![]() |
Una dotzena d'establiments d'Alcanar col·laboren amb el programa Al Cistell.- AJUNTAMENT D'ALCANAR. |
En aquest sentit, la regidora ha volgut destacar que el govern municipal d’Alcanar ha incrementat la partida en el pressupost del 2013, perquè el programa Al Cistell puga tenir continuïtat durant tot l’any. De fet, Navarro ha explicat que no hi ha un nombre fix de famílies que demanden a Serveis Socials de beneficiar-se d’aquest programa, ja que això va en funció de les puntes de feina que hi ha a Alcanar en feines agrícoles com els vivers o la recol·lecció de cítrics. A més, el perfil dels sol·licitants d’ajuda alimentària ha canviat: abans eren sobretot nouvinguts, però cada vegada són més els autòctons que reclamen suport de l’Ajuntament, que col·labora amb Càritas i Creu Roja. La regidora ha afegit, a més, que encara no s’està notant l’efecte econòmic dels acomiadaments de la planta de Cemex. Però sí que els preocupa l’impacte emocional del sotrac que va suposar l’ERO de la cimentera.
D’altra banda, Navarro també ha explicat els detalls del programa Hola Nadó, amb què l’Ajuntament d’Alcanar vol donar la benvinguda als xiquets i xiquetes que naixen al municipi, i alhora informar les seues famílies amb tot allò que necessiten saber en els primers mesos de vida de la criatura. Per això, ha redactat una guia per acompanyar i orientar les famílies en aquesta primera etapa, amb informació sobre nutrició, salut, serveis i subvencions a les que poden accedir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.