«El pla territorial no ha tingut en compte la nostra previsió de fer una carretera resseguint el marge esquerre de l'Ebre, per millorar la connexió amb Amposta i Deltebre», va remarcar Meritxell Roigé. La regidora d'Urbanisme es referia a la prolongació de la carretera T-3454 des d'Amposta fins a Tortosa, una carretera que avui ja uneix Deltebre amb la capital del Montsià. En canvi, en el pla territorial es proposa utilitzar un itinerari que discorre per quatre carreteres: la T-340, l'N-340, la futura variant de l'Aldea i l'autovia de Tortosa a l'Aldea (C-42), un recorregut més «complex». A més, l'Ajuntament preveu un enllaç amb l'eix de l'Ebre (C-12) i amb l'autopista AP-7 a l'altura de Campredó. D'altra banda, el pla territorial no inclou l'anella viària per l'est de Tortosa, tot i que sí que preveu el tercer pont sobre l'Ebre. De fet, en l'anterior pla territorial i en el POUM ja es preveien la circumval·lació.
Aquest bloc també és accessible des del portal Marfanta.com, amb connexió directa als millors articles de l'ebresfera
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.