Farnós afirma que l'alcalde l'ha convocat a un cara a cara davant de tot el poble el proper 29 de març ·
El portaveu del grup municipal de CiU a l’Ajuntament de Rasquera, Bernat Farnós, ha afirmat aquest divendres que ja eren conscients dels problemes amb la justícia que havia tingut l’Associació Barcelonina Cannàbica d’Autoconsum, l’entitat que promou la plantació de marihuana en aquesta població de la Ribera d’Ebre. Durant una entrevista a l’informatiu matinal del Canal 21 Ebre, i després de conèixer la detenció de l’encarregada del local de l’associació a Barcelona, a més de les denúncies contra quatre treballadors més, Farnós ha afirmat que la notícia sobre l’operació policial no el sorprenia. Així, el portaveu del grup de l’oposició a Rasquera ha afirmat que també sabien que fa un any també s’havien produït més detencions de membres de l’entitat. De fet, ha remarcat que l’operació policial d’aquest dijous a Barcelona acabarà afectarà la tramitació del projecte de la plantació de marihuana.

A més, el portaveu de CiU ha afirmat que l’alcalde de Rasquera ha demostrat tenir una actitud "infantil i molt poc responsable", quan ell i el seu equip de govern han anunciat que dimitiran en bloc si la població no dóna més del 75% del seu suport al projecte de la plantació de marihuana, en la consulta popular del 10 d’abril. En la mateixa entrevista, Farnós ha qüestionat la viabilitat jurídica, econòmica i social de la plantació de marihuana de Rasquera. En aquest sentit, el portaveu de CiU també ha destacat les implicacions ètiques i morals que té un projecte que està afectant la imatge de la població.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.