23 de maig del 2009

La direcció de l'IES Joaquim Bau manté la seua decisió de dimitir en bloc

El director dimissionari de l'IES Joaquim Bau, Joan Serra, va valorar ahir amb «resignació, però encara amb optimisme», la decisió ferma del Departament d'Educació de crear la nova línia d'ESO de Tortosa a l'IES de l'Ebre. En aquest sentit, Serra va assenyalar que només reconsideraran la dimissió en bloc de l'equip directiu i del consell escolar si els serveis territorials d'Educació modifiquen la seua decisió. «Pensem que encara hi ha marge per rectificar», va dir Serra, que va garantir que continuaran treballant «de forma responsable» fins a finals de curs, «perquè els alumnes de l'IES Joaquim Bau no noten que la direcció del centre ha dimitit». Serra va precisar que, tot i que les llistes d'admesos es publicaran dilluns, 25 de maig, els estudiants que ara es quedin sense plaça a l'IES Joaquim Bau formaran part d'una llista d'espera fins al 3 de setembre. De fet, el director va remarcar que el que no volien era que aquesta situació d'incertesa s'allargués tot l'estiu, per evitar «l'angoixa de les famílies que es quedaran en llista d'espera». Finalment, Serra va declinar fer qualsevol valoració sobre l'IES de l'Ebre: «El conflicte no és entre els dos centres, sinó entre 26 famílies i Educació.»
Publicat a
El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 23-05-2009 Pàgina 8

94 comentaris:

  1. per mi, un dels aspectes que més m'amoina d'aquesta situació surreal, és que els alumnes que ja estan als DOS instituts també estan dividits.
    Pel que he sentit jo, molts dels alumnes de cada insti tenen clar qui "té la rao" en això i, en comptes de passar del "rotllo" com seria el més sa en un adoloscent, ho prenen massa en serio
    (no és que no crec que sigui serio per les persones implicades, pero crec que es podria haver portat d'un altra manera sense agitar a mig mon....)

    ResponElimina
  2. Si tens tota la rao,pero totom sabem qui a creat el malestar,i no a sigut precisament el profesorat del bau.sino tot ben al contrari,els pares ja estem farts de que no se ens tingue en conte per res,tot aixó es un decretazo de la sra marian rojas,que aixi ens ho va fer saber a les respectives reunions amb els pares,(i si es podria haver portat d'un altra manera ,) com ara dialogan amb els pares i buscan una solucio que ens anes be a totom no nomes a ella i al seu institut,que ella ja sap .el perque la vol posar alli la linia ,quan son 26 els preinscrits al bau,i nomes 8 els de l'ebre,parlan la gen s'enten,PERO POR COJONES COM QUE NO,que digue la veritat,de per que la vol fer al ebre.....

    ResponElimina
  3. Victoria

    Tu vols imposar el dret de 26 al de 8.

    Potser sigui "por tus cojones", no?

    No prediquem el que demanem

    ResponElimina
  4. No aixo es lo que ens va dir aquesta sra .que ens done unes raons de pes ,no perque mano jo i prou,jo no se qui ets ,pero a tots els pares quan ens van reunir no ens va agradar gens la manera de fer les coses que te esta sra a mes ,jo de politica no hi entenc res de res (encara que veig que tot va per aqui)pero em pensaba que teniem una democracia,i lo que tenim aqui tortosa es una dictadura.

    ResponElimina
  5. Ara l'equip del BAU diu que treballarà de forma responsable, increible.

    Per que no van actuar de forma responsable, quan va rebre la noticia del grup i negociar abans de de dimitir i convocar als pares?, aixo si que es una irresposabilitat

    ResponElimina
  6. Tinc antes que en les reunions va explicar el perque, tambe ha sortit en premsa.

    Lo que pasa que com no ens agrada la decisio, l'unica excusa que tenim es que es per cojons.

    Dubto molt que sigui una decisio presa per ella sola, que la delegacio no la formen una serie de persones d'inspeccio, planificacio....?

    Ara tambe volem desvia la questio passant una decisio de gestio a una decisio politica, simplement increible

    ResponElimina
  7. D'acord amb Brian.
    Francesc, en tot cas si no és una qüestió polñitica, és una pèssima gestió, per no dir nefasta. Però no de cap insti, sinò del departament d'ensenyament que no ha pogut portar les coses pitjor.

    ResponElimina
  8. Victoria no se a quin institut vas anar tu, però l'ortografia te la saltes a la torera i com a mare hauries de donar un millor exemple.

    Com tens la vergonya de dir que a Tortosa estem en una dictadura? Sol deixes constància que efectivament de política no tens ni la més mínima idea! A més em pareix una falta de respecte a tots aquells que realment han sofert una dictadura. I si encara així et capfiques amb la falta de llibertat, potser hauries de començar per dalt de tot, em refereixo al senyor aquest de les celles arquejades, si...el president del govern, Zapatero saps¿?

    Ja ho he dit, Montesquieu s’estiraria els pels.

    ResponElimina
  9. Gutijaume,per motius que a tu no t'importen jo no vai anar a cap institut,pero em sento ven orgullosa de lo que jo sola he anat aprenet,i cada dia s'ha pren alguna cosa, i de lo demes no et penso seguir mes el joc ni a tu ni a tots els demes ,si teniu algo demostre-ho amb papers.i no em sento menos que ningú per no sber escriure també com tú.Potser algun dia n'apendre i si no igual me as entes veritat????????.

    ResponElimina
  10. Discrepo del que s'està comentant sobre la sra. Rojas sobre que ha pres la decisió "por cojones". No se que va passar en la reunió amb els pares, però conec a la sra. Rojas des de fa temps, ja que va ser professora meua a l'ies de l'ebre, i m'atreveria a dir que és una de les professores més comprensives i dialogants que he tingut, i per aquest motiu no em puc creure això que es comenta de "per cojons".

    Estic segur que va argumentar perquè es prenia aquesta decisió, el que potser ha passat és que la justifiació no ha agradat als pares. Però encara diré més: perquè parlem de tot això?? perquè la sra. Rojas es va reunir amb els pares dels nens afectats per explicar-los el perquè de la decisió. Estic convensut de que de que qualsevol altre director territorial no s'hagués reunit amb cap pare, ja que no està escrit a cap lloc que s'hagin de donar explicacions als pares de les decisions que es prenen al departament, i la sra. Rojas aquest mes hagués cobrat el mateix si no s'hagués reunit amb ningú.

    En definitiva, considero que hi ha aquesta polèmica, per tenir una directora territorial que tot i que es digui el contrari, és massa democràtica i dialogant, mentre que els pares són una mica "cap quadrats". Com ja he dit, he estudiat a l'ies de l'ebre, i ara estic acababt els estudis a la universitat, i considero que tinc una bona formació de base, que estic convençut que al Bau es rep de manera semblant; de manera que no puc entendre el perjudici que pot suposar a aquestes famílies estudiar a l'ies de l'ebre...

    ResponElimina
  11. Gutijaume, un consell: No cal que cada vegada que escrius ens nomenes a Zapatero, dona per fet que tots els lectors de la marfanta ja sabem de la teva simpatia a l'esquerra en general i a Zapatero en particular; jo juraria que ZP te poc, per no dir gens, a veure amb el que estem parlant.

    Pel mateix preu, un altre consell:
    Aquests amics teus de la "Fundación en Defensa de la Nación Española" ( tu ja m'entens) que t'expliquen els significat de la frase " antes roja que rota ". Després comprendràs el que et dic.

    ResponElimina
  12. Bé Cucafera també t'he de dir que no parlava en tu, estava contestant a la senyora Victoria sobre el tema de la llibertat, torna't a llegir el comentari i entendràs perquè parlo de ZP.

    A mi que els lectors de la marfanta sapigueu que en penso de l'esquerra me la “repanpinfla”, també tots sabem que en penses tu de la dreta i?

    En quant a la frase ja te l'explico jo...una cosa va lligada a l'altra ja que l'esquerra sol aspira a trencar i trencar. Això si, canviaria lo de “rojo “que és un poc despectiu tant com fatxa. Alguna cosa més sobre aquesta frase, la qual, per cert m'interessa bastant poc?

    Contestant ja a Victoria, dir-te que no passa res per perdre dos minuts amb el corrector del Word (per exemple) i sinó hi han cursos boníssims per treure-hi tots els nivells de català (pensa que qui no porta bé el català a Catalunya, és pell) i sempre pots optar per escriure en castellà que potser se't doni millor i tots l’entenem, bé la Menasanch potser no, que és una mica tancada en aquests temes.

    ResponElimina
  13. Per cert que t'apareix a tú quan Federico Jiménez Losantos la va retocar una mica i va dir: "España ni roja ni rota"?

    ResponElimina
  14. Gutijaume i Cucafera s'estan guanyant el títol de tertulians de l'any. Estic lluny de la ideologia de Gutijaume, però s'ha de reconèixer que és contundent el cabró, però... m'avorreixen.

    Que si Zapatero un , que si Aznar l'altre. Com si el món es reduís a seguidors del PSOE i del PP. Aquest bipartidisme de merda que volen imposar aquests dos partits de pensament únic vol arribar a la Marfanta. Que no hi ha gent d'altres partits per aquí?

    ResponElimina
  15. Gutijaume, quant al teu periodista de capçalera, Jimenez Losantos, molt senzill: en tant que provinent de l'extrema esquerra i bon convers polític, en el seu cas, (encara que per pose d'originalitat) pot mes la vessant antiesquerrana que la proespanyola, el contrari que la immensa majoria de fatxes, els quals per tal de mantindre-la "unida y grande" acceptarien Carrillo de president. Si home, son aquells que, per cloure les seves oratòries candidates a premis " Gabriel Cisneros" diuen ( amb to que espanta ) Viva España!!! . Oi que m'entens?.
    Per altra part, jo quan opino, segur que m'equivoco com tothom, ara, quan dic alguna cosa d'algú, intento documentar-me i no fotre la pota. Si jo parlo sobre el que tu penses sobre l'esquerra es perquè tu mateix ho explicites, aquí i a "Nueva derecha", en canvi dels meus escrits no crec que pugues afirmar categoricament "tots sabem que en penses tu de la dreta".
    Que no penso molt be, per cert.

    Sobre el català el castellà, la pell etc, ja en parlarem un altre dia si vols.

    ResponElimina
  16. Si voleu comparar l'eso amb la universitat, nomès cal que en aquest bloc llegiu la notícia de la URV

    Aquesta universitat havia previst canviar l'horari de les classes del matí a la tarda. Els estudiants s'han mobilitzat, han presentat un centenar de firmes i la universitat ha rectificat.

    Aquí s'han recollit quasi tres mil signatures i no se n'ha fet cas.
    Què queda ara, mobilitzacions?

    Recordo també una diferència, els estudis universitaris no són obligatoris i els d'eso si.

    I ja veieu, es pot parlar de les coses sense reduir-ho tot a Zapatero i cia. Que tenen ells a veure en tot això?

    ResponElimina
  17. Veig que no suporteu que es parli malament de Zapatero, i sou pesadets e! Clar que no té res a veure! Repeteixo la frase de Victoria "lo que tenim aquí a Tortosa es una dictadura" per això he fet referència a la falta de llibertat del govern, res més, espero que ara per fi ho entenguéssiu i no m’ho feu explicar més vegades.
    En quant a Jímenez Losantos no tinc res a dir. I en quant a Carrillo, si ell fos president, la unió d'Espanya se la passaria pel forro. Ja n'estic fart d’escoltar-te dir la paraula fatxa, podries ser una mica més educat, perquè mai em veuràs dir-te "rojo", les coses pel seu nom i el senyor baixet del bigoti va morir ja fa 33 anys, sol et demano el mateix respecte amb el que jo et tracto.
    T'imagines que a Alemanya per dir VIVA ALEMANIA vingués algun "curt" i et digues nazi? Així que ningú me pot dir fatxa per cridar ben alt i amb la ma al pit: VISCA ESPANYA!!

    Cert jo ho explicito, i per això mateix he dit que me la “repampimfla”, tu no explicites però queda també clar, i ara més "en canvi dels meus escrits no crec que pugues afirmar categòricament tots sabem que en penses tu de la dreta.
    Que no penso molt bé per cert” Per tant no crec que equivoqués no?.

    ResponElimina
  18. Es veritat, no hagués tingut que dir-te fatxa, se me'n anat el teclat, he fet el reduccionisme d'associar el crit de " Viva España" amb els fatxes i si be es cert que tots els fatxes el fan, no tots els que el fan ho son. No?, o si?
    Ara, a mi no em digues mes "rojo", dis-me roig. "curt" si que m'ho pots dir, en la mesura que desconeix-ho mes coses de les que conec....soc mes curt que llarg.
    Per altra part, tu ets molt lliure de cridar Viva España o Visca Andorra, però convindrem en que si a Alemanya s'accepta mes o menys be i aquí mes o menys malament, deu ser per alguna cosa.
    Una altra cosa, per mi, al fons, de ZP i de qui sigue, pots dir el que vulguis, de fet no l'he votat mai.
    Apa, ho tallo aquí.

    ResponElimina
  19. No et preocupis, estic segur que no tornarà a passar, ja que associa la dreta amb el franquisme o amb l'extrema dreta és algo tant absurd que estic segur que no es repetirà. Ni et diré rojo, ni et diré roig ja què és una altra paraula caiguda en desús (o que hauria de caure).
    Si s'accepta millor o pitjor és una cosa que no m'incumbeix i que al contrari, ningú em privarà, per molt que s’esforci, d’estimar-me a Espanya, de deixar-me la gola amb cada gol de la selecció i d’emocionar-me al sentir l’himne espanyol quan Rafa aixeca un nou trofeu.
    Tot i que no sé si creure't quan dius que no has votat a ZP jo també ho tallo aquí.

    ResponElimina
  20. Oriol, com pots parlar d'un acte en el que tú no has estat?

    No poso en dubte la valua de la Directora dels SSTT com a professora, sinó la decissió que ha pres des del càrrec polític que ocupa en l'actualitat, i la seva intrangigència.

    La Victòria sembla que sí que hi va ser, però la única resposta que ha obtingut, després d'expressar la seva opinió, ha estat la recomanació que aprengui a escriure en català. Com si aquí tots fóssim erudits!

    ResponElimina
  21. Yuca, com ja he dit al començament de la meva anterior intervenció, no vaig ser a aquest acte, i per tant no puc opinar sobre que va passar. Només he fet referència a que conec a la directora dels SSTT (vull deixar clar que no tinc cap interés partidista ni res semblant, simplement va ser professora meua) i sabent com és aquesta persona, em costa creure tot això que s'està dient, pel qual vull suposar que és una exageració de la realitat.

    A més, em reitero en la meva postura d'ex estudiant de l'ies de l'ebre, no crec que hi hagi cap greuge en estudiar en aquest institut, on l'any passat el 100% de l'alumnat va aprovar les Proves d'Accés a la Universitat.

    ResponElimina
  22. FElicitats Victoria,
    no deixes que estos pretesos erudits de la llengua te tapen la boca.
    Ells voldrien, emparant-se amb lo fet que ningú escriu tan bé com ells, que tothom callés i digués amen a tot lo que ells diuen. És important que tothom se pugue expresar en català encara que no escrigue bé, abans de que ho fasse en castellà per temor al que diran.
    Guti,
    has de saber que fas un munt de faltes d'ortografia, potser ets tu el que hauries de revisar los teus escrits i no donar lliçons als demes.
    NOTICIA:
    Passejada de protesta el proper dimarts a les 13'30 a la plaça de l'ajuntament de Tortosa, reclamant una nova linea a l'IES Bau. s'arribarà fins a la delegació d'ensenyament.

    ResponElimina
  23. hola gen. aixo va per al "GUTIJAUME"

    A VORE "VICTORIA" o sigue mamare, no sabra escriu molt be pero segur que es millor que tu en tot lo demes!!!

    i tu a quina universitat as anat? copiaves als examens??

    a per cert jo e anat a la un iversitat de la vida que tensenya mes que cap altra!!

    i bueno espero que abans de tornar a criticar algu primer et mires tu!!
    que pel que veig tens molts de defectes. bueno poseus cadascú en les vostres coses. que vaigue be genteta!

    ResponElimina
  24. Nuria moltes gracies,pero saps lo que pasa ?que jo soc, ANAL-FA-BETA,i aixo es pecat????? .despues no se que em diu que tinc que correguir un tal vord?.es que no entenc res del que parla. Gutijaume,si vols,jo tinc ganes d'apendre,si men vols ensenyar,quan vulgues quedem.

    ResponElimina
  25. Gràcies Victòria, mos has donat una lliçó a tots.
    Ells sí que acabaran matant la llengua dient que la volen defensar.

    ResponElimina
  26. Núria com a defensora del català no tens pèrdua, no saps ni el que defenses ni el què ataques, menuda lliçó que ens ha donat Victòria clar que si! Ets la persona més hipòcrita que conec, una cosa es deixar-se un accent, l'altra, és no ficar-ne ni un i a part no molestar-s’hi ni en escriure Tortosa amb lletra capital. Per cert perquè no passeges la teva hipocresia mediàtica i te'n vas fins la Generalitat a explicar-los-hi això mateix? Perquè no vas i els hi dius que no fa falta tindre el nivell C de català per entrar a treballar a qualsevol lloc de treball relacionat en l'administració pública?

    A mare i fill vull dir varies coses:

    La primera, és que a la universitat de la vida n'he après més jo que tu. De cops de puny, bufetades i decepcions me n'he portat mils. De la universitat de la vida, tu no en tens ni idea, ja t'ho puc dir jo. Ja que t'agrada el hardcore jo també he estat a Piramide, a Masia, a Activa, al Pont Aeri... xaval jo no sóc cap erudit com es diu per aquí. Vaig a la UB i no he copiat en cap examen de la universitat, jo prefereixo currarmeu al màxim i esforçar-me cada dia per millorar.

    Victòria les coses no són tan fàcils, predicant l'exemple del teu fill (deus estar-ne orgullosa, perquè jo defensaria també a la meva mare com ell ho ha fet, encara que no li hagi sortit del tot bé) l'escola de la vida t’ensenya que les coses ningú te les regala ni te les dona en bandeja. Si realment vols aprendre català hi han molts de cursos a Tortosa, com el que va fer i aprovar (després de matar-se a estudiar) ma mare.
    PD: Núria cada dia em sorprens més amb les teves actuacions, a cada una pitjor!

    ResponElimina
  27. Victòria li diu al Gutijaume si li vol ensenyar...pensava que anava a dir el muixó o l'aguilot de la rojigualda i resulta que és el català.

    I el beltran hardcore, fill de la Victoria, peaso analfabet com sa mare. Quina colla de frikis tenim per aquests paisatges del Delta. Vota enviant un SMS al 7453 amb la paraula Delta.

    ResponElimina
  28. Mira canalero,jo a tu no te insultat per a res,i amb perdo (i fixeus be que no me dona la gana mira si faig faltes o no) del institut ies de l'ebre.que es mereix tot el meu respecte,resulta que este peaso analfabeto que tu dius,va treures la eso ,alli,i va fer un modul de fuster ,osea que de analfabeto no te res de res,potser ho seras tu,que l'unic que esteu fent es desviant tot el tema ,cap un altre lloc,ja n'hi a prou.

    ResponElimina
  29. Per desgracia men estic donant conte de que encara queda gent relativament jove..que no sab el que es la empatia..que falta el respecte dels demès creien que el no escriure correctament o dona a mostra la seva opinió...es un tema per debatre i per ridiculitzar!!
    Crec que el que a nombrat a zapatero te les ideàs molt clares...quedatelas set respecta'n!!

    Peró sigues suficient persona per respectar als altres. ""no vaguis per les rames"" es Vergonyós denigra a algú..que pot ser molt millor persona que tu i que podria tenir la veritat a la seva boca. Encara que la seva ortografia sigui incorrecte....i que opini diferent de tu..(( la democràcia es respectar)) lluitar pel que creus, i escoltar als demés per arriba a un acor.

    Victoria....a aquestes persones que es pensen saber-ho tot...ni cas!! la teva opinió es molt valida i sempre la as de expressar....deixant de canto a gent que per expressions vergonyoses es veu clarament que ......si li fessin un encefalograma, (( els i sortira completament PLA ))

    Tortosa de democràtica no en te re de re!! am moltisims temes ..no nomes am aquest. nomes falta ser ca passos per molt que ens dolgui de reconeixeu!!


    Ni a un altre...que te "entès" !! que en las reunions la Sra va explicar el perquè...
    vas estar a la reunió?? tenir-ho entès ""no es estar"" llavors no pots opinar en en aquest punte't!!

    Tan un institut com el altre estan perfectament qualificats.(( nomes se a de mirar on i am mes sol•licituds))
    i per conseqüència on tindrien que adjudicar la ""linea"" es senzill no??

    Per cert el pares no som "caps quadrats" suposo que quant eres petit Oriol,els teus van intentar triar lo millor per tu!! o lo que creien millor........lo mateix fem am els nostres fills, i lluitem pel que creiem que tenim dret, i lo mateix faràs tu quant siguis pare!!
    I la reunió am la Sra rojas..no va ser gens democràtica (( la decisió estava ja presa )) i tens que tenir clar que respecto la teva opinió i vivència....fixat;
    i a molta mes demanda de places al bau..pero on la concedeixen???? no creus que per algo serà??

    A Tortosa ens coneixem casi be tots....sabem on treballem...els uns i els altres!!
    Trobaràs la resposta si penses una mi-queta.
    Una salutació Oriol el teu comentari no falta el respecte a ningú!,
    l Victoria segueix actuant i pensant com creus..no deixis que ningú et faigi senti menys per escriure millor o pitjor!!,
    Mira Victoria “Jo” també soc .....Anal-fa-beta jajajaja

    e inclús una salutació a tu anti ZAPATERO....arribaras lluny, com persona racional i enhorabona per se tant intel•ligent!!
    Peró fes-te el encefalograma!!!!! es una sutgerencia......
    Núria ""ole ole i ole" digues tot el que penses....me encanta com escrius i debats.

    ResponElimina
  30. Mira Montse, tu saps quantes vegades s'ha criticat als joves per escriure en "clau sms"? Com per a que ara vingui alguna persona “adulta i responsable” i digué aquí que l'ortografia és el que menys importa!
    Repeteixo que em pareix més greu qualificar de dictadura el govern de Bel, per respecte al equip de govern i als seus votants, per respecte a totes aquelles persones que han sofert les conseqüències d'una dictadura i a totes aquelles persones que van lluitar per la democràcia que avui en dia gaudim. Comença a nombrar els actes antidemocràtics de l'ajuntament de Tortosa que tu i jo anirem a denunciar-ho al Constitucional!
    Llavors qui falta al respecte a qui?
    Per cert jo no em crec que una persona que sap obrir-se un compte de blogger i deixar un comentari a la marfanta no sàpiga passar un text pel corrector del Word i més que ni sàpiga el que és.

    No em diguis anti-zapatero millor anti-demagògia i gràcies per la sugerència però de moment no necessito cap encefalograma i salutacions per a tu també pro-núria o pro-victoria...

    ResponElimina
  31. El que si vull rectificar és lo de la universitat de la vida, per la qual beltran-hardcore, i em dirigeixo directament a tu, segur que també t'hauràs endut varies decepcions, cops de puny i potser alguna bufetada com jo

    Si que vull deixar clar que no crec que hagi faltat al respecte a ningú, no considero, Victoria que per no escriure bé siguis una analfabeta o inculta com tu t'has dit, és més com a dit el teu fill, segurament (no ho poso en dubte) ets millor que jo en moltes coses. Suposo que el tema ja ha quedat prou clar i no cal remoure’l més.

    ResponElimina
  32. A ver jo voldria saber,de que nassos estem parlant,que jo sapigue,el tema es la linia que es te que obri de 1e d'ESO ,que te que vere aixo en si jo se escriure i parla amb catala,o se fer les feines de casa,cosa que a tu no t'importa.Ja se que tot aixo ho fas per desviar l'atencio de la gent ,El problema es que 26 es mes gran que 8 aqui i a tot arreu del mon ,i l'unic que volem els pares es que els nostres fills puguen anar on em triat,no diuen sempre els mestres que l'educacio comença a casa i depres al collegi,com es que ara volen fer-ho al reves?.
    En l'ultim escrit que as fet que vols rectificar,perdona pero tot este merde las començat tu,(ara vols rectificar perque te he dit que va estudiar a ies de l'ebre)????

    ResponElimina
  33. I repeteixo jo i el meu fill no tenim res de res en contra del ies de l'EBRE ,PER MI ES TAN BO COM PUGUE SER L'ALTRE INSTITUT ,com el de roquetes o qualsevol altre,ja he dit que este no es el tema de discusio ,ni tampoc el tema del idioma,

    ResponElimina
  34. Núria segueixo dient "ole"

    Mira Gutijaume...sempre me a molestat entra a una pagina i que es no es parli del tema que toca..i crec que es prou seriós com per arribar a faltar als demès!
    Mira jo no se quina edat tens tu...pero jo e viscut una part de dictadura....am això et dic que una nena no soc! i crec que estic en tot el dret de dir el que falta i el que sobra,sempre i quant sigui coherent i no falti però voraç..tu me as donat peu a participar..as faltat!! I molt, a gent que encara que escrigui malament tenen el seu dret a opinar..a votar..a fe el que vulguin am moderació i dir el que pensen com te tothom!!
    Ara diré el que jo penso...ningu me u pot recriminar!


    Avere Hipòcrita..universitat de la vida..cops de puny..bufetades..decepcions..
    I as-obre te esforces cada dia per millorar!!
    Pues ja veus, ( no u as aconseguit ) encare ten queden moltes nomes veien de la forma que te expresses!
    I encara que lo que llegiràs no serà del teu grat....
    Es el que penso, com respectaré tot el que em diguis...nomes te u debatre. O no ¡!

    Gutijaume i el canalero.....
    La intel•ligència va ser definida per ""STEREN"" en el any 1975, com la capacitat per enfrentarse a situacions i problemes nous, i resoldre'ls am la ajuda del pensament!!
    Tipus de intel•ligència:


    Lògica i matemàtica
    Lingüística
    Visual-espacial
    Corporal-cinetica
    Musical
    Naturalista
    Interpersonal
    Intrapersonal
    Entre aquestes jo de vosaltres posaria especial atenció a la interpersonal... i com no a la Intrapersonal!! suposo que no farà falta que us o explique "vosaltres ja sabreu de que va" per lo menys estareu a un
    C.I. superior a 130 " genial"
    O realment deveu estar a un
    C.I. inferior a 20.....suposo que no fa falta que u explique tampoc veritat!!
    Ara mateix se àuria de debatre en el tema que ens ocupa..no les fricades que esteu dient.
    En primer lloc entendre que cada un de nosaltres voldríem que tot es fes be...que la linea estes on mes demanda es sol•licita.....fos el insti que fos...
    Peró clar a Sigut el bau el que mes sol•licituds te!!
    Que te de dolent......
    Crec que el dret de 26 al de 8 es aplastan....son 26 els pares qui volem pel que sigui el bau i no val a dir per cojons...es per majoria carai!!


    No i a res contra el altre institut....
    Podríeu pessari una mica, la majoria es la que tindria que guanya i es denega aquest dret....tots en tenim dret a parlar..((pero parlar be))
    També qui no vulgui fer servir el Word....li respecto!!
    Mes igual parla am Zapatero que am el Rey...com també respecto la opinió i la necessitat de expresio de un INDIGENT!!
    NO TAC HO A NINGÚ PEL SABÉ MES DE CAP TEMA.....els escolto i lluito pel que crec que es correcte am tot!

    I si me encanta la Núria i la Victoria el Oriol escriuen molt be... cada un a la seva manera..
    millor o pitjor ..però se entenen tots ¡!
    que i a de dolent??

    Una salutació a tothom am respecte...
    Peró lluitaré pel que jo crec...ja no entraré am el joc que alguns porteu
    Nomes debatre el tema que pertany i pel que bai entrar a la pagina.

    ResponElimina
  35. Si senyora Victoria estic am vostè,crec que haurien de posar la linea al bau
    sense cap dubte es on i a mes nens inscrits...la tindrien de concedir nomes per volum-en de inscripcions!
    i ja que se a de fer la linea per esta complerts els instituts..millor el que mes demanda te.
    Una salutació

    ResponElimina
  36. Ei, de quan analfabet és un insult? A més ho has dit tú mateixa Victòria.

    Segueixen els frikis. Ara, una nova que es diu Montse que ens fica un post més llarg que la dictadura de Franco per explicar la paraula intel.ligència. Coco, Epi i Blas, ho feien millor i més curt.

    Vinga que aquesta penya va de demòcrates i diuen que 26 poden imposar la voluntat a 8 i parlen de dret a escollir? El dret a escollir s'ha de respectar als 26, però no als 8. Aquest sí que és un bon dret a escollir, la dictadura de les majories democràtiques.

    Montse, tan respectuosa que et penses i escrius en maiúscules, o sigui, crides. Entera-te'n que escriure en maiúscules és cridar, intel.ligent interpersonal barroera que utilitzes la paraula hipòcrita per denigrar a Gutijaume.

    ResponElimina
  37. Bé si us fixeu en els dos primers comentaris que faig referència a lo de l’ortografia, tan sols ocupen unes 8 línies de 22, i li heu volgut donar bola què no tenia.
    Si veieu no opino sobre els temes de d’institut perquè no sóc part implicada, tot i que tindria el mateix dret a donar la meva opinió, però m’abstindré. No em retracto perquè son fill hagi anat al IES de l’Ebre. Simplement perquè considero que m'havia equivocat, ja que al no conèixer-lo no puc opinar sobre ell. La que ha degenerat la conversa fins al punt de comparar un ajuntament democràtic amb una dictadura ha sigut vostè.
    En quant a Montse, (que haurà viscut la “dictablanda”) he llegit el primer paràgraf i n'he tingut prou, així que no perdre més temps llegint les bajanades d'aquesta senyora que no sé ni perquè s'esforça en escriure i en nombrar-me. Jo també reconec que Oriol escriu molt bé, no diré el mateix de Victòria, ho sento molt. Si us fixeu es també un estudiant com jo, casualitat però aquells que sempre hem sigut criticats (i molt) per la nostra ortografia som avui en dia els que millor ens expressem per escrit (amb els nostres errors, que els tenim).

    Per cert no tornaré a escriure el mateix. Jo he donat els meus arguments.

    ResponElimina
  38. Krupp, els que degeneren són uns degenerats? ja ja ja ja

    ResponElimina
  39. Bueno mira Canalero i tots los altres ignorants de la vida.

    Paso de posarme al vostre nivell de gent que no te mes faena que posar-se en l´ltra gent!!!

    Si no coneixeu la gent que esteu malparlant millor calleu!

    I SI TENIU RAVIA MOSSEGUEU CEBA!!


    JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

    VENGA PARDILLOS!!!!

    ResponElimina
  40. Bon dia Sra Victoria
    li voldria fer una proposta i li faré cridant ja que es veu que i a gent que es pensa que certes coses no es saben jejeje
    Miri vora crec ....
    QUE HAURÍEM DE ESCRIURE CONTESTANT NOMES A PERSONES QUE SABESSIN DEL QUE PARLEN!!
    Que li sembla??
    no me grada gens dirigir me a gent que no sab parla del problema que tenim nosaltres,que te una edat que encara no saben el que volen, (( i això no va per tot el jovent..nomes per un)) que en conec de molt cabal que sab escolta i opina quant toca))
    i menys no donant se opció de aprendre cada dia una cosa mes..i pensant que ja a tingut moltes bufetades... a un altre.....novadreta en minúscula me entén veritat!
    riguis-en i no se alteri pel que no val la pena!
    Sra Victoria, que li sembla si quedem un dia per fer un cafè...aixi podem parlar del tema sense cap "mosca" a d'emes me agradaria coneix-ela.
    una salutació

    ResponElimina
  41. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  42. Bé, podem deixar d'insultar a la gent?
    Repeteixo, lo dimarts, a les 13'30 manifestació en contra de la decisió dictatorial i antidemocràtica de la Sra. Rojas, nova gran inquisidora governamental, presa a esquenes de la voluntat legítima d'uns pares que l'únic que volen és poguer triar lo que ells creuen millor per a sons fills.
    Se sortirà de la plaça de l'ajuntamnet i es caminarà fins a la delegació. La passejada es repetirà cada dimarts fins que delegació se digne a obrir les orelles a les peticions de la majoria.

    ResponElimina
  43. En llegir les dades publicades pel setmanari local sobre el nombre d'alumnes , professors, i cicles formatius dels Ies de les nostres comarques m'adono que això de "l'equilibri" entre els centres no hi ha qui s'ho empassi.

    No al tranvasament d'alumnes!

    ResponElimina
  44. Veig que aquí es spot dir hipòcrita, inquisidor, incompetent, genteta, pardillos però no cretí o cretina. Bon filtre.

    ResponElimina
  45. "decisió dictatorial i antidemocràtica de la Sra. Rojas, nova gran inquisidora governamental"

    Per a emmarcar-ho o........... per a " mear y no echar gota"

    Perquè, tu que en penses de la gerra d'Irak? i la fam al mon?.
    No se si m'explico....

    ResponElimina
  46. Dons si,NURIA no saben fer res mes que insultar,no tenen uns bons arguments ,Però lo que realmentens interesa,es el dret de puguer triar on volem que estudien els nostres fills.Que no ens diuen sempre que l'educacio primer la tenim que donar a casa els pares i despres els mestres,ara resulta,que es al reves...
    Qui vulgue vindre a les caminades,ja ho sap es sortira tots els dimarts al 1.30 de la plaça de l'Ajuntament fins a la delegació.Per cert MONTSE quan vulgues quedem per fer aquet cafe que a mi els moscons tampoc m'agraden.

    ResponElimina
  47. Es veritat no i cap equilibri Yuca !
    i tots els afectats i altres que no estan d'Acord am la decisió que an pres.. que en son molts!!
    farem la passejada els dies que siguin necessaris !
    Com tu molt be dius Victoria la educació comença a casa i es apomada pels mestres....i com lògic es que ponguem dir i tria quins son els que volem, per treballa a la educació i la formació dels nostres fills conjuntament (( pares i mestres ))lo del cafè segueix en peu,ja ens escriurem.

    Com diu Yuca...

    No al tranvasament d'alumnes!

    ResponElimina
  48. estic d'acord en tu ximo, crec que la sra. Menasanch s'ha passat tres pobles en aquesta afirmació.

    Dóno les gràcies a totes les persones que han afirmat que tot i que jo expresso la meua respectable opinió, ho faig escrivint de manera correcta.

    ResponElimina
  49. L'únic argument del pares és el dret a elegir centre.

    La democràcia de Núria es imposar ,aquest dret, de 26 pares sobre 8 pares,i tinc entes que els drets no funcionen per majories.

    llavors ja sabem qui són els antidemocràtics.

    també és clar que la reunió amb els pares va ser per informar de la decisió presa, no per formar una taula negociadora.

    Si tant dificil és entendre que la decisió esta presa per equilibrar i cohesionar l'educàcio secundària, "apaga y vamonos", i en això, no vull dir que s'estigui a favor, ni en contra, que és una opció personal.

    I com va dir el nostre alcalde" la decisió és de la delegació, i en toto cas s'ha de respectar l'eleció dels pares, en la mesura del possible"

    Respecte a la caminata, es podria dir "La caminata, com me dius que no a lo que jo vull, tu ets l'antidemocràtic"

    ResponElimina
  50. Respecte a l'escrit d'Oriol, i de molts alumnes del dos Instituts, només demostra la verdadera qualitat, personal i professional, de que disposen els dos centres. I això és el que hem de conservar.

    Gràcies Oriol

    ResponElimina
  51. Oriol,
    que trobe bé l'estil en el que escrius no vol dir que estigue d'acord en tot lo que opines.
    Perquè a vore, aquí han sortit alguns testimonis de pares que diuen que la senyora Rojas no els va tractar bé. Que va intentar imposar-los la seua santa voluntat. A més a més sabem que la senyora Rojas és mestra de l'IES Ebre.
    Sí que podem pensar que els pares no diuen la veritat... però que vols que et digue, quants són tants que ho han dit, crec que no mos estan enganyant.
    Que tu tingues un bon record de la senyora Rojas com a mestra teua no trau tot lo demés. Aquí no s'ha parlat de les qualitats de la senyora Rojas com a mestra, si no del seu sistema dictatorial a l'hora de pendre mesures que van contra la majoria i que en cap cas s'han explicat, potser perquè són inexplicables.

    ResponElimina
  52. A més a més, els pares implicats harien de demanar explicacions a la persona que els va prometre que hauria plaça en el "seu" centre, que és sense cap dubte el director del BAU

    ResponElimina
  53. Núria tot aquests pares et van comentar, qui cridaba, qui no deixava parlar?

    per cert, encara espero la teva solució al problema.

    ResponElimina
  54. Senyor Francesc,
    crec que té uns quants conceptes equivocats i que el seu raonament lògic està seriosament tocat.
    Vostè minimitza el dret que tenen tots els pares ha decidir sobre la educació dels seus fills. dret que ja recolleix la declaració dels drets humans.
    La democràcia és el sistema menys dolent que coneixem i es basa en lo joc de majories. I si no ho enten pregunte-li als partits polñítics que d'això n'entenen un tros llarg. Explique-li vostè al Rajoy que si guanya per majoria serà un antidemocràtic si no fa cas de les minories. Sap que li respondrà Rajoy? S'ho imagina, no?
    A més a més, ja he donat una solució per a que cap alumne, ni del Bau ni de l'Ebre se sente perjudicat. Dos linees. No és una cosa tan fora de lloc com se preten fer creure.

    ResponElimina
  55. Senyor Francesc,
    li torno ha repetir, que quan se fa la preinscripció, ningú, absolutament ningú, i molt menys un director de centre, sap quants alumnes voldran vindre al seu institut. Si ensenyament los hi dona una bola de cristall per a endevinar-ho potser ja en podríem parlar de responsabilitats, però fins allavons, mos haurem de conformar en la tria de la gent.

    ResponElimina
  56. El dret d'una persona acaba quan comença el dret d'una altra.

    Això és el que diuem el drets humans.

    I pert cert, que no s'està garantint el dret a l'educació, amb aquesta decisió?

    Crec que ets tú la que no té clar, lo dels drets i les majories, a banda que el teus comentaris normalment són antisistema, per cert el nostre sistema actual és democràtic.

    Per cert l'elecció de centre és una revindicació, de sempre, de la detra més rancia, com ara la de RAjoy

    ResponElimina
  57. llavors qui te la bola mágica és la delegació,no? ja que dius que és una mala gestió, quant tots saben que aquest grup extra ve de la concertada i/o de fora de Tortosa, per la qual cosa, ja disposaven de centre de secundària adscrit

    ResponElimina
  58. per cert, la preincripció és realitza als centres, i quan s'acaba es pasa a delegació. Així, qui en realitat sap com van el números són els centres. LLavors és una irresposibiltat no informar als pares que el teu centre està superant el nombre de preinscrits assignats. T' acabo de donar la bola màgica.

    ResponElimina
  59. Senyor Francesc,
    és que en diu una rera l'altra i no sé per a on començar!
    La preinscripció no es fa per ordre d'inscrits. Què preten? que quan vaigue el pare ha inscriure's lo director surte corrents a dir-li que no ho face que ja estan a tope? No ho veu vostè, home de Déu, que això no s'aguanta per cap lloc?
    Lo de Rajoy li he dit perquè he suposat que a vostè li agradaria que li nombrés. Si m'he equivocat, perdone, però és igual, el cas se podria ficar igualment amb Zapatero.
    Amb el tema dels drets humans, jo ja li he citat l'article específic que ho recolleix. si vostè no ho vol entendre, ja no ho entendrà per molt que li torne ha repetir.
    Si els pares se manifesten pels carrers de Tortosa, deu ser per alguna cosa, no? O és que ho fan per a molestar-lo a vostè?
    Vostè ha dit que el dret d'una persona acaba quan comença la d'una altra. Bé. A on acaba lo dret de la Senyora Rojas ha decidir pels pares? No creu que s'ha saltat un tros llarg la ratlla a on acabava este dret?

    ResponElimina
  60. La que no vol entendre res es tú.
    El drets humas no diu que tingues el dret d'elegir centre, si no el dret a una educació.

    Les administracions tenen la obligació de disposar els recursos per per garantir el dret a l'educació.

    en canvi, tu vols obligar, amb el suposta dret d'elegir centre, la decisió d'altres pares.

    Has pensat que a lo millor la decisió presa és per garantir la optimització de tots els recursos?
    Que això atenta contra el dret de l'educació?
    Aquests pares han elegit uan educació pública i gratuita, aqui tens el teu famos article del drets humans, i la decisió les dina una educucació publica i gratuita, com veus s'aplica correctament l'article dels drets humans.

    Per cert hi ha molts pares que també estan d'acord amb la decisió i no faran la caminata

    si un apliquen el dret i tu vols imposa el teu dret, realment que atenta contra els drets humans ets tú

    ResponElimina
  61. No hi han paraules. Abandono. Suposo que la gent que ho llix ja se'n ha fet una idea.

    ResponElimina
  62. Ah! Una coseta!
    Quants vam ser a la manifestació contra el transvasament de Amposta? Bé, com som 7 milions de catalans, suposo que tots los que no hi van ser estaven d'acord amb el govern de la Generalitat!

    ResponElimina
  63. el problema es que tambe et llegeixen a tú.


    Amb el transvasament em dones la rao, una majoria, representada pel govern espanyol, volia imposa el seu dret a una minoria, natros.

    I ja saps com va acabar.

    ResponElimina
  64. A la gent que està capficada en defensar l'actuació de la senyora Rojas deu ser que algun interès tenen en que la línia s'obri a l'EBRE. Perquè si no no entenc que s'estigui defensant com una postura democràtica a una persona que ha pres la decisió de manera despota de donar la línia a l'EBRE i no al BAU emparant-se en unes excuses que ni ella es creu.

    I senyors si parlem d'alguna classe de partidisme aquesta persona on té la plaça? On treballa el seu marit? (a l'EBRE per si a algú se li havia passat).

    Aquesta senyora quina mostra ha fet d'escoltar els pares? Cap ni una.

    S'ha d'obrir una nova línia donat que als dos centres s'ha superat la quota, quin problema hi ha en obrir-la al BAU si es el desig dels pares? Doncs no el veig.

    A més no oblidem que aquesta senyora va convocar ella mateixa una consulta al consell d'escolarització (encara no sabem perquè la va convocar si no havia de fer cas del que li diguessin). Aquest es pronuncia en contra i llavors ja no té cap valor.

    A sobre desprès hi ha gent que defensa que es clar les votacions en contra havien de ser abstencions. Això és democràcia!!!

    En resum penós.

    ResponElimina
  65. I respecte a la preinscripcio era tan fàcil com informar que s'havia superat el tope, informar de les opcions i cada prengues la decisió que trobes més convenient.

    Simplement, no cal corre detras de ningú, i a més a més ells disposen de les dades, per exemple centre de procedència i lo que això podria ocasionar.

    La gestió està mal feta al centre, pot ser està aqui la fugida cap d'endavant del director, penso

    ResponElimina
  66. S'accepten porres.

    La meva: Francesc 1 Menasanch 0

    Premi: el video del 2-6
    (quan me l'envie Gustau)

    ResponElimina
  67. A veure francesc,

    parlem en propietat, que potser informa a cada pare el centre de l'IES de l'EBRE quan es supera la quota de preinscrits?

    Per favor, no diguem bajanades

    ResponElimina
  68. Otto suposo que la gent que defensa la linea al ebre te el mateix inters que la gent que defensa la linea al Bau, no?

    Vinga lo de les qüestions personals s'utilitza quan no te queda cap més arguments.

    SI,si et dono la raó penòs

    ResponElimina
  69. Ah una cosa diré,

    el francesc té raó en una cosa la gestió està mal feta. Però la de la senyora Rojas en tot cas al meu parer.

    ResponElimina
  70. Pots a l'any 2002 un superavit de preinscripció al?Ebre, es va passar al BAu, informat cam va anar i veuras que el centre va informar del cas i va proposar el pas al BAU.

    Aixó respon la teva pregunta?

    ResponElimina
  71. Qii controla el nombre de passsatger que pugen a un autobus és el conductor, no el gerent de la companyia d'autobusos, no?

    Tampoc el conductor decideix si s'ha posar o no més autubusos

    ResponElimina
  72. Ei, 73 comentaris!!! I al final, de què parlavem?

    ResponElimina
  73. Estos alumnes que es van pasar al bau no estaven ,preinscrits al ies de l'ebre,i tan que els hi vau pasar i tan.

    ResponElimina
  74. Victoria

    Pos molta gent no es enterar.

    Potser va ser una manera més civilitazda, no?

    I per que no expliques l'actitud dels pares a les reunions?
    Amb quina actitud diologant van arribar?

    Saps perfectament quina era la actitud, no escoltar.

    Pot ser jo també hi era.

    ResponElimina
  75. Fancesc, deixa de dir tonteries.
    La Directora dels SSTT ja sabia que aquest any faria falta una nova línia d'ESO a la ciutat o ho hauria d'haber sabut mirant els alumnes que aquest curs fan 6è.

    La decissió presa pel director de l'IES BAU és una decissió valenta i plena de responsabilitat envers els futurs alumnes del centre.

    Què pensarien els pares si acotxés el cap i continués com si res?

    Potser són més persones decidides a dir no les que fan falta a aquest poble!

    ResponElimina
  76. El Sr.Serra ens hauria d'explicar,quins interessos te per a manipular d'aquesta manera als pares.
    La Sra. Nuria, també ja que s'ha filla no va a la publica
    i Victoria(Vicki)calladeta estaries més guapeta
    l'equilibri que es parla es de la ESO no del institut en si
    IES de L'Ebre 361 alumnes
    IES Joaquim Bau 596 alumnes
    no com mos vol fe vore el Sr.Serra que mos va dir que a l'IES de l'Ebre hi havien 1.400 alumnes i l'IES Joaquim Bau 927, aixo no es manipular?

    ResponElimina
  77. YUca

    O no saps llegir o no saps comptar.

    Si ve un grup de la concertada, que ja estan a la concertada, o la concertada no te secundària, i altres alumnes de FORA Tortosa, que se sopusa adcrits a altres centres, com han de sapiguer, en la delegació, si optaran inscribirse a un centre public de Tortosa?

    el grup nou va sortin en la preinscripció i els unics que podem detectar-lo son els centres, i un grup de 26 la veritat que es nota.

    Pos no si saps con funciona, informat i despres parla

    ResponElimina
  78. Els interessos de Serra son evidents

    matricular un grup de la privada en el que ve un nebot d'un company, per cert, company que es cunyat de la Nuria.

    Aço si que son interessos.
    Si el grup fos d'inmigrants , aci no parlava ni deu

    ResponElimina
  79. Bitxo,
    molt rebuscat, no? És que ja no sabeu a on buscar per a defensar lo indefensable.
    Potser alguns se quedaran en un pam de nas quan veiguen la passejadeta de demà.
    Per cert, veniu tots en xiulets, que també hem de fer soroll. Potser així la senyora Rojas obrirà les orelles i escoltarà una mica més al poble.

    ResponElimina
  80. Veig que t'has picat, Francesc.

    No deus treballar al costat de la Directora tu, que sembla que tens tots els números sobre la preinscripció?

    De tota manera què ha de fer un director d'un IES en obrir-se la preinscripció?

    Segons tú, tancar-la?

    Doncs primer informa't sobre si això és possible. Com crec que sí que estàs informat, el que crec és que l'únic que vols és tirar merda sobre el director del J.Bau, que per cert, més tranquil estaria si hagués dit amen, no crec que estigui disfrutant gaire amb tot aquest afer.

    ResponElimina
  81. Yuca

    Lo primer de llançar merda a sobre va ser el Sr.Serra a la primera reunió o no estabes?
    Lo Sr. serra s'haprofita dels pares per defensa els seus interesos.

    ResponElimina
  82. Homer, interesos?

    Què vols dir, que volia dimitir i no sabia com fer-s'ho?

    ResponElimina
  83. Pero, tu creus, que dimitira?
    com diu bitxo si haguesen estat immigrans, hagues creat este rebombori. Perque ha estat ell el que m'hos a manipulat en tot moment.

    ResponElimina
  84. Constatació:
    A mes de la omnipresent Nuria Menasanch ( també coneguda com La Comedianta Tortosina ) hi ha un grapat de gent que mai havia comentat a La Marfanta i que ara s'ha donat d'alta expressament per l'enrenou aquest. Te alguna explicació això?
    Continuo amb la mateixa reflexió que vaig fer el primer dia, no se exactament el motiu, però nomes per vetllar pels alumnes, pares i els seus interessos, l'equip directiu no hagués presentat la dimissió.
    L'observació de bitxo sobre els immigrants, evident de tota evidencia.

    ResponElimina
  85. "...nomes per vetllar pels alumnes, pares i els seus interessos, l'equip directiu no hagués presentat la dimissió"
    Segons vostè això no és prou motiu?
    Si l'equip directiu no vetlla pels alumnes i els seus interessos, per qui ho ha de fer? Pels interessos d'alguns polítics que són els únics responsables d'esta mala maró. Per uns interessos polítics que no han dubtat ha enfrontar a dos IES pels seus pròpis interessos?

    ResponElimina
  86. que tu, has estat a les reunións?jo si, pos que sapigues,que a la primera, ja seu va maquinà tot per a crear enfrontacións.
    lo Sr. Serra tira la pedra i amaga la mà.
    a mésdeexposa el tema ique els pares deixideixin ell mateix ja va dir que daria el posible per aque aixo no passes i que tenia dos plans el A i el B.
    Aixo no és manipulà?

    ResponElimina
  87. Menasanch, jo no he dit que això no sigue prou motiu, el que dic es que per aquests motius no em crec que presentin la dimissió. Si es una fugida cap a endavant, una justificació davant els pares, una mesura de força o de pressió, no ho se. El que se ( o crec saber ) és que per el benestar dels pacients, la qualitat del menjar o les llistes d'espera, rarament dimitís cap equip directiu de cap hospital. M'explico?.

    ResponElimina
  88. Simpson, lo sr. Serra no només ha presentat la dimissió, sinó que a més li han acceptat.

    ResponElimina
  89. Yuca

    Ni estic picat , ni treballo amb la delegada, per deu només em faltaria això.


    el nombre de preinnscripcions han sortir mil vegades.

    Els pares de 156 alumnes....etc

    Jo no dic que tanqui res, pero és facil observar que s'ompli, i se'ls podria haber informat, igual que se'ls va informar en la reunió , després de la dimisió de l'equip directiu, no?

    el problema es que si comences a tirar merda tu també te taques

    ResponElimina
  90. Es evident qui tira merda, el senyo Serra ( honorable Senyo Serra ) mai a tirat la pedra i a amagat la ma!! es que no es en doneu conte ??
    qui es realment ..qui a tirat un grapat de va-sura...tots u sabem!!
    diga'm una cosa Homer, si Serra com va dir tenia el plan A i el B....que no tenia el altre IES, no ten dones comte encara!!
    A la reunió ja estava decidit on se obria la linea, petes el que petes..en cap moment es va escoltar res del que els pares dèiem!! ni una paraula nostre se a escoltat mai....
    com ja se a dit a un post tots sabem la plaça de la Sra Rojas, i el seu marit!! això si que es de pes per manipular...i manipular de mil formes...
    com pot cer que encara i aigui gent que no u vegi!! i acusi de manipular a una persona en arguments de poc pes,com el que va esmenta bitxo!!
    fixeu se ; matricular un grup de la privada en el que ve un nebot d'un company, per cert, company que es cunyat de la Núria.
    Per favor, si això es considera de pes!!!.... es que no i an paraules!
    us u creieu això???
    El senyo Serra ens recolza als pares,""no ens manipula""
    La Sra Núria te tan dret com tu de opina i defensar el que ella cregui igual que tu i jo, i la Sra Victoria es guapeta tan en la boca tancada com oberta,tots tenim dret a al-sa la veu! i mes am el que creiem convenient pels nostres fills!

    ResponElimina
  91. Francesc, i què fas tú que no estas baix la dutxa?

    ResponElimina
  92. HOMER
    A Part de donar la cara com he fet jo,darrera un nic,personalment utilitzo el meu nom,perque no tinc res que amagar(com ja deus saber)El que no entenc es per que no as escrit abans,sino que ho has fet quan ja sabies que el teu fill-a ,ja tenia la plaça on tu havies escollit,no siguis tan GEMINIS (suposo que saps el que significa)Ja tens el que volies? perquè sinó que feies a les reunions d'agent 007 ?????
    I que sàpigues que el SR SERRA ,tot l'equip directiu,el consell escolar s'estan porta'n de meravella es molt injust que els ataqui ningú,perque em penso que la gen amb un poc de senderi no es deixa manipular per ningú.
    i també vull agrair a l'ampa i a tots els pares i mares que tot i saben que els seus fills estan admesos el que ens hagin fet costat MOLTES GRÀCIES A TOTS.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta