20 d’agost del 2013

La gent de Miravet farà la Via Catalana per la Independència al tram d’Alcanar

MIRAVET (Ribera d'Ebre).- L’Ajuntament de Miravet ha previst l'organització d'un autocar perquè els seus veïns puguen participar en la Via Catalana per la Independència, el proper Onze de Setembre. Durant aquest mes d’agost, totes les persones de Miravet interessades en participar-hi s’han pogut inscriure a les oficines de l’Ajuntament, amb l’opció de poder desplaçar-s’hi en autocar. De fet, aquest dilluns era l’últim dia per apuntar-s’hi. Finalment, més de 70 persones de Miravet han estat inscrites en el tram 14, a prop d’Alcanar, una de les zones de la Via Catalana per la Independència que encara falta per omplir. En aquest sentit, el segon tinent d'alcalde, Josep Maria Sàez, ha explicat que, al marge de la gent inscrita a la Via Catalana a través de l'Ajuntament miravetà, també hi ha altres veïns que ho han fet per lliure.

L’Ajuntament de Miravet ha fet un pregó aquest dimarts per anunciar que dijous 22 d’agost, a partir de les deu de la nit, farà una reunió a la sala de l’Assens per parlar de l’autocar, de les samarretes i d’altres aspectes de l’organització per assistir a l’acte que l’Assemblea Nacional Catalana ha convocat per a l’Onze de Setembre al llarg del litoral català. Precisament, l’Assemblea Nacional Catalana ha fet aquest dimarts una nova crida a totes aquelles persones que puguen desplaçar-se perquè s’inscriguen i vagen a aquells trams on hi ha una baixa ocupació. Els trams més buits són entre Figueres i la frontera amb França, i al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre.

Imatge ACN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta