19 de maig del 2006

Tortosa desplega el seu servei d’atenció al ciutadà a l’oficina de la pedania de Campredó

La resta de pobles del municipi també descentralitzaran els tràmits dels veïns

La regidora del servei d’atenció al ciutadà (SAC), Amparo Moreno, i el representant de l’alcalde a Campredó, Rafel Lluís, van inaugurar ahir el nou servei del SAC que ha començat a funcionar a l’oficina municipal de la pedania de Campredó. La descentralització del SAC, que es completarà durant les properes setmanes a la resta de pedanies de Tortosa, permetrà que els veïns de Campredó puguin fer la majoria de tràmits administratius sense haver de desplaçar-se fins a l’ajuntament.

«Hem estat fent una sèrie de proves a Campredó per veure si funciona, i en un mes obrirem les altres oficines descentralitzades del SAC a la resta de les pedanies de Tortosa», va explicar ahir la regidora de Participació Ciutadana, Amparo Moreno. En aquesta línia, la regidora va precisar que l’objectiu és «apropar l’administració municipal als ciutadans, i evitar que els veïns hagin de desplaçar-se a la seu central de l’ajuntament». Moreno va destacar que, al marge de les millores tècniques que s’han introduït a l’oficina de la pedania, el més important és que s’ha iniciat un procés per modificar i simplificar les rutines de l’administració municipal. «Ara la gent de Campredó podrà fer, des de l’oficina de la seua pedania, el 80% dels tràmits que normalment es fan a la planta baixa de l’ajuntament», va concloure.
Per la seua banda, el representant de l’alcalde a Campredó, Rafel Lluís, va agrair que s’haja fet aquest pas perquè els veïns tinguin «més a prop la resolució dels seus tràmits i problemes». Lluís va dir que el servei descentralitzat del SAC contribuirà a millorar algunes de les limitacions importants que l’oficina de la pedania de Campredó tenia fins ara.

> Una millora cap a dins i cap a fora

Els tràmits que els veïns podran realitzar a través de les oficines descentralitzades del SAC són la majoria dels que poden fer-se a la planta baixa de l’ajuntament tortosí, com el registre general d’entrada, la sol·licitud i l’obtenció d’un volant d’empadronament, o demanar informació sobre altres tràmits administratius més complexos. El responsable de l’oficina del SAC a Campredó serà Jaume Roca, però al marge del servei presencial també hi haurà atenció telefònica i la disponibilitat de la quarantena de tràmits que es poden consultar a través del web municipal (www.tortosa.info). De fet, Roca va ser el primer de valorar molt positivament la descentralització del SAC, ja que fins ara tardava 24 hores a tramitar un volant de padró, i treballava amb dossiers voluminosos en què hi havia totes les altes i baixes de la pedania de Campredó, que havien de renovar-se cada sis mesos. «Millorarem l’atenció al públic, però també s’ha millorat el sistema informàtic i les nostres rutines de treball», va destacar Roca.

El Punt (19-05-06)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta