7 de desembre del 2012

La nova federació Tortosa+ estrena imatge i una targeta de fidelització per la campanya de Nadal

TORTOSA (Baix Ebre).- Els sectors comercial, de la restauració i també els venedors del mercat municipal han constituït la Federació Comercial i de Serveis, la qual es donarà a conèixer sota la marca Tortosa+ amb l'objectiu de dinamitzar l'economia del municipi, impulsar el consum intern, i afavorir la vinguda de turistes. Més de tres-cents socis formen part de la nova federació, que es constitueix sobre les associacions comercials Tortosa Centre, de Ferreries, del Temple, del Nucli Antic, de l'associació de venedors del mercat municipal, i de l'associació de restauradors Platigot. El sector serveis compta a Tortosa amb al voltant de mil comerços.


El president de la federació Tortosa+, Arturo Altadill, acompanyat de tots els membres de la junta, a més de l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, i del regidor de Promoció, Emili Lehmann, ha presentat aquest dimecres la nova entitat. De fet, serà el proper dilluns, 17 de desembre, en un acte al Centre Cívic Ferreries, quan es presentarà la federació al conjunt de la societat. Altadill ha explicat que la federació neix com a "paraigua" de les associacions existents i que busca "impulsar la promoció del teixit comercial de Tortosa, els seus serveis i també el turisme" alhora que "reforçant la capitalitat de la ciutat" en l'àmbit de les Terres de l'Ebre, nord de Castelló i part de l'Aragó, i "promovent accions dirigides a fidelitzar els clients". "Es tracta d'assolir una sola veu, d'unir voluntats i sumar esforços", ha resumit el president.

La seu de l'entitat estarà ubicada al Centre Cívic Ferreries, on el 17 de desembre faran una presentació pública de l'entitat i de les accions comercials que volen posar en marxa. L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, ha recordat la llarga tradició comercial de la ciutat i s'ha felicitat perquè el sector comercial i de restauradors s'hagin posat d'acord per poder impulsar una plataforma de promoció conjunta. "L'objectiu és mantenir el treball de cadascuna de les entitats però aprofitant la federació per tenir una visió més global. Vull agrair la generositat de totes les associacions que en formen part", ha afirmat Bel.

D'altra banda, un dels membres de la junta, Joan Iniesta, ha explicat alguns detalls de les accions promocionals que pretenen posar en marxa. La més important és la targeta de fidelització "Tortosa +", que permetrà acumular punts als comerços i bescanviar-los en compres posteriors. "Volem treballar amb la idea de promoure Tortosa com un gran centre comercial a l'aire lliure", ha conclòs Iniesta.

En total, són 300 establiments associats, un 30% del potencial comercial de la ciutat; i tindran la seu en un dels despatxos que els ha cedit l'Ajuntament de Tortosa  al Centre Cívic Ferreries. Tot i que el nom és Federació Comercial i de Serveis, s'identificaran sota la marca 'Tortosa +'. Com han explicat, en el disseny han volgut defugir de simbologies territorials i que només hi aparegués la paraula Tortosa i el signe + com a símbol d'unió. La marca s'estrena amb el color magenta per a la campanya de Nadal, però utilitzarà tres colors més durant l'any. A més aquesta simbologia d'unió també s'identifica en el tramat del fons de la imatge que entrellaça un teixit com si fos una pauma.

Imatge Ajuntament de Tortosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta