20 d’abril del 2009

'Quasi he guanyat', carta d'Enric Insa

Tot sembla indicar que he guanyat importants batalles al càncer per no dir que li tinc pràcticament guanyada la guerra, ja que aquest passat divendres la meva doctora després de veure els meus darrers anàlisis em va confirmar que no tinc rastres d’ell; això sí, dins de tres mesos m'he de fer un TAC i nous anàlisis, que mai se sap si aquest alien intentarà reeixir. Encara que el meu estat físic no és el de fa un any intentaré a partir del primer dilluns de Maig retornar a la meva vida laboral, agafar de nou la rutina diària serà tornar a la normalitat i intentar viure totes les facetes de la vida una mica més savi després de tota l’experiència viscuda. Agrair des d’aquí a tot l’equip de digestiu (Dra. Villar), de cirurgia (Dra. Velasco), d’oncologia (Dra. Llobera) i a les infermeres de quimioteràpia de l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa per l’excel·lent tracte humà i professional que he rebut en tot quasi un any de via crucis que he hagut que passar per guanyar la guerra al càncer d’estòmac. Com així també pel suport que hem rebut tant la meva família com la meva persona d’una gran quantitat d’amistats i coneixences de totes parts, ens han segut d’una gran ajuda en els pitjors moments. A totes i tots, eternament moltíssimes gràcies de tot cor.

Enric Insa és blocaire ebrenc de Deltebre.

4 comentaris:

  1. Enhorabona Enric.

    Vas comunicar el teu diagnòstic de càncer en el teu blog i m'alegra poder llegir ara la notícia d'una important victòria, segur que definitiva.

    Felicitats.

    ResponElimina
  2. Tots guanyem amb tu....Una abraçada

    ResponElimina
  3. Quan he llegit aquesta notícia he recordat una entrevista que vaig llegir ahir a la nit. El mediàtic psiquiatra Luis Rojas Marcos parla sobre l'optimisme com a eina per a superar malalties. Parla fins i tot del poder regenerador de l'optisme. Es pot llegir aquí: http://www.revistadiabetes.com/revistas/18/08-13%20Rojas%20Marcos.pdf

    No deixen de ser quatre tòpics sobre la felicitat, però venen emparats per certa autoritat. De debó, l'actitud és fonamental per lluitar contra malalties en què la medicina no sempre ho és tot.

    Enric, no et conec, però enhorabona per aquesta victòria que confiem, com diu l'Emili, que sigui definitiva.

    ResponElimina
  4. Molt sovint veiem la Vida en tot el seu esplendor quan aquesta està en perill greu.

    Una abraçada a tots.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta