
Foto: ICV Terres de l'Ebre
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Ara es tarda unes 2 hores en 20 minuts i uns altres fins a 2 hores i 28 minuts (això quan van i no hi ha retards), es a dir 135 minuts. En les anteriors eleccions un partit polític (si no vaig errat era CIU), va proposar unir les principals ciutats de Catalunya (es a dir les capitals de les vegueries), en uns trens anomenats regionals d’alta velocitat. En concret la proposta deia que uniria Tortosa – Tarragona entre 20 i 25 minuts i Tortosa Barcelona en 50 minuts.
ResponEliminaAra ICV proposa en 87 minuts (quasi hora i mitja). Jo crec que la proposta es la mateixa, lo que la primera només devia para a Tarragona i acaba a BCN.
Analitzant aquestes 2 propostes crec que el normal seria que hi hagués un parell de trens al dia que ungissin Tortosa Barcelona (només parant a Barcelona).
Crec que la proposta no seria desmesurada, ja que l’estació de Tortosa, desprès de Tarragona, es l’estació que més puja en passatges fins arribar als 400.000 passatgers a l’any (una mitjana de més de 33000 passatgers al més). Amés cal tenir en compte la futura universitat.
I amés que s’he na fet de la promesa de fer una “Y” a la via del tren, a l’alçada del pla dels catalans per fer que els trens de Tortosa, que van capa a València no hagin d’anar fins a l’Aldea i donar la volta (parlem d’un tros de via que no arribar a un kilometre.
Els nostres politics haurien de lluitar per a que els trens de mitja velocitat tipus euromed fesin una parada entre Castello i Tarragona... concretament a l'Aldea
ResponEliminaCaldria aprofitar al maxim la xarxa existent amb trens més petits i mes freqüents entre els extrems i les grans ciutats... hauriem de tenir un parell de trens que duran tot lo dia nomes fesin que anar entre Ulldecona i Tarragona, de forma que almenys cada hora hi hagues la possibilitat d'agafar un tren. Una mena de ferrocarrils de la Generalitat però estés i aprofitant tota la xarxa de Renfe
Aixo seria un veritable servei public de transport. Lo que passa es que xoquem amb lo de sempre, Renfe és de l'estat.
Penso que hi ha molt que aprofitar i organitzar, despres ja farem vies noves.
L'últim anònim té raó, però resulta que la gent de les terres de l'ebre no ens queixem i organismes tant importants com La cambra tampoc obren la boca per interessos personals.
ResponEliminaPer interessos personals de la Cambra?
ResponEliminaQue saps que la resta de mortals no sabem?
Això de la cambra de comerç es un quiero i no puedo