17 de març del 2010

La marca turística Terres de l'Ebre millorarà el seu web apostant per la xarxa 2.0

[Nota de premsa] La marca turística Terres de l’Ebre enceta una nova temporada turística amb l’objectiu primordial d’augmentar la seva presència en els mercats de proximitat –la resta de Catalunya i de l’Estat Espanyol– que, actualment, concentren el 50% de l’afluència de visitants.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Joan Aregio, ha presentat el que seran les metes principals a assolir pel Patronat durant aquest 2010 i ha ressaltat l’augment del 22% de pressupost previst per enguany, en un any en el que el pressupost general de la Diputació es manté en la tendència a la baixa. “Destinarem un milió d’euros en les accions destinades a la marca Costa Daurada”, ha remarcat Aregio, que ha afegit que, en temps de crisi, l’Administració és quan més ha de reforçar per un mercat generador de riquesa com és el turisme.

Entre les actuacions previstes per aquest any, destaca la renovació del posicionament de la marca per tal de promocionar-se al màxim nivell de públics objectius, una operació que tindrà com a resultat la millora de
l’espai web, així com una major presència en l’entorn 2.0. “Més del 60% dels visitants que arriben a les Terres de l’Ebre han fet abans una consulta prèvia a la nostra pàgina web per informar-se”, ha ressaltat la
responsable de la marca turística Terres de l’Ebre, Marta Farrero, que ha volgut posar de manifest la importància de les noves tecnologies i ha avançat que s’està treballant per posicionar la marca en les xarxes
socials.

En el pla d’actuació de les Terres de l’Ebre es destaquen altres actuacions com la realització d’una nova campanya publicitària per la marca Terres de l’Ebre, que incorporarà sis nous originals. A més, durant
aquest any es consolidaran els acords per fer publicitat de diversos productes, entre els que destaquen el conjunt amb el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre per fer possible la promoció de la navegabilitat de
l’Ebre i l’aliança amb els Consells Comarcals de la Terra Alta i el Baix Ebre per promocionar la Via Verda. Com a novetat, també es preveu que es dugui a terme una campanya de co-màrqueting amb la marca Coronel Tapioca per la temporada d’estiu 2010. Durant aquest any també es duran a terme
les mateixes activitats formatives: la de màrqueting 2.0 i la de benchmarking a Croàcia.

Planificació general del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona per aquest 2010:

El pressupost destinat a les activitats del Patronat ha estat un dels temes que han centrat la intervenció del president. En aquest sentit, Joan Aregio ha destacat que la partida destinada a la promoció turística de les
marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre no s’ha vist reduïda, sinó que durant tot el 2010 se seguirà augmentat l’aposta econòmica dirigida a aquests mercats, en una operació que demostra la importància de l’actuació del Patronat en temps de crisi. L’augment de l’impuls econòmic, en un any en el que ha baixat el pressupost general de la Diputació de Tarragona, reforça la voluntat d’incrementar les tasques de difusió i suport a la comercialització de cadascuna de les marques turístiques del territori, operacions que prendran forma concreta segons les seves necessitats específiques.

Un altre eix dels plans del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona pel 2010 es basa en seguir augmentant la notorietat de les comarques de Tarragona a través de la innovació. L’objectiu és arribar als
clients potencials a través de noves eines i fórmules basades en el poder de penetració d’Internet, entre les que destaquen l’augment de les pàgines webs 2.0 i les accions de co-màrqueting, entre moltes altres. En un altre nivell, durant aquest any també es potenciarà l’encaix entre el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i l’Agència Catalana de Turisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta