21 de juliol del 2015

Tivissa s'alia amb Pratdip i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per a la nova marca turística 'Terres de Mestral'



TARRAGONA.- Els municipis de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Pratdip (Baix Camp) i Tivissa (Ribera d'Ebre) han unit esforços per a la promoció turística dels seus territoris amb la posada en marxa de la nova marca conjunta 'Terres de Mestral'. Impulsada a través de la Mancomunitat de Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT), la marca disposa ja d'una pàgina web pròpia, www.terresdemestral.cat, on s'ofereix informació sobre els actius turístics de la zona, potenciant la combinació de mar i muntanya com un dels seus principals punts forts. Els responsables turístics dels tres municipis s'han compromès a posar en marxa noves iniciatives de promoció conjunta en el futur.

"Per reforçar el sentiment identitari del territori, posar-lo en valor, promocionar-lo" i fer veure tothom que els tres municipis "poden oferir productes turístics d'igual o major qualitat que altres destinacions més conegudes". Aquestes són les raons, segons l'alcalde de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant o president de la MIDIT, Alfons Garcia, darrera d'aquesta iniciativa. La marca s'ha presentat en societat aquest dilluns amb la presència, a banda de Garcia, del tinent d'alcalde de Tivissa, Antonio Santapau; el tinent d'alcalde de Pratdip, Anton Escoda; i representants de l'empresa Moixó Enginyeria Informàtica SL, que han dissenyat el web; així com empreses del territori que participen en el projecte del portal.

La imatge de la marca 'Terres de Mestral' aposta per visualitzar la combinació de mar i muntanya d'aquest territori, amb la presència del vent de mestral com a element comú dels tres municipis. Així, el logotip es basa sobre la lletra 'm' -de mestral, mar i muntanya-, dissenyada amb unes espirals que representen el vent i les onades, els colors blau i verd, per fer-la més fàcil d'identificar i recordar.

El web vol convertir-se en un aparador del territori de la marca i, alhora, un catàleg exhaustiu de tot allò que s'hi pot fer, tenint en compte les motivacions dels visitants, amb instruments per concretar i organitzar estades o vacances al detall. En aquest sentit, inclou informació sobre la destinació i l'oferta turística, una agenda d'activitats, un mapa, notícies, galeria d'imatges, opuscles, accés a les xarxes socials on són presents les Terres de Mestral, entre d'altres.

Paral·lelament, la pàgina serveix per promocionar els establiments i productes turístics del territori. Així, conté una detallada relació dels allotjaments, restaurants, empreses d'activitats, cellers, agències de viatge, oficines de turisme i altres establiments vinculats al sector turístic i les seves dades de contacte. Els propis empresaris són els que gestionen aquesta part de la pàgina web dedicada al sector privat, on també poden informar de les activitats i propostes que organitzen; i la idea és que en un futur s'estableixin mecanismes directes de venda i contractació online.

La principal característica d'aquest web amb visualització adaptada a dispositius mòbils és el predomini de continguts fotogràfics i gràfics, per captar l'interès dels usuaris i seduir-los. Actualment, està disponible en tres idiomes: català, castellà i anglès. Més endavant, no es descarta incorporar-hi altres idiomes, en funció de les necessitats. / Via ACN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta