19 de novembre del 2013
L'Ajuntament de Godall vol evitar el tancament de CatalunyaCaixa, l'única oficina bancària del poble
GODALL (Montsià).- L’alcalde de Godall, el socialista Francesc Miró, ha afirmat aquest dimarts que encara no saben quan tancarà l’oficina que CatalunyaCaixa té en aquesta població del Montsià. De fet, Godall és un dels 10 municipis de les Terres de l’Ebre que es quedaran sense cap oficina bancària en els propers mesos, a causa de la decisió de CatalunyaCaixa de prescindir de les seues sucursals en les poblacions més petites del país. Miró ha recordat que els alcaldes del PSC ja han demanat una entrevista amb el director general de CatalunyaCaixa per intentar aconseguir el tancament de les oficines. L’alcalde de Godall ha afegit que CatalunyaCaixa només obre la seua oficina tres dies a la setmana, i que el tancament no es pot justificar per un tema de rendibilitat. Segons Miró, l’adéu de CatalunyaCaixa afectarà sobretot la gent més gran del municipi, ja que la mobilitat de Godall no és bona i l’oficina més propera serà a Santa Bàrbara.
En la mateixa entrevista a Canal 21 Ebre, l’alcalde de Godall ha recordat que CatalunyaCaixa és una entitat rescatada amb diners públics, i que hauria de donar la cara amb els petits pobles en què, durant molts anys, ha tingut el monopoli del sector bancari i financer. Miró ha remarcat que encara es pot evitar el tancament de CatalunyaCaixa als pobles petits, però ha lamentat que ni la Generalitat i el govern de l’Estat hagin intervingut per aconseguir-ho.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
+14.05.46.png)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.