27 de novembre del 2006

Conferència sobre els blocs a Amposta

Quan fa poc més d'un any vaig començar a fer La Marfanta, l'última cosa que pensava era que algun dia em convidessin a fer una conferència sobre el fenòmen dels blocs. Però la realitat és que una entitat tan activa com Internautes d'Amposta m'ha convidat a participar en el cicle de conferències de l'Àtic2ª (que organitza conjuntament amb la UOC, la URV i Ciutat Digital), amb una xerrada en què intentaré analitzar l'impacte que ha tingut l'expansió de la blocosfera en l'opinió pública de les Terres de l'Ebre. La conferència serà el proper divendres, 1 de desembre, al casal d'Amposta (carretera de la Simpàtica, 6). Serà la segona xerrada, després de la que va pronunciar fa unes setmanes el professor Robert Rallo. No cal dir que tothom esteu convidats a assistir-hi i també a participar-hi. Pocs abans també farem un sopar de germanor al frankfurt que hi ha al costat del casal. No em direu que no és una bona setmana, per anar a Amposta i parlar d'internet i de notícies...

2 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Aprofito la plana en blanc d'aquesta notícia per dir que em crida l'atenció precisament això: les notícies sense comentaris. I t'ho brindo, Gustau, com a tema si el vols, per a després del frankfurt.

    De vegades, pujant i baixant per La Marfanta, m'ha resultat curiós com hi ha notícies de vegades molt importants que no tenen cap comentari. Altres cops, les notícies són temes més "particulars" i un entén que no hi hagi comentaris. D'altres notícies, són temes que podria semblar que "no hi ha per on agafar-los" i d'això es pot desprendre que no hi hagi comentaris.

    D'altra banda, reflexionar sobre on hi ha comentaris i on no, com a retrat dels tertulians; sobre l'alçada de dits comentaris i la capacitat d'aquests en la creació d'opinió; la "reconstrucció" temàtica que amb ells el públic fa, després de la síntesi periodística del titolar...

    M'aturo, que em menjo tot el paper...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta