que els escolten, que dediquen part del seu temps a facilitar en certa mesura la vida dels seus veïns”. En definitiva, segons Espanya, els que fan poble, “com expressió sincera i real del que és cohesionar la ciutadania mitjançant les relacions socials satisfactòries.”
L’objectiu és que el missatge “arribi a moltes persones i ens faci reflexionar sobre les bondats de comprar als nostres veïns”. La finalitat és clara: “Natros com que estimem Amposta, comprem a Amposta”. En aquest sentit, Espanya ha recordat que els socialistes sempre han defensat el model de comerç local i de proximitat perquè crea llocs de treballs estables; perquè fomenta el consum de productes que es produeixen en el territori; perquè crea xarxes de relacions socials i veïnals; perquè fomenta la diversitat enfront el model uniformitzador dels grans eixos comercials, i perquè és el model de les ciutats petites i mediterrànies
El PSC d’Amposta aprofitarà la campanya també per donar a conèixer el contingut de la moció aprovada per unanimitat, a partir de la qual l’Ajuntament s'ha compromès a adjudicar els contractes de serveis i subministraments de forma rotatòria a les empreses locals. Es tracta de contractes els conceptes dels quals superin els 5.000 euros anuals. Segons els socialistes, aquesta mesura pot representar una important injecció econòmica per moltes petites i mitjanes empreses de la ciutat, tenint en compte, a més, que la despesa corrent anual de l’Ajuntament és de 6,7 milions d’euros. Des del PSC, ha insistit Espanya, “fem una crida a les empreses de la ciutat que facin arribar a l’Ajuntament informació sobre els serveis que poden oferir perquè se les tingui en compte en les futures adjudicacions”.
Imatge PSC d'Amposta
Una iniciativa molt encertada per apoiar al comerç local, que ho està passant realment molt malament i per dinamitzar el centre de la ciutat, això és demostrar en fets i no en paraules el que s'ha de fer de veritat, fomentar el teixit comercial, empresarial i de serveis, ara crec que el següent pas seria disminuir la pressió fiscal d'aquest establiment, per poder subsistir i afrontar millor la crisis.
ResponElimina