La regidora d'Hisenda, Matilde Villarroya, va presentar ahir el nou sistema de gestió d'ingressos municipals de Tortosa, amb la instal·lació d'un caixer automàtic que s'emmarca en el procés de modernització de l'Ajuntament. El caixer automàtic s'ha instal·lat a la planta baixa de l'ajuntament, i permetrà als ciutadans fer el pagament instantani de les taxes i d'alguns impostos municipals. A més, l'Ajuntament evitarà la formació de cues, agilitzarà el cobrament dels ingressos i podrà ampliar l'horari per fer pagaments, que ara serà de nou del matí a deu de la nit. La instal·lació del caixer ha costat uns 18.000 euros, i l'Ajuntament també està negociant diferents convenis amb diverses entitats financeres, perquè es puga pagar amb targeta i perquè els veïns de Tortosa també puguen fer les mateixes operacions des dels caixers automàtics de bancs i caixes. Villarroya, acompanyada per l'alcalde i pel tresorer municipal, va demostrar que l'ús del caixer és molt intuïtiu, ja que la interfície està en quatre idiomes i només cal incorporar el codi de barres de la taxa o l'impost que es vulga pagar, i introduir les monedes. En una primera fase, tècnics municipals explicaran el funcionament del caixer als usuaris.
Publicat a
El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 30-04-2009 Pàgina 6
30 d’abril del 2009
Tortosa agilitza la gestió dels ingressos municipals amb un caixer automàtic
4 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
En la meva modesta opinió , totes les gestions que es facin en qualsevol administració i que requereixin la presencia física, es un pas enrere. Així dons deixeu-me dubtar de la eficàcia d’aquesta utxa. Si realment es vol crear estalvi i millor servei , primer s’ha de invertir. La tecnologia va per altres camins...
ResponEliminaEstic d'acord amb McCalan que el futur (és un dir, de fet és l'ara) són els tràmits en línia.
ResponEliminaNo obstant, un caixer pot tenir alguna utilitat per a persones que mai no farien un tràmit oficial per Internet, per manca de cultura digital o de confiança en el canal, però estan avesats a fer servir un caixer automàtic.
Més enllà d'això, no li veig gaire més gràcia al tema. I posats a usar caixers, ja hi ha els de les entitats bancàries, que ofereixen aquest mateix servei i molts altres sense necessitat de convenis i acords, i amb un cost molt menor, per un simple tema de volum.
No sé, caldria veure d'aquí a un temps l'estadística d'ús d'aquesta màquina. Però tot i reconèixer que no és una mesura del tot desencertada, ja que pot atendre una certa demanda, he de dir, com McCalan, que el món evoluciona en una altra direcció.
Deu ser idea del Gerent que, per altra part, al menys públicament, no es visualitza la gran tasca que havia de fer.
ResponEliminaGerent de l'ajuntament de Tortosa i treball son dues paraules que no son compatibles.
ResponEliminaEn quan a tasca, n'hi ha una que la fa de meravella, te a tot el personal de l'ajuntament atemoritzat, qualsevol moviment en fals es castigat amb un arraconment en algun lloc de la casa.
Els càstigs més habituals, son una taula al mig del pati, o si es mes light un despatx amagat on no et pugui veuer ningú. Si no et veuen no existeixes.