La gent d'Orange i la casa de bolígrafs Bic ho han vist clar. En temps de crisi, però sobretot en plena guerra entre Apple i Nokia per aconseguir el telèfon mòbil més atractiu i intel·ligent del mercat (avui llegíem que Apple ha aconseguit vendre un milió del nou iPhone 3GS en només tres dies), Orange España ha anunciat el el proper 1 de juliol començarà a comercialitzarà el seu Bic Phone. Serà un terminal molt senzill, amb funcionalitats molt bàsiques i molt intuïtiu, ideal per als usuaris que només volen un telèfon per fer i rebre trucades, i poca cosa més. Com a molt, enviarà SMS, tindrà ràdio FM, alarma i calculadora. A banda, com que el mòbil té el segell i el disseny de la popular marca de bolígrafs, el telèfon també serà low cost. El Bic Phone no només costarà 29 euros, sinó que inclourà 12 euros més en trucades. El model ja ha estat desenvolupat amb èxit a França, i es podrà comprar en punts de venda tan accessibles com estancs, papereries, benzineres i grans superfícies comercials. Però a Orange estan molt interessats en deixar clar que el fet que siga un mòbil barat no vol dir que siga de baixa qualitat, i com a segell de garantia, o com a exemple de marca, posen el cas dels bolígrafs Bic, un dels invents més fiables i utilitzats del segle passat. Així, si el que donava més prestigi social era que et regalessin una ploma estil·logràfica (l'iPhone de l'escriptura), al final tothom preferia escriure amb un bolígraf (el Bic Phone). El mòbil, a més, estarà fabricat per Alcatel, i com als bolígrafs Bic també es podrà canviar la recàrrega.
Més informació:
-Orange lanza el Bic Phone el próximo 1 de julio
-Llega a España el primer móvil desechable
22 de juny del 2009
8 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Això és màrketing pur i dur...
ResponEliminaA Vodafone, per exemple, tenen dos models a escollir la mar de fàcils i bonics. Preu: 19 euros!!
Ah! a Vodafone et regalen fins a 100 euros de saldo!!
ResponEliminai, per cert, a què ve tanta "propaganda" d'Orange?? ein??
Això no és propaganda, sinó informació, una notícia de tecnologia que ahir podies veure en molts mitjans. Amb Orange només tinc l'ADSL que paguem religiosament cada mes. De fet, el meu mòbil és de Movistar, i man germana treballa a Vodafone...
ResponEliminaQuin percentatge de gent deu utilitzar totes les prestacions que li pugui oferir un mòbil de 600 € ?
ResponEliminaInteractuar amb l’ordinador,reproducció de mp3/mp4, fotografia i vídeo, radio i televisió, agenda i calendari, missatgeria mms i sms, correu electrònic, navegació Internet, alarmes i d’altres subtileses...Ah i telèfon!
De vegades comparo aquets “juguets” o joguines amb la famosa navalla suïssa, que serveix per tot, però quan mes falta et fa te l’has deixat a casa, o no te’n recordes de l’operativa a seguir.
Que Symbian, que windows mobile, que ultra disseny, que pantalla de tantes polzades, tot això forma part de una guerra de formats que si el Bic costa el que costa i fan negoci, imagineu les grans marques..!
...I es que ens agrada fer el “merda” amb el darrer model de cotxe, de mòbil, etc etc...El marketing no es tonto, els tontos som nosaltres. El mercat esta ple d’exemples de preus ( que no del valor) de determinats productes. I ja sabem que el preu el defineix la voluntat de pagar-lo, i si a sobre es fa cua per comprar, millor.
ResponEliminaUna cosa es el valor afegit, i l’altra l’abús afegit...Així ens va !
Hi havia un acudit que deia ( mes o menys): Mira quin rellotge mes xulo m'he comprat.....mira, mira, veus, aquí et diu el temps a Suïssa, aquí tinc la calculadora, aquest raconer la temperatura i aquí la pressió atmosfèrica; i l'altre diu: i l'hora, no te la diu l'hora?
ResponEliminaBaix el meu punt de vista és publicitat disfressada d'informació.... És la meva opinió.
ResponEliminaPerquè no surt una "noticia" de les bondats de la nova rentadora marca "X" que té un programa de neteja ultra-mega-chuliguai..??
Perquè no hi ha tanta repercusió econòmica?
Es que el trist del tema es que sigui noticia que hi hagi un mòbil que fa les seves funcions molt mes barat, quan per mi la noticia per escandalós, hauria de ésser el que passa ara.
ResponEliminaMai me he gastat mes de 60 € en un mòbil (programa de punts), i per cert, te de tot.