8 de juny del 2007

Bel confia en ERC per formar el nou govern de Tortosa (inclou text íntegre del pacte)

L'alcaldable de CiU destaca la bona sintonia programàtica

Ferran Bel (CiU) i Ricard Forés (ERC) van signar ahir el pacte de govern de Tortosa, després d'un procés de negociació que ha estat «fàcil i cordial», i que apartarà el socialista Joan Sabaté de l'alcaldia. El pacte entre CiU i ERC estableix la necessitat urgent de redactar un pla d'actuació municipal, un pla de xoc de millora de la via pública, i un pla estratègic de ciutat.


«La nostra voluntat ha estat configurar un pacte tan estable i sòlid com sigui possible», va afirmar el candidat de CiU i futur alcalde de Tortosa, Ferran Bel. Així, Bel va assenyalar que el pacte entre CiU i ERC és la millor interpretació dels resultats electorals, però també va destacar la bona sintonia personal i programàtica amb els republicans. Sobre el pacte d'actuació municipal, que serà una de les primeres accions del nou govern, Bel va anunciar que estarà aprovat en tres mesos. «Ja hem fet molta feina, però ara hem de calcular el pressupost i establir les actuacions que cal fer en cada exercici del mandat», va dir. Bel també va remarcar que cap govern anterior havia assumit fins ara «un compromís tan clar» amb Tortosa, «que permetrà un millor seguiment de les obres per part del govern, però també per part de l'oposició i pel conjunt de ciutadans». En aquesta línia, Bel va afirmar que cal un canvi en la manera de governar, «més pròpia del segle XXI i que tinga en compte els ciutadans». Tot seguit, Bel va anunciar que Ricard Forés serà el segon tinent d'alcalde, i que els dos regidors republicans gestionaran Medi Ambient i Mobilitat, que inclourà Transport Públic; i Universitats, Promoció Econòmica, Turisme i Fires. El futur alcalde no va acabar de concretar ni qui tindrà la primera tinència d'alcaldia, ni com repartirà el cartipàs entre els regidors de CiU. De fet, Bel va explicar que encara estan estudiant com reorganitzaran les àrees de l'Ajuntament i l'assignació dels diferents regidors de barri. D'altra banda, Bel va anunciar una reducció «força important» dels càrrecs de confiança i de les dedicacions exclusives. Finalment, el candidat de CiU va agrair la predisposició d'ICV a participar en el govern, però va reiterar que el pacte amb ERC era el més «sòlid i estable», tot i que no va tancar la porta a futurs acords.

> Forés ocuparà una macroàrea

«Volem canviar el funcionament de l'Ajuntament i fer un relleu generacional de governants i de maneres de governar, per posar Tortosa al dia», va dir Ricard Forés just després de repassar alguns dels punts més destacats dels 23 acords del nou pacte. Així, a part del pla d'actuació municipal, del pla estratègic i del pla de xoc de la via pública, el pacte també aposta per fer polítiques d'atenció al ciutadà, la defensa del riu Ebre d'acord amb la nova cultura de l'aigua, impulsar un pacte de ciutat en polítiques d'immigració, o fer una política activa de promoció econòmica, amb un impuls a l'activitat firal. De fet, Forés serà el responsable d'una gran macroàrea que Ferran Bel ha volgut dotar de molt de contingut: Promoció Econòmica, Turisme i Fires. Bel també va remarcar que Forés s'encarregarà de la nova regidoria d'Universitats, mentre que Valentí Marín serà el responsable de Medi Ambient i Mobilitat.

El Punt (8-Juny-2007)

Més informació:
Per llegir el text íntegre del nou pacte de Tortosa, cliqueu aquí mateix.

77 comentaris:

  1. Felicitats pel pacte a la gent d'esquerra i la gent de ciu.

    El més important de tot són les persones i en aquests cas han signat el pacte dos grans persones. Bons gestors i treballadors, però per sobre de tot grans persones. Tortosa està en molt bones mans.

    Les males maneres del socialisme tortosí ben aviat formaran part de la història de Tortosa, negra, molt negra.

    Visca Tortosa!

    ResponElimina
  2. Be Bel, ara a fer-ho be.

    ResponElimina
  3. Això pinta bé.
    Ara per ara, estic completament d'acord en tot lo que han dit.
    Endavant! Segur que ho fareu molt millor que los que vos han precedit!
    Tots dos tenen, a més, un gran equip al darrere.
    Tortosa ara sí que tirarà cap avant!

    ResponElimina
  4. Ànim i a treballar per Tortosa que fa molta falta. Som molts los tortosins que estavem farts de Sabaté i dels socialistes. La ciutat necessita tirar endavant. Vinga que vatros podeu!

    ResponElimina
  5. Sabaté va ser més generós amb los d'ERC tot i que no eren imprescindibles. recordem Cultura, joventut, turisme, patrimoni, hospital de jesús, i biblioteques. O s'han deixat prendre lo pel o Bel és un as de la negociació.

    ResponElimina
  6. C uriosament forés te àrees petites que depenen d'ERC a la Generalitat. Ay ay ay que no estaran preparant un tracte de favor amb lo Monclús. I jo que me pensava que los d'ERC deien que lo color polític d'altres administracons no influia.

    ResponElimina
  7. On estan els plataformeros del sector Manolo Tomàs!!! Los mes antitrasvasistes, segons ells, ERC ara pacta en los més transvasistes, CiU, segons ells!!!
    En lo munt d'amenaces que hi ha en la interconecció de xarxes i tota la pesca!!!!! On son ara les pancartes!!!! i les manifestacions!!!!!! jajajajaja!!!
    A i el del casal Panxampla, ja no en penjen de pancartes!!! que ràpid han callat despés de les eleccions!!!! jajajaja!!

    ResponElimina
  8. Pos jo com estic content en lo nou govern,
    treballaré una miqueta més,
    i posare el meu granet d'arena per fer el creixement de Tortosa una realitat.

    Visca Tortosa!!

    ResponElimina
  9. Economistes, enginyers industrials, llicenciats en ciencies politiques, metges.

    Comencem a tindre nivell. Encara mos queda alguna perleta amagada i algun maltrabaja.

    Un equip gestor ha de ser qualificat!!!.

    Sort!!!

    ResponElimina
  10. COMEDIANTA TORTOSINA, NO T'ENTENC. NO DUBTO QUE BEL I FORES TINGUIN UN GRAN EQUIP AL DARRERA PERO LLAVORS NO T'ENTENC... LLAVORS PQ VAS MARXAR D'ERC? XIQUETA, A VEURE SI T'ACLARES UN MICA... AH! I LES PREGUNTES QUE ET FAN EDUCADAMENT JA LES PODRIES CONTESTAR... QUE LES DEFUGES TOTES...

    ResponElimina
  11. M'he llegit els 23 punts del pacte. Podeu repasar pactes anteriors i veureu que, més o menys, son idéntics. Un munt de vaguetats i principies generals. Res de nou. No obstant esperarem a veure aquest Pla d'Actuació Municipal i en qué es concreten totes aquestes generalitats. Confiem que no sigui un instrument per retallar drásticament totes aquelles actuacions que ens han promés.
    Bona sort a tots.

    ResponElimina
  12. Quin paperot Forés i ERC!!! Aqui pacteu amb CIU i no gaire lluny, al Montsià, amb el PSC. Aixó es "centralitat" i "equidistancia". Pero no us definiu d'esquerres?. En que quedem? D'esquerres o de centre? Amb una mica de sort encara trobarem algún pacte amb el PP i llavors afegirem una altra possibilitat: pot ser de dretes?. I la resposat es evident: del que faci falta per tal d'estar al govern. Tant i fa amb qui. A més, que no ho veieu que us han donat almoina? Que les arees que us han deixat son justament aquelles en les que els ajuntaments no tenen gaire competències!!!

    ResponElimina
  13. Anònim de les 12:56 PM, no crec que ningú hagi abandonat les seues reivindicacions i no veig el motiu pel qual ningú hagi de deixar de dir el que pensa.

    au, besets

    ResponElimina
  14. Millor seria dir que el pacte amb ERC era el més baratet, que d'estable en te ben poca cosa. Les exigències politiques d'ICV pel que fa a concretar més el contingut del pacte i conservar autonomia de decissió i discrepancia, eren més elevades de ben segur i, es clar, tenit noviets més sumisos i disposats a acceptar el que sigui a camvi de ben poca cosa ...

    ResponElimina
  15. Comedianta: deixat de tonteries i torna a ERC o afiliat a CIU. Així, fins i tot, els grans equips d'aquestos partits, milloraran sensiblement.

    ResponElimina
  16. Anims a tots, crec que pot ser un bon pacte.
    Els de erc han de aprendre a jugar en equip, no anar a la seva i segur que la ciutat ho notarà.
    Sobre les parceles que han demanat em semblen lógiques ja que son les que tenen a la Generalitat i poden fer més coses en més facilitat.
    Fores es una incognita,potser sigui un bon regidor de promoció económica, no ho se, ja verem, pero segur que serà un area on l'alcalde estarà molt damunt, als er una de les seves promeses més repetides.
    Ara a fer feina...

    ResponElimina
  17. A tots estos anònims que criden tant.
    Jo a no ser que canvie la cúpula d'ERC i moltes coses més (que no crec que passe) no penso tornar a ERC. Estic molt a gust al meu partit (partit Republicà Català).
    Això no trau que continue dient lo que hai estat dient tota la campanya. Que m'agrada molt un pacte nacionalista i que no s'ha de pactar amb los partits espanyolistes.
    Reitero les meues felicitacions al Sr. Bel i al Sr. Forès.i per la meua part los hi penso donar temps per a que mos demostren que poden fer-ho molt millor que els que hi havien fins ara.
    Així ho espero.

    ResponElimina
  18. I si en som de sectaris...
    Ara, fins i tot resultara que les carreres dels del pacte, son mes importants que les dels demes. Que no hu son llicenciats Sabate? i Martin? i Paco Juan? i Lahosa? i no en parlesem de Franquet, etc.
    Per una altra part, no hu magnifiquem massa això de les carreres..sense anar mes allun, Lluesma no en te cap i ves-li detras amb un pa calent: 34 anys a l'ajuntament i expresident de Caixa Tarragona, etc.

    ResponElimina
  19. Jo el que vull es que, governe qui governe, faci lo millor possible per al be de Tortosa i dels Tortosins.

    No cal encegar-vos pels colors polítics. PSC + Verd + Franquet = Malament, no ? Doncs ha veure que fan CIU + ERC. Hem d'esperar a que ho facin malament avans de criticar.

    Per cert, jo se d'algú que és més comedianta que tortosina.

    ResponElimina
  20. erc no ha xupat del bote al govern de sabaté durant 7 anys?

    martin i peiró amb dedicacions exclusvives i càrrecs de confiança durant 7 anys... per tant ERC sí que ha pogut fer coses, a excepció dels nous regidors d'ara. també és nou forcadell d'icv, i l'han relegat a l'oposició ( i això que li fot mil patades a forés)

    ResponElimina
  21. erc ha estat 3 anys al govern, no 7

    ResponElimina
  22. A l'anònim de les 3:32.

    T'has oblidat d'afegir ERC a la teva equació. Els repúblicans també han estat al govern en els darrers dos mandats amb Sabaté. Molt més temps que fora. Així que també sumen pel que fa al mal resultat de la gestió. O no? I si ho han fet malament per que els hi hauriem de fer confiança?

    ResponElimina
  23. 1.-Ferran Bel - Economista i assessor d'empreses, un crack contrastat de la gestió pública i privada ... oleeeeeeee!!!
    2.-Anna Algueró - Psicòloga i activista social ..... oleeeee!!!
    3.- Pere Panisello - Metge i un bon governant més que contrastat, alcalde de Jesús ... oleeeeee!!!
    4.- Joan Caballol - Empresari d'èxit i molt implicat en els sectors socioeconòmics de la ciutat i del territori ... oleeeee!!!!
    5.- Meritxell Roigé - Llicenciada en dret i llicenciada en polítiques, postgraduada en dret urbanístic, etc... molta experiència en l'administració local i pública... oleeeeee!!!!
    6.- Jordi Folqué - Director entitat financera i molt implicat en el món veinal i associatiu de Tortosa .... oleeeee!!!!
    7.- Rosa Cid - Llicenciada en dret i professora a Tortosa, activista social de primera ... oleeeeee!!!!
    8.- Matilde Vilarroya - Enginyera i professora universitària, tècnicament i professionalment molt preparada .... oleeeeee!!!!
    9.- Emili lehmann - Economista i professor universitari, empresari... oleeeee!!!!
    10.- Joan Sanahuja - Agent comercial, ara jubilat, alcalde de Campredó, molt actiu social i políticament ... oleeeee!!!!

    BUSQUEU I COMPAREU!!!! .... simplement impressionant. Aquests són els deu regidors de CIU per governar Tortosa. Força i encert!!!!!

    ResponElimina
  24. Comedianta: si dur-te la contraria i posar en evidencia les teves contradiccions es cridar ... dons t'he cridat. No obstant, he utilitzat sempre les minúscules, cosa que, no sé si ho saps, es justament lo contrari de cridar en aquest mitjà que utilitzem. Pero bé, es clar que demanar-te coherència es quelcom excesiu. Mira maca el que no es de rebut es que fa dos dies te'n surtis d'ERC per discrepancies que tu sabras i fins i tot facis campanya contra ells i ara diguis que tenen un gran equip. Que t'agrada el pacte? Molt bé, te ho respecto. Faltaria més. Pero aquestos camvis d'opinió tan repentins i radicals ... jo, perdonam, no els entenc. I t'ho dic tot amicablement i sense cridar, que quedi clar.

    ResponElimina
  25. Onia Cinto!!! Que bé els coneixes a tots!!! Jo diria que fins i tot son amics teus!!!

    ResponElimina
  26. Qui ha estat 3 anys al govern de Sabate no ha estat ERC, sinó Santos i Peiró.

    ResponElimina
  27. Anònim de les 4:45, Jo no ho hauria dit millor...però es que es tant evident ( i potser esquizofrènic? ) lo d'aquesta persona.

    ResponElimina
  28. Ja,ja,ja,jaCinto, estic molt emprenyat, des de les 4:33 que tinc tot el teclat ple de bava.
    I tu, no en tens cap de carrera?
    Per cert, si que tenim alcaldes a Tortosa: Jesus, Campredo..

    ResponElimina
  29. Per començar he sentit que se volen carregar la Festa del Renaixement ja que és poc catòlica...

    ResponElimina
  30. Anònim de les 5:13, no em diras que no eren militants i regidors d'ERC Peiro i Martin Santos? Es increible el que s'arriva a dir!!! Eps!!! Que esta molt bé que volguesiu ser el pa de totes las salses i ja us ho fareu, pero no negueu l'evidència per justificar-vos, si us plau!!! Quins raonaments!!! Si que anem bé, si!!!

    ResponElimina
  31. Le carreres d'agent comercial, de Director de banc i d'empresari d'exit, no esxistien quan vaig estudiar.

    Ara tothom te carrera, com n'hi ha tantes!!!!

    ResponElimina
  32. Mireu, l'anònim de la 1:16 ha escrit amb majúscules. I si no vos hi veeu aneu a l'oculista, "quemacus".
    Ara, que no hi ha més cego que qui no hi vol vore. Ningú pot dir que jo no hai dit sempre el mateix i que sempre hai estat en contra del progressisme catalanista tan nombrat durant la campanya.
    Ara, el pacte nacionalista, gràcies a que s'han trencat los números (com ja deia el RC) osigue pel que sigue, ha estat una relalitat a Tortosa, no així a la resta de Catalunya on lo tripartit amb lo Montillisme al cap davant, continua fent de les seues.
    Quan caigue la Sagrada Familia, potser ERC se'n donarà compte del que està fent. Però potser allavons serà massa tard.

    ResponElimina
  33. Com és que surten tant Peiró i Santos? Ara ja no estan a l'ajuntament, ara els qui estan són forés i lo d'UGT que per cert ja havien anat a les llistes d'ERC anteriorment. Qui ha pactat amb la dreta són forés i ugt i l'assemblea d'ERC que ho va ratificar, per cert la premsa estava convocada abans de fer l'Assemblea. Que ja ho tenien tot firmat quan ho presenten als militants perquè decideixin??? visca la democràcia!!!

    ResponElimina
  34. A lérida lo 1 d'ERC ha dimitit per los mals resultats. Forés dimissió, per los mals resultats i per pactar amb la dreta.

    ResponElimina
  35. Cinto:
    Sembla que per a tu la validesa està en la titulitis. Bé, a lo millor empresaris de pro, com els que a tu t'agraden, tipus Bill Gates o Amancio Ortega (Zara) serien mals regidors per a CiU ja que no tenen carrera universitaria.
    Ets un sectari, en este aspecte.
    A mi que siguen uns espavilats em provoca el tremolor de que la seua espavilamenta sigue de la de "fato pa casa" i que hi tornem a ser-hi. Em fa tremolor que les obres s'adjudiquen per interessos de tercers. I em fa suar veure al poder als representants del "capitalisme consumista" que ens esta portant a l'extermini mediambiental de l'especie humana i als desequilibris econòmics tan besties com los que hi ha a tota la Terra.
    No em serveixen los títols Cinto, com pots notar, em serveixen les adreces adequades, valentes i que sàpiguen quina mena de bassals xafem..
    Cal veure si les seues accions poden portar-nos cap a una societat sostenible i equilibrada i no cap a més classisme i "despeses-espectacles- macrourbanitzacions especuladores".
    A vatros tot això no vos cap al cap o, més aviat, no us fa pesar la butxaca. Per la qual cosa en passareu olímpicament i seguirem en la monotonia consumista i malbaratadora de recursos.
    Per això este ajuntament no em fa cap ilusió de futur, com tampoc m'ho feia el passat per altres raons.
    Trovo que ja és hora de deixar de mirar-nos el melic i fer les coses que cal fer i de la manera més sòbria.
    Tant de bo en surti alguna bona iniciativa per a tots i no només per a uns quants.
    Que ja us hem vist lo plumero massa anys seguits! I us toca ara baixar enterra i portar-vos en meés dignitat que els anys passats.
    Aviam de que sou capaços!

    ResponElimina
  36. hay cinto que "te has colao" donde esta la de la bebida toscana que fort yo vaig a una llista i deixo el meu lloc a un altre aixi yo cobro ell cobra tots cobrem, a la fi com tots

    ResponElimina
  37. això el que demostra es que pensaven treure'n 10? ..perquè el que Vidal havia de ser la pedània del Reguers era lògic no?

    ResponElimina
  38. quina vergonya ERC!

    ResponElimina
  39. COMEDIANTA, que no he escrit en majuscules amb la intencio de cridar-te sino x assegurar-me q veuries el missatge. Sembla q si, pq minimament has contestat, encara que no t'entenc. Bé, tu continua al teu partit q aixi tothom estara mes tranquil...

    ResponElimina
  40. Avere si algú m'he ho pot explicar,
    ja se que tothom no tenim les mateixes capacitats, però, amb tota cordialitat... Com es posible que Esther Vidal no pot ser regidora perquè serà "alcaldessa" al Reguers i representaria massa carrega de treball, i Pere Panisello ( per exemple) pugue ser: Vicepresident de la diputacio, conseller comarcal, regidor de Tortosa i "alcalde" de Jesus a mes a mes de metge a la Seguretat Social, i a un parell de mutues,

    ResponElimina
  41. Nou gerent de l'ajuntament de Tortosa: P.Z.

    ResponElimina
  42. L'alcaldesa del Reguers ja en te prau en la seva tasca com empresaria i damut de Pedanea...es congruent i asertat ja l'empresa li absorveis molt de temps....

    ResponElimina
  43. l'anonim de la 1:11 PM , deu se molt proper de la pedanea, ja que te enveija dels demes homolegs del mateix partit.

    Te savits el plumero amic meu

    ResponElimina
  44. Al de les 4:08, mira si se'm ha vis lo plumero, que si conec a algu es a Pere i he dit lo que he dit des de l'admiracio a la seva capacitat de treball.
    I per una altra part, a l'anonim de les 4:02, si es congruent i encertat, perque es va presentar en un lloc amb possibilitats de sortir?

    ResponElimina
  45. Anonim de les 5:09 posibilitats , posibilitats hi ha molt que parla, de moment te el que es mereix i Panisello es vetera en estes questions o sigue que o tents lo que et donen o buscat un altra alternativa.

    ResponElimina
  46. merda polítics!
    es estos posts ningú parla de beneficis per a la ciutat o les persones
    contínuament l'obsessió del poder, poder, poder i les conseqüències, diners i poder.
    les properes eleccions, a lo millor en comptes de no votar-vos vos venim a suggerir que no us presenteu.
    o cremem les urnes com si fossen herbes carregades de puó
    perque només sou això, petits bitxets llefiscosos que s'alimenten dels altres

    ResponElimina
  47. Anonim de les 6:59 P.M., en ves de parla tant u ageses fet abants hara traga i asumir........d'aqui acutre anys fes el que vulgues pero hara a chupar roda dels que manen..jajajajjajajajajjajajaj

    ResponElimina
  48. un que xupa del pot
    ja set veu lo bulto que fas xaic
    tu de que vas?
    de "gano yo y que se joda el resto?"

    ResponElimina
  49. Els militans d'Esquerra Republicana de Catalunya d'edat avançada concretament 75 anys us diuen ....jovens que no os anganye dingu, el politics tots roben, pero el qui va fart menja poc...pero cuidado de aquell que ve mort de gana per a goberna,os fotra hasta la sera de les orelles.

    ResponElimina
  50. Pos serà que els més morts de gana són els que porten anys embotits... perquè com una droga com més en menges, més en vols!

    ResponElimina
  51. He tingut la sort de conèixer bastants d'estos militants de 75 (ejem) que jo diria més aviat 90.
    Suposant 18 anys al 1936 ara en serien 89.
    El problema és que la bulímia política s'apega a la que tens un càrrec.
    El poder corromp, llavors perquè atorguem tant de poder?
    Si els càrrecs duressen un any això no passaria.
    I si l'assembla que confirma les propostes del govern (municipal s'entén) fotigués fora del seu càrrec als inútils, pos tampoc passaria.
    Però, qui hi ha entre els gestors i el poble? Un abisme de quatre anys i uns programes generalistes calcats los uns dels altres. I en un instant concedeixes un vot, perdó una carta blanca, i si t'he vist no me´n recordo.
    Esta democràcia, ni és demòcrata ni esta al servei del poble, o sigue tu o jo. És aristòcrata-oligarca (de partit i econòmica) i serveix més als que menegen i acumulen l'euro que als que lo treuen de baix les pedres.
    O algun treballador s'ha fet més ric des de la mort de Paco? O tots tenim més deutes?
    Això si, tenim més cotxes, aires condicionats i aparatets que carreguen l'aire de CO2 que fa que ... vagis més en cotxe i gastes produeixes més CO2.
    No passa res, los que vinguen s'ho trovaran.
    A mi donam pernilet ibèric i Dom Perignon!

    ResponElimina
  52. Si no t'expliques millor.... perquè al final no m'ha quedat clar si l'important es el Dom Perignon, fer-se mes rics els treballadors o no tindre aire condicionat.
    Ja ho dia aquell: " en paz con los hombres i en guerra con mis entrañas"

    ResponElimina
  53. Accídia veig que nan tens d'aixo de la droga ,potser es adicte.?sino no s'hanten les tebes paraules,...... ves espai que potser et pasara factura, i alla vons no hi ha marxa atras.

    I pensa be en lo que he dit;

    Els militans d'Esquerra Republicana de Catalunya d'edat avançada concretament 75 anys us diuen ....jovens que no os anganye dingu, el politics tots roben, pero el qui va fart menja poc...pero cuidado de aquell que ve mort de gana per a goberna,os fotra hasta la sera de les orelles.

    ResponElimina
  54. Segueixo al.lucinant amb els comentaris de la gent ... quin nivell tu!.

    Simplement he fet una relació dels regidors que prendran poseció de CIU a Tortosa i he comentat qui són.

    Vosaltres mateixos vos desacrediteu amb els vostres comentaris.

    Si, la majoria tenen xcarrera universitària superior i què? No he fte cap comentari al respecte, simplement he constatat la formació que tenen i la seva dedicació principal. Tan greu és això.

    Jo diria que és PUTA ENVEJA COTXINA!!!!!!

    ResponElimina
  55. Cinto, quan acompanyes la titulació o dedicació de cadascún amb un oleeeee, com tu fas,es algo més que constatar. Que sapigues que de gent amb carrera n'hi ha a totes les formacions. Ja que t'agrada constatar, pots constatar-ho. Avui en dia, per sort, no es gaire extrany ni extraordinari això.

    ResponElimina
  56. Jo estic en Cinto.

    La única manera objectiva de demostrar que una persona te una formació es tenint una carrera.

    Una empresa que gestiona els millons que gestiona l'ajuntament necessita directius amb una bona formació.

    Al meu gust, encara hi ha pocs titols en els nous regidors, hi ha algun populiste pel mig.

    Tecnocracia al poder.

    Formació popular,estricta i rigorosa. ( Ja em surt la vena utòpica).

    Treball als nous regidors, que la sort ve intrinseca.

    ResponElimina
  57. m'encanta la comedianta tortosina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  58. accidia vull entrar al teu cau....

    ResponElimina
  59. Cinto, que ens vols fer veure a galet? o es que et penses, que com els que escrivim no tenim prou nivell.....segons dius.
    Dius que estàs al·lucinat, doncs jo estic bocabadat i estabornit de la teua barra.
    Primer. Ets tu qui, com et diu un altre comunicant, acabes corejant amb un " oleeeeeeee" la descripció de cada regidor, a mes a mes dels qualificatius de " crack, bon governant, empresari d'exit, activista social de primera, tècnicament molt preparada" etc.
    Segon. A l'anterior govern municipal ( al qual suposo no recolzaves ) si no recordo malament, hi havien tres llicenciats amb historia, un en filosofia, un en teologia, una catedràtica, un enginyer, un quimic un sociòleg i també un empresari d'exit. I doncs....

    ResponElimina
  60. Si, el nivell de l'anterior govern ja el varem patir els tortosins i les tortosines. Nivell de sigronera i compar-sa. Vaja nivell!!!!

    Suposo que la gent estava tant satisfeta amb el nivell de l'anterior govern que per això quasibé donen la majoria absoluta a CIU no?

    Au espavileu, QUE NOMÉS TENIU PUTA I COTXINA ENVEJA

    ResponElimina
  61. Cada vegada que escrius, demostres el teu de nivell.....crec recordar que ja t'he ho vaig dir una vegada
    " Si tienes hambre , por debajo de la puerta te mando un ladrillo"
    No contestes a res del que et diuen respecte als debats que tu mateix encetes....No veus que si et recordo la formació acadèmica de l'anterior govern, es per a que vegis la teua flagrant contradicció avere si entens que no te perquè se sinònim d'exit la major preparació, que, a mes a mes, no es el cas.
    Per acabar dir-te que el teu nivell el demostres quan dius que tenim "PUTA I COTXINA" enveja.
    I, com que efectivament, tots tenim el nostre de nivell, jo et podria dir: "Que te la pique un pollo", però no t'ho diré.
    Com em penso que ja queda clar, no perdre mes el temps. Es inútil.
    Apa.

    ResponElimina
  62. Cinto forever
    Bel forever
    Sancho forever
    Pallarés forever
    Bru forever
    Jardí forever
    Roig forever
    nevermore.
    Please, f you
    My babies

    I una recomanació d'una gran penícula que us arretrata

    SHORTBUS

    Gràcies a totes pels aplaudiments!

    ResponElimina
  63. jajajaa ... mare meua. Sou una colla de resentits i encara, com és evident, no heu paït la derrota. Tranquils que teniu, d'entrada 4 anys per anar-ho fent, més una dotzena més després de la futura gran gestió de govern que farà el CRACK de Ferran Bel i el seu més que ben preparat equip de govern.

    És evident que contesto el que m'interessa, a l'igual que alguns anònims dieu el que us interessa i agafeu dels meus comentaris allò que més us convé.

    Salut i bona oposició!!!!.

    ResponElimina
  64. Sí Cinto, tens tota la raó tots són una colla de resentits. No saben perdre i no saben reconeixer que Convergència i unió aporta un molt bon equip per a dirigir la ciutat. Res a dir, ells solets s'ensorren.

    ResponElimina
  65. Paciencia, dijo el sabio, que es la madre de la ciencia.

    ResponElimina
  66. Ara si: "Que te la pique un pollo"

    ResponElimina
  67. Ahir vaig escoltar per la radio, respecte al projecte del nou hospital, com el Sr. Bel deia:
    " No posare cap obstacle ni questionare res, si això representa retardar 15 segons el projecte" .
    Quins collons no?
    Hipotesis del pensament del Sr. Bel:
    "Ara que sere alcalde ja no em preocupa si cap o no al lloc on tan vaig questionar...lo que no se explicar es perque quan era a l'oposicio, ho vaig questionar tant"
    Be, crack, be.

    ResponElimina
  68. Cinto per a Gerent!
    S'ho ha guanyat!

    Cintooooooooooo
    Cinnnnnnttttttooooooooo
    cinto cinto cinto

    nos han pillao, nos han pillao, nos han pillao elcarrito del helao.

    Que bonitos ojos tienes
    debaco desa seja
    que bonitos ojos tienes

    y abuelita! que grandes sonnnnnnn
    no tendran rayos ?, que no llevo bragas!

    ResponElimina
  69. Hi ha un altra hipótesi a tenir en compte: "Vale más pájaro en mano, que ciento volando...."

    ResponElimina
  70. mc calan, com es nota que vas anar als "hermanos". D'acord, PEEEEEEEEEERO....perque no pensaba això fa unes setmanes? quan nomes veia peros?

    ResponElimina
  71. i espereu els que trobarà, que ara ja te lo que volia...

    ResponElimina
  72. Bueno, per entrar tema, trobo a faltar a la gent de la plataforma, vull saber si els agrada o no el pacte.
    El seu silenci es molt sospitos, el que a mi hem sembla es que estan molt satisfets amb CiU al govern.

    ResponElimina
  73. Penny ... que vas calenta? Clar perdre el govern et fica acent no?

    Tens problemes greus xateta o xatet.

    ResponElimina
  74. A quin col.legi va anar Cinto?

    Pitjor, ja no pot escriure aquest home.

    ResponElimina
  75. És cert que el PP votarà a Bel?

    Fantastic, CiU, ERC i PP

    Tortosa is diferent

    ResponElimina
  76. jo perdre algo a part de la virginitat?
    vas bé tocacampanes!
    ves per on ha sortit el teu paper de casualitat!
    tocacampanes!
    jo no toco campanes, rellisco més cap a baix guapo!
    per a que te'n assabentis, m'encantaria que bel i sabaté estiguessen junts ................. a la oposició!
    sobre tot per la colla d'impresentables que els hi segueixen la beta.
    i tu Cintet ... l'emportes lo cap de la cua.
    se't posa?

    ResponElimina
  77. Hola a tothom, el meu nom és Cinto i, des de el meu bloc La Granera (http://lagranera.blogspot.com/), tinc la intenció de xerrar una mica de tot, bé potser la meua debilitat principal són els comentaris, sempre sense malícia, sobre els socialistes tortosins. Prometo no fer molta sang, però la veritat és que serà difícil. Perquè?, home ... la veritat és que hi han moltes anècdotes que contar, moltes coses que explicar ... bé prometo no fer-me pesat i anar canviant de tema ... o potser no, bé ja anirem veient.

    Començaré per LES POSTALS DEL PSC. Si, no ho recordeu ... bé potser no, doncs després d'una campanya tant mediocre com la dels socialistes tortosins, la nostra memòria tendeix a oblidar, ja m'enteneu ... si, oblidar les coses dolentes i mal fetes ... com l'obra de govern de l'exalcalde socialista Joan Sabaté.

    El PSC tortosí, en un moment d'inspiració, va pensar en editar una sèrie de postals sobre Tortosa, aparentment recordatoris de l'obra de govern que farien vibrar la memòria dels ensopits tortosins i tortosines.

    Recordem les postal que sota el lema PSC AMB TU, TOTS PER TORTOSA, ens mostraven imatges com les del magnífic PAVELLÓ FIRAL, LA BIBLIOTECA COMARCAL, EL COL.LEGI CINTA CURTO DE FERRERÍES I LA VISTA PANORÀMICA DEL CASC ANTIC DE TORTOSA. Suposo que aquí es van quedar, després de vuit anys de govern, no varen poder mostrar res més.

    Bé la història serà que anirem mostrant i comentant una a una aquestes magnífiques postals de la idíl•lica Tortosa socialista. Ja veureu com xalarem. Apa, una abraçada i fins molt aviat.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta