14 de desembre del 2009

ICV afirma que les noves piscines de Tortosa amaguen una operació immobiliària «d'alt risc»


El portaveu del grup municipal d'ICV a Tortosa, Jaume Forcadell, ha afirmat que el projecte de les noves piscines amaga «una operació immobiliària d'alt risc». Forcadell ha recordat, a través d'un article al seu bloc a internet, que el pla d'acció municipal del govern de CiU i ERC preveia la finalització del complex d'aigua i salut el 2009, però que l'adjudicació de les obres no es farà fins al febrer. Segons ICV, els números del projecte –amb una inversió de 13,6 milions d'euros– no quadren, ni tan sols cobrint les possibles pèrdues amb el lloguer dels locals de l'edifici annex. Forcadell ha qüestionat la sostenibilitat econòmica d'una piscina coberta de 50 metres, i que el complex puga assolir 4.000 abonats.


Publicat a ElPunt.cat i a
El Punt 14-12-2009 Pàgina 19

+Més informació:
-Piscines i faraons (bloc de Jaume Forcadell)

19 comentaris:

  1. Com sempre a Tortosa, si s'intenta fer alguna cosa destacable surten veus que no ho veuen clar, així ens ha anat historicament.
    Em sorpren que sigui el representant de ICV qui les faci, perque casualment eren ells els responsables de l'area d'esports de l'Ajuntament en l'anterior mandat, si no recordo malament, i no van fer massa cosa per millorar les infrastructures de la ciutat.

    ResponElimina
  2. Així és Josep Maria!

    ResponElimina
  3. Silenci! Parlen dos comisaris politics!

    ResponElimina
  4. Nacho, els comisaris politics son tipics de partits dels que no em sento per a res representat, jo opino jo personalment, ningú em mana, i a tu?

    ResponElimina
  5. A mi tampoc,pero les vostres opinions,al meu parer,m'ho semblen.

    ResponElimina
  6. Nacho, tu sí que sembles un comissari de les teories conspiratives.

    ResponElimina
  7. Nadarem o no nadarem Sr. Forcadell?

    Perquè amb vostès, ni nadar, ni bicicleta. Això que es declaren verds.

    Que l'únic esport que podem practicar a Tortosa és bufar etilòmetres!!

    ResponElimina
  8. Fa tres hores que busco lo Super-Glu per que em trenco (abans m'he pixat de ruire)

    ResponElimina
  9. Jo tampoc veig clar una piscina coberta de 50 metres. Es un luxe asiàtic per una ciutat tan menuda com Tortosa. A BCN si no vaig errat la única aixi és la Sant Jordi. No sé, potser els socis hauran de pagar quotes astronòmiques pel rebut de la llum. O potser és que la tecnologia "avanza una barbaridad" i m'he quedat ancorat als anys 80, que també pot ser.

    ResponElimina
  10. Algu s'adonat que al projecte de "mega-piscina" desapareix l'Avinguda de l'Estadi,o son teories cospiratives?

    ResponElimina
  11. Nacho V, això que dius els lectors habituals de La Marfanta ja ho saben des de fa moltes setmanes. Ja ho hem dit fa temps.

    ResponElimina
  12. Gustau,encara que no compro en Media Martk,jo no soc tonto,ja se que es public i notori,que fa dies que vas donar la noticia,la pregunta es comentar que ens agradar el projecte,per desmesurat,es ser un conspirador?

    ResponElimina
  13. rectificacio: NO ens agrada el projecte

    ResponElimina
  14. Pot ser t’agradaria mes una piscina en forma de ronyo ?

    ResponElimina
  15. ...O a lo millor en forma de patet..?

    ResponElimina
  16. Lo pato nomes m'agrada amb arros,i les piscines amb un daiquiri a la ma,les publiques no m'agraden,com no m'agraden que em prenguen lo pel,amb lo del l'us public per a profit de quatre mangantes,la pagare jo,tu,ell i es beneficiaran monetariament qui puje mes a la subasta(amañada) i bla,bla,bla...em canso.

    ResponElimina
  17. Nacho es cansa!! Nacho respira fons ...En tot cas ja reprendrem la conversa l’any que ve. Però sobre tot la teva salut! Bons Nadals !

    ResponElimina
  18. No se quina piscina o mega piscina, o piscina amb interessos urbanistics, l'únic que se es que per poder nadar a Tortosa, has de marxar a Amposta o a Roquetes. Vergonyos

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta