4 de febrer del 2008

Primera entrada sobre l'EBREBLOC 2008

Crec que ha arribat el moment de parlar una mica de l'EBREBLOC 2008, després del dia de descans físic i mental que em vaig prendre ahir, en què ni tan sols em vaig apropar a l'ordinador. Està bé desvirtualitzar la blocosfera i fer trobades com l'EBREBLOC, però de vegades també ens convé desconnectar-nos d'internet i respirar una mica de la vida analògica. En qualsevol cas, voldria fer un primer balanç d'aquesta segona edició de la trobada de Blocaires Ebrencs, que tothom coincidim que ha estat un èxit. Un dels moments més brillants de la inauguració, divendres a la biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa, va ser la intervenció del secreteri de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generlalitat, Jordi Bosch, però també em va agradar especialment el discurs del regidor tortosí Emili Lehmann, que va oferir tot el suport de l'Ajuntament a l'associació de Blocaires Ebrencs. La sala polivalent de la biblioteca estava plena de públic, se'ns van acabar les 40 carpetes que teníem preparades, i van haver de portar més cadires. La taula rodona sobre l'ús dels blocs i les noves tecnologies va ser molt interessant, i no se'm va fer gens llarga, tot i que els ponents van consumir les dues hores que tenien assignades. Em va agradar que els ponents manifestessin les seues diferències de criteri i els diferents punts de vista sobre l'ús educatiu del blocs, comprensible si tenim en compte que hi havia mestres de primària i de secundària, que òbviament treballen amb alumnes d'edats i amb inquietuds molt diferents. També vaig detectar alguns professors entre el públic, que prenien apunts de tot allò que s'estava parlant a la jornada. En aquest sentit, crec que l'EBREBLOC va ser un èxit. Per exemple, m'agradaria haver vist més polítics prenent apunts des del públic, a la segona jornada que vam organitzar dissabte a Roquetes.

També en parlen, de l'EBREBLOC:
-El meu Ebrebloc (Jesús M. Tibau)
-Notícies (Mireia)
-L'ebresfera creix (La Portada)
-Un Ebrebloc més (Joan M. Garcia)
-En el Ebrebloc 2008 (Jordi Abad)

3 comentaris:

  1. em va saber greu no anar, però tenia altres coses a fer

    ResponElimina
  2. Felicitar òbviament els organitzadors per la feina feta. Crec que l'Ebresfera té un gran futur per la gran quantitat de blocaires i la qualitat del producte. També felicitar-vos per la nova iniciativa que vàreu anunciar de trobada de blocaires dels Països Catalans aquí a casa nostra. Si som terra cruïlla, s'ha de demostrar, com ho estem fent des de l'Ebresfera.

    ResponElimina
  3. Crec tb que va ser un èxit en tots los sentits!!

    FELICITATS als organitzadors!! i endavant!! q això acaba de començar!!

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta