18 d’agost del 2009

L'alcalde de Prat de Comte pronunciarà la conferència de l'Onze de Setembre a Tortosa

L'alcalde de Prat de Comte, Joan Josep Malràs (CiU), serà l'encarregat de dictar enguany la conferència institucional que l'Ajuntament de Tortosa organitza amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. Prat de Comte és el municipi amb menys habitants de les Terres de l'Ebre, i amb aquest gest l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, ha volgut «simbolitzar» la voluntat de la capital ebrenca de «fer territori», tot convidant l'alcalde del poble més petit a un dels actes més importants per Tortosa, que s'emmarca en les festes de la Cinta. Malràs, que també ha estat regidor a Tortosa, és president de l'Organisme Autònom de Desenvolupament Local de la Diputació de Tarragona, i diputat provincial.

3 comentaris:

  1. Jo hauria jurat que per a això de l'onze de Setembre el que fa falta es una persona amb prou capacitat i pes especific per a impartir una conferencia sobre precisament això l'11 de Setembre, la seva visió, passat, present, futur etc. es més, tot el subjectiu que es vulgui però amb reconegut prestigi del conferenciant sobre el tema especific sobre el qual parlar.
    Si el que es vol es quedar be amb un poble, amb una persona, amb un polític, pagar un favor, esperar-ne un o el que sigui, per això estan els pregons de les festes majors, que aquí pel que sembla hi cap tot.
    El que no es pot fer és vendre la invitació a pronunciar la conferencia institucional de la Diada com un acte que simbolitza la voluntat territorial de l'Ajuntament.
    Nomes tinc un dubte, o no, si l'alcalde del poble mes menut hagués estat un desconegut, d'un altre partit, o no fos de la Diputació, se'l hauria convidat?

    ResponElimina
  2. Pel que estic veient; t’agradaria mes que aquesta conferencia la fes jo...

    ResponElimina
  3. Òbviament, encara que per afinitat ideològica ens quedaríem igual.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta