Si en l'apunt anterior véiem un cotxe estacionat a la força a l'avinguda de les Bicicletes, en aquesta imatge ens trobem amb el conductor d'un vehicle que ha corregut el risc de deixar-lo al carrer Canigó, al barri de Sant Llàtzer. En aquest carrer, amb massa freqüència, algun cotxe cedeix cap a la via del tren i queda en una situació complicada. D'altra banda, els veïns de Sant Llàtzer esperen des de fa anys la reurbanització del carrer Canigó i la seua prolongació, ja que aquest vial podria ser una alternativa per reduir el tránsit al carrer Barcelona o bé fer-lo de sentit únic. Una vella reivindicació veïnal que CiU també havia inclòs al seu programa electoral.
Foto: Cedida
3 de novembre del 2010
El risc d'intentar deixar el cotxe al carrer Canigó del barri de Sant Llàtzer
6 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Es evident que la prolongació del carrer Canigó es un repte per alguns tècnics que seguint directrius pressupostàries no poden desenvolupar una solució com caldria.
ResponEliminaVal a dir que la confluència de la via de RENFE, Canal de l’esquerra i barranc de la Llet, conjuntament amb les mesures correctores previstes segons conveni signat entre ACA i Ajuntament, fan d’aquest emplaçament un punt conflictiu que no es resoldrà amb raquítiques assignacions per quedar be amb el veïnat, sinó que d’una vegada l’Ajuntament de Tortosa haurà de responsabilitzar-se per autoritzar la construcció d’una obra a la mateixa llera del barranc, amb tot el que això pot comportar en el cas de forta avinguda.
I es que de vegades tots sabem que lo barat, provisional, i transitori, per allò de passar com puguis, es pot convertir-se en caríssim...
una mica marron si que sembla tot plegat i mes quan hi ha tantes administracions implicades, acaba passant "un per l'altre, la casa sense agranar",
ResponEliminade totes maneres, fer un "bordillet" per a que els conductors quan el toquen s'adonin que ja han fet tope, tampoc costaria tant,
ara el problema és qui ho fa i qui paga
No és la primera vegada que passa i vull fer un parell d'aclariments.
ResponEliminaEstem parlant del carrer Canigó i no de l'estació, el carrer està fet de nou fins els edificis de Subirats Berenguer i ara cal urbanitza la resta. Això no comporta res a veure amb renfe ni incasol ni res...
Per cert és una promesa electoral de Ferran Bel i de moment res de res...
Soc veí afectat i a vegades tens la sensació que Sant Llàtzer està abandonat...
Sí, sí... Promeses i més promeses per a Sant Llàtzer, com la de soterrà el barranc de la llet per a que els iaios no surten nadant.
ResponEliminaLo que sí que ja s'està acabant és lo gratacels del geriàtric i aquí ningú mou fitxa ni fa res de lo prometut. Una vergonya!
Ara que ho dieu,trovo que teniu rao,lo vostre barri no ha prosperat massa ultimament.
ResponEliminaPos ara m’ha dit l’Alcalde que posarà El Corte Inglés....
ResponElimina