26 de febrer del 2007

No trobo bé l'eliminació de les baranes de la pujada del pont de Tortosa

No estic gens d'acord amb l'eliminació de les baranes de la rampa d'accés al pont vell de Tortosa, que s'ha consumat aquest cap de setmana. La barana, a més de ser una mesura de seguretat per als vianants, ja que separava la carretera i les voreres, també evitava que la gent tingués la temptació de travessar el carrer de forma indeguda (on hi ha un canvi de rasant que fa que els conductors no tinguin prou visibilitat). Carreteres hauria pogut instal·lar unes baranes més modernes i urbanes, que també són necessàries perquè el pont de l'Estat té una rampa d'accés molt pronunciada, i hi havia molta gent gran que utilitzava les baranes per agafar-se, descansar i guanyar estabilitat. Davant del bar Ribera, a l'avinguda de la Generalitat, s'han instal·lat unes baranes metàl·liques que han quedat prou bé, i que estan justificades pel desnivell. No s'hauria pogut fer el mateix al pont? A la banda de dins Tortosa, també van eliminar-se les tanques de seguretat, i finalment només van deixar una barra cilíndrica al revolt de la pujada. Si us fixeu una mica, veureu que ja hi ha hagut un primer xoc d'algun cotxe contra la barra...

15 comentaris:

  1. Totalment d'acord Gustau. Aquesta tendència a suprimir baranes de seguretat no és gens bona ni per al vianant, ni per als vehicles de 2 rodes.

    Últimament sembla que els responsables de governació i seguretat vial de l'Ajuntament no estan per la feina. Sento dir-ho així, però la realitat és ben trista.

    Només cal tenir en compte que una bona part de les baranes protectores dels vianants del Pont de Tirant Lo Blanc fa un any que estan arrencades i no han tingut els nassos de reposar-les. És un perill imminent per als vianants i per als conductors de motos.

    T'invito a que vagis a veure el perill imminent que suposa la manca de protecció, ja que, a més amés, s'han deixat plantades les pilastres de ferro que sostenien les planxes protectores. Això comporta, encara si cap, més perill.

    ResponElimina
  2. És qüestió de temps: quan tinguem lo primer "abuelo" atropellat, llavots tots rapids a posar barreres de nou.Bravo Martín i companyia, idea brillant com mol,tes !

    ResponElimina
  3. be!! be!!
    de mal en pitjor, avui ho he vist jo i m'he quedat de pedra!!
    quines empastrades!!

    ResponElimina
  4. Fa un vint i cinc anys estrenava un Renault 8 TS groc, una xulada per a mi!
    Encara no havia posat ni un sac de ciment, ni un troç de cardan de camió al davant per canviar el centre de gravetat, com es feia a le hores per evitar manca de direcció.
    Aquell dia plovia, i en encarar la pujada del pont des de "el Generalisimo" vaig seguir recte.
    Res una bonyada i prou, però i si no hi hagués hagut protecció i hi hagués passat algú? Cosa molt probable a les 12 del mig dia.
    D'ensurt a tragèdia.
    Urbanisme tortosi = 0
    I no parlessem de Remolins que llavors exploto.

    ResponElimina
  5. Podem parlar de remolins de ferreries de la raval de sant ll�tzer de la simp�tica de.. molts de puestos!!
    Esteu suspesos

    ResponElimina
  6. Eic, que la cabassera esta no te feina.

    Dedicat a treballar.

    ResponElimina
  7. Enric, per a quan les propostes de CiU?

    Esteu a tres mesos i l'unic que sabeu fer es criticar?, probe molt pobre el que proposeu als tortosins. Esteu fent punts per passar anys a l'oposició.

    ResponElimina
  8. qui esta suspès cabassera?

    ResponElimina
  9. Bueno, veig un nivell baix.
    Per a començar les senyals de transit de Tortosa, tant verticals com horitzontals (al terra) les posen a criteri i fisicament la policia local.(Que no en tenen ni idea, al menos no han estudiat el tema - Nivell baix). O sigue que falta un enginyer de Obres a l'Ajuntament Tortosi per fer això correctament. Errors garrafals son per exemple la rotonda de 4 camins, que per culpa de la nova senyalització a reduit la capacitat i provoca unes cues de campeon, l'aparcament en bateria a l'Avinguda lleida i Ronda Docks ( mes aparcament i mes perillositat i menys capcitat). Pero precisament la eliminació de les baranes del pont de l'estat, col.locant una protecció estrictament en el lloc necessari es una decisió tècnicament acertada. Propia del qui l'ha fet.
    I a vore si vos aclariu, i critiqueu lo que esta malament (no lo que esta be)i ala persona que correspon (No al primesr castellanoablante xulet que vos passa per davant). Crec que no teniu gens de rigor.
    Gustau tingues rigor i voras com triunfes punyetero!!!!!

    ResponElimina
  10. Estimat Vicente repelente:
    el que tens poc rigor ets tu
    -La policia local no pinta cap senyal. En qualsevol cas, els senyals es pinten per indicació de l'àrea de Governació i Trànsit
    -L'ordenació de Quatre Camins ha sigut cosa de la direcció general de Carreteres, no de l'Ajuntament
    -L'eliminació de les baranes del pont, també (de Carreteres)
    -L'avinguda Lleida i la ronda Docks ja fa anys que tenen aparcaments en bateria

    ResponElimina
  11. Tranquil anònim de les 6:54h, tot arribarà. El programa de CIU es donarà a coneixer a la ciutadania, a tota la ciutadania.

    El que passa és que ara, concretament en esta notícia, estavem parlant d'una mancaça important a la ciutat. La teua reacció està fora de lloc, però bé, cada un és lliure d'emprendre els debats a la sua manera.

    Potser si que haurem d'esperar a que passe algun fet greu per lamentar la supressió de les baranes del Pont, la no reparació de les baranes del Pont Tirant Lo Blanc, el nyap de la connexió entre Av Generalitat i Ronda Docks (més tanques grogues en un obra nova???)... i un llarg etc. Que ningú recorda que va passar amb l'oficina de turisme al mes de gener. La deixadesa de l'Ajuntament va comportar que algun descerebrat li prengués foc.

    Bé, paciència i una canya, no podem fer res més.

    ResponElimina
  12. Una canya o millor un patxaran d´Elorrio.

    ResponElimina
  13. Socialisme i falta de gestió sembla que últimament siguen dos tristos sinònims!

    ResponElimina
  14. Acepto Gustau. Tenim poc rigor los dos, jejejeje.

    - l'Area de Governació i Transit es la policia local, i no cap tècnic.

    -Pos com esta la nova pintura s'han de treure els semafors.

    - Això volia dir. Tinc poc rigor i m'explico malament, jejejeje. S'han d'explicar be les coses, que si no els periodistes entenen el que volen.

    - Anys? Me faig vell ràpid. El tram final de Ronda Docks? i l'Avinguda Lleida?. Fa menos de 6 mesos pero bueno. La veritat esta en tu.

    I esta dedicada a la Susanna Abella. Si la vorera pujant pel costat de la Iglesia del Roser es estreta, quan passes per davant d'Stradivarius te deu agafar un atac de pànic.

    Conclusió: En este mundo traidor nada es verdad ni es mentira, todo es segun el color bajo el cristal con que se mira.

    Veig clar que tinc percepcions espaials i temporals molt diferents, deu ser la edad....

    ResponElimina
  15. Pos quan no patiem quan no teniem aquests blocs?

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta