
En concret, els membres de l'Ebresfera que viatjaran a Granollers són la presidenta de Blocaires Ebrencs, Carme Pla i dos membres més de l'entitat, Jaume Llambrich i Daniel Gil, així com l'escriptor i blocaire Jesús M. Tibau. En aquest sentit, especialment destacada serà la participació de Daniel Gil, que dissabte a la tarda representarà els blocs ebrencs a la taula rodona sobre Associacions i xarxes de blocs, al costat de Joan Ramon Bernabé (Vallesfea), Núria Masdeu (Blocs Terrassencs), Ismael Miñano (Xarxabloc) i Josep Maria Comas (Xarxa Santboiana). El moderador de la taula serà Carles Guadian ( Las Ideas Catalunya). Per la seua banda, Jesús M. Tibau ha estat un dels impulsors de la taula rodona Blocs i literatura, que també tindrà lloc dissabte, així com del recull de textos blocaires que l'editorial Cossetània publicarà en breu.
Suport de la Fundació puntCAT a l'EBREBLOC 2008
D'altra banda, la Fundació puntCAT ha manifestat la seua voluntat de col·laborar directament amb l'EBREBLOC 2008, sumant-se a les institucions, administracions i empreses que també han donat suport a la segona trobada de Blocaires Ebrencs, que farem a Tortosa i Roquetes els dies 1 i 2 de febrer. L'objectiu és facilitar i promoure l'ús del .cat entre els blocaires de les Terres de l'Ebre, a partir d'uns codis de descompte per registrar dominis .cat, que l'organització de l'EBREBLOC repartirem entre els assistents. Així, junt amb el material de les jornades, els assistents a l'EBREBLOC rebran unes targetes en què apareix un codi que permet efectuar el registre d'un .cat per un any, amb un descompte del 50%.
Teniu més informació sobre l'EBREBLOC 2008 a la pàgina oficial de Blocaires Ebrencs, www.ebresfera.cat .
Gustau,
ResponEliminaL'Ebrebloc d'enguany em mereix un deu. M'hauria agradat igualment assistir als actes de la Catosfera, però aquest cap de setmana tenim un acte cultural important a Campredó. Realment esteu fent una feinada excel·lent, convertint l'ebresfera en un referent del fet blocaire català. De fet, al recull d'articles literaris de blocs que editarà Cossetània n'hi ha uns quants d'ebrencs, de la qual cosa ens n'hem de felicitar tots plegats.
Divendres que ve també dedicarem novament el Lletres Ebrenques als blocs, aquest cop els polítics, i tindrem com a convidats Pere Muñoz i Raül Romeva, eurodiputat d'ICV i un dels blocaires més actius.
Endavant.
Q us vaigue MB a l'"expedició" ebrenca!! no dubto gens ni mika q dixareu lo pavelló molt alt!!
ResponEliminaMos veem a l'Ebrebloc!!!