20 de febrer del 2007

Campanya d'anònims contra Pronovias de Tortosa

Algú ha començat una campanya de desprestigi contra la botiga de Pronovias a Tortosa, a través d'una sèrie de papers anònims que han col·locat als netejadors de parabrises dels cotxes. A primera vista, pot semblar una iniciativa d'alguna clienta insatisfeta amb els resultats de la seua relació comercial amb aquesta botiga, que va obrir portes a Tortosa al setembre de l'any passat. Segur que és això, però tampoc podem perdre de vista que l'obertura d'una franquícia com Pronovias a Tortosa ha pogut fer molt de mal a les botigues d'aquest sector que ja funcionaven a la ciutat. De fet, en pocs mesos Pronovias s'ha fet una cartera de clientes força important, que al febrer ja superava les 700 núvies. En aquests mesos hem pogut sentir comentaris de tot tipus, com en qualsevol comerç nou que obri les portes a la ciutat, però tot plegat m'ha fet pensar en com hauran rebut les altres botigues el fet de no haver venut més de 700 vestits en aquests mesos.

14 comentaris:

  1. No se no se lo de 700 vestits es a tortosa sol? em penso que algun no diu la veritat.

    ResponElimina
  2. Si algù es sen estafat que ho demostre, aixo de tirar papers per Tortosa d'aquesta manera en sembla molt sospitos... i de molt poca etica Comercial per desprestigar a una fimra que per ella mateix ja es ven......no ho veig clar

    ResponElimina
  3. Gustau, vigila les fonts ¡ni en tot Catalunya han hagut 700 cassaments amb vestit de nuvia des del setembre¡

    ResponElimina
  4. No se el que es mes agosserat, si divulgar l'anonim, ó suguerir que esta fet per altres bofiguers.
    Mes rigor

    ResponElimina
  5. -Evidentment, no es tracta de 700 vestits només a Tortosa. Crec que la d'aquí és l'única botiga de Pronovias que hi ha entre Reus i Castelló.
    -Potser no han hagut 700 casaments entre el setembre i el febrer, no sé quines fonts tens tu per posar-ho en dubte. El que jo dic és que entre setembre i el febrer Pronovias ha tingut més de 700 clientes (i sé del que parlo, us ho asseguro), i que són noies que moltes encara ara s'estan fent el vestit, i per tant no s'han casat però ho faran en els properes mesos. Del sud de Catalunya però també del nord de Castelló.
    Finalment, em resulta molt curiós que l'últim anònim qüestioni la rigorositat de divulgar aquests anònims a través d'un bloc, en què precisament l'anonimat està acceptat. I sobre l'altre tema, no és la primera vegada que les botigues de Tortosa es fan la guerra bruta (i que consti que la única relació que tinc amb Pronovias és com a futur marit d'una client). Que potser, si no quedem contents, seré el primer en dir que també ens han estafat, eh!

    ResponElimina
  6. Quines coses que s'aprenen en el teu bloc Gustau, resulta que la gent encara es casa :-D

    ResponElimina
  7. Al-Turtusi, la gent encara es casa, i se separa...

    ResponElimina
  8. Felicitats Gustau per la teua propera boda. Espero que tingues sort amb el vestit i amb la parella. Salut i per molts anys.

    ResponElimina
  9. Pos si vé el Decathlon a Amposta que es preparin les botigues d'esports, serà una hecatombe perquè no podran competir en preus amb ell. D'altra banda,a Tortosa hi ha un cert caciquisme per part d'alguns (no tots, és cert)botiguers que fan i desfan al seu gust i ara veuen com el control l'estan perdent.

    ResponElimina
  10. No sé si han fet una cartera tan extensa, però el que sí sé es de més d'una clienta insatisfeta pel tracte rebut per la gerent d'aquesta franquícia. Coneixent-la no m'extanyen gens les queixes.
    És més, tinc alguna coneguda que se n'ha anat a comprar el vestit al Pronovias de Reus, per no aguantar el geni de les d'aqui.
    Estic d'acord amb l'anònim de les 8:55. Suggerir que el comerç tortosí "de tota la vida" inicia una campanya de despretigi contra els comerços nouvinguts és, de totes totes, una irresponsabilitat majúscula, sobretot venint d'un mitjà tan seguit com el teu, amic Gustau.

    ResponElimina
  11. Tot plegat es ben curios, ara que hu penso, diría que fa uns mesos, a "La veu de l'ebre" es publicava una carta al director d'algu que es queixaba d'alguna cosa semblan referit a un altre establiment de recient implantacio (llavors)que esta mes o menys davant de Pronovias que va obrir abans que aquesta i s'anomena "Festa i Enllaç". El reso mediatic en els dos casos tambe em "xoca" .....
    Deu ser tot Casualitat.
    Be, he estat jo mateix (a les 8:55)qui censurava el fet de suggerir la posibilitat que l'autor de l'anonim, fos algun botiguer.
    Doncs be.. No hu se , no hu se

    ResponElimina
  12. A veure a mi em consta, ja que visc a la vora, que aquesta botiga te molts i molts clients.
    Per altra part pot ser que hagi venut 700 vestits ja que no només en venen de nuvia sino que també en venen de gala, acompanyants etc.
    NO EM POSICIONO EN LO DE L'AUTORIA JA QUE SERIA ESPECULAR.
    Però en lo del carcter de les dependentes ja moltes botiges de Tortosa que tampoc son l'alegria de la huerta, per tan entenc que el comentari que en fa referencia podia tindre una segona intenció.
    Gustau investiga que tins indicis.

    ResponElimina
  13. Em vaig casar setembre 2007 a Pronovias Tortosa. Puc assegurar em
    vaig comprar el tratge dels meus somnis. Vaig ser atesa amb absoluta professionalitat per les empleades de Pronovias Tortosa, un tracte exquisit.Abans hauria d'haver vingut aquesta firma a Tortosa No hi ha competència, estan tots els estils i tots els preus, a més totes les dones de la meva família van poder vestir-se. El dia de la boda només felicitacions.

    ResponElimina
  14. Vaig ser Pubilla a Tortosa 2007. El vestit me'l vaig comprar a pronovias Tortosa, hem de cuidar una firma d tal nom, porten més de 40 anys essent líders en el món. Modistes fantàstiques i encarregada i directora de tenda joves..molt preparades em van entendre de seguida!!m'he assabentat han obert a Vinaròs, una amiga meva dama de Benicarló se la comprat allí, està encantada. A més tenim exclusiva amb el tratge.. tenen molta cura en no repetir model a les pubilles això sí

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta