
Poc a poc es van anar omplint els seients del Petit Palau entre xiuxiueigs i mirades atentes a l’escenari on diferents instruments, entre els quals un piano de cua, mai vist abans a un concert de cratOR, esperaven ser tocats. Després d’una introducció musical, van començar a desfilar entre aplaudiments cap a l’escenari Jordi Miró (veu i teclats), Enric Bonet (guitarra i cors), Joan Forés (guitarra i cors), Andreu Bertomeu (baix) i Víctor Zaragoza (bateria). Amb els primers acords del tema Serem ja van deixar bocabadat al públic que, tot i ser fidel al estil indie-rock, va saber assaborir aquest nou arranjament musical.
Mentre el concert anava avançat, el públic cada vegada tenia ganes de més, i és aquí on els cratOR van saber estar a l’altura. Temes com ara Tot el que em passa, Una oportunitat o bé El senyal sóc jo, entre d’altres, van adquirir una nova tessitura que va sonar nou a l’oïda, cosa que els fans van saber agrair. No hem d’obviar les versions exquisidament escollides pel grup, com per exemple Tornado de Jonsi, que ens va regalar un dels moments més íntims de la nit.
“Hem treballat en aquest canvi de format perquè creiem que us ho mereixeu”, va comentar Jordi Miró dirigint-se als fans que, de nou, van embogir al escoltar temes inclosos en el seu anterior disc Zero. El concert va ser seguit també per un atent Pep Sala que no va dubtar sumar-s’hi a la festa per interpretar conjuntament el tema Boig per tu, no sense abans afegir encertadament que “els cratOR se’ns han fet grans” i que va ser “un honor per a mi poder tocar amb ells”. El concert va acabar amb el que ha estat el single de l’àlbum, Baobab, posant punt i final a una nit d’ensomni que, de ben segur, serà recordada tant pels fans com pels mateixos integrants.
en alguns moments sonaven com Pink Floyd o Queen.
ResponElimina