En el cas de les Terres de l'Ebre, ICV-EUiA ha organitzat una campanya basada “en la proximitat”, amb una cinquantena de microactes programats a totes les Terres de l’Ebre, dels quals destaca l’acte central amb la visita del candidat Joan Herrera el dijous 22 de novembre a la tarda, que completarà una agenda plena d’actuacions a peu de carrer.
Jordan ha destacat un pla de xoc per a la creació de llocs de treball i un segon pla d’industrialització per a les Terres de l’Ebre, a més de la defensa del cabal ecològic del riu Ebre, i la potenciació d’una sanitat i una educació públiques de qualitat. Però també la celebració d’un referèndum pel dret a decidir o l’impuls d’una Pensió Bàsica Universal, per assolir la pobresa zero, entre d’altres. Quant a les propostes nacionals, el candidat ebrenc d'ICV ha assenyalat la creació d’una Banca pública, la dació en pagament per evitar desnonaments, un acord nacional pel dret a decidir o un pla contra la corrupció i una fiscalitat justa i progressiva, entre d’altres. Així mateix, Jordan s’ha mostrat convençut de que ICV-EUiA és “l’alternativa de govern per assumir els reptes de país: podem fer un pas endavant a partir del dret a decidir i exigir una sortida de la crisi amb el suport de les classes mitjanes –no contra elles- per aconseguir una reactivació econòmica que ens trague d’esta convulsió social".
Imatge ICV Terres de l'Ebre
http://www.rtve.es/alacarta/videos/television/una-antena-patio/673687/
ResponEliminaDecisió que l'honra.
ResponEliminaSenyor Herrera i senyor Jordan: és vergonyós que a les eleccions autonomiques del 2010 al programa electoral de ICV nombressiu de pendre mesures per lluitar contra la contaminació electromagnetica de les antenes de telefonía mòbil i al programa actual, dos anys més tard no dieu res. Així ja no us preocupa aquest tema?? Realment sou tan ecologistes com aparenteu?? Cada vegada la gent dubta més de vosaltres. Després no es queixin si perden vots.
ResponEliminaNo s'arregla el mon així però al menys es demostra certa sensibilitat iamb aquells amb qui es diu representar. Per llei haurien d'estar regulats d'acord a alguna dada objectiva com, el SMI.
ResponEliminaAra suposo que la nostra primera dama, la Merixtell, el nostre gran senador Ferran Lannister i pataqueta renunciaran als seus salaris de l'ajuntament al ja estar cobrant d'altes bandes, a banda del que ja cobren de Sagessa.
Benvolgut No antenas, Des d'ICV seguim preocupats per la contaminació electromagnètica, així com per totes les problemàtiques mediambientals. Un programa electoral no sempre pot reflectir absolutament totes les propostes, no per falta de convicció sinó per una qüestió d'espai i prioritats. En lo context actual de crisi s'ha hagut de triar lo més important, sense que això vulgue dir que hàgem canviat d'opinió. Lo dret a decidir i els drets socials actualment copen l'actualitat, i igualment tenim en compte que som l'únic partit realment ecologista del panorama polític nacional. Agraïm la teua aportació i esperem entengues les explicacions.
ResponElimina