26 d’agost del 2010

Denuncien que falta personal a la comissaria de Tortosa

El comitè de la Confederació Espanyola de Policia (CEP) a Tarragona ha denunciat la política de “retallades salvatges” iniciada pel govern de l'Estat, que ha deixat la comissaria de Tortosa amb una única funcionària per dur a terme les tasques d'atenció als ciutadans estrangers. Segons el sindicat, la falta de personal a la comissaria no permet atendre més de 50 ciutadans al dia, tot i que la població és de 40.000 persones.

Publicat a ElPunt.cat i a
El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 26-08-2010 Pàgina 7

Més informació a la següent nota de premsa

LA CONFEDERACION ESPAÑOLA DE POLICIA ENTARRAGONA DENUNCIA QUE EN LA COMISARIA DE TORTOSA SÓLO HAY UNA FUNCIONARIA PARA ATENDER LAS LABORES DE ATENCION A EXTRANJEROS.
➢ No se pueden atender más de 50 ciudadanos extranjeros al día de una población de 40.000 inscritos en las comarcas del Ebro.
 ➢ La desatención es producto de la politica de recortes practicada por la Administración del Estado.

El Comité Provincial de la CEP en Tarragona denuncia que la politica de recortes salvajes inciada por el Gobierno ha dejado a la Comisaría de Tarragona con una sóla funcionaria para atender las labores de atención a los ciudadanos extranjeros. La Confederación Española de Policía considera principal y único responsable a la Subdelegación de Gobierno enTarragona, que no ha previsto que este año coincide con una renovación masiva de tarjetas de residencia deciudadanos extranjeros. Las comptencias del CNP en Tarragona y por extensivo en Cataluña son constantemente desacreditadas por parte de los responsables politicos estatales, los cuales han caido en una desidia perenne. La provincia de Tarragona necesita nuevas oficinas de documentacion dependientes del CNP, y al parecer nadie está interesado en que los ciudadanos nacionales y extranjeros puedan realizar sus trámites sin que las escenas se parezcan al reparto de ayuda humanitaria en una catastrofe. Comité Provincial Tarragona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta