21 de març del 2013

Dos detinguts per haver robat en una botiga d'informàtica i una perruqueria de Sant Jaume d'Enveja

SANT JAUME D'ENVEJA (Montsià).- La policia local de Sant Jaume d'Enveja (Montsià) ha detingut 'in fraganti' aquesta matinada el presumpte autor d'un robatori amb força en una botiga d'informàtica i electrònica. Cap a tres quarts de tres de la matinada, la patrulla de servei ha observat que un establiment del carrer Major tenia la porta entreoberta. En dirigir-se a l'interior, els agents s'han adonat que la porta havia estat forçada i que semblava que algú n'havia sostret material informàtic. Unes hores més tard, han enxampat 'in fraganti' a dos homes forçant una perruqueria del costat. Els agents han pogut detenir un dels presumptes lladres i, l'altre, ha estat localitzat i detingut aquest matí a Cambrils.

En el primer dels casos, la patrulla s'ha posat en contacte amb el propietari de l'establiment d'informàtica per advertir-lo del robatori, i amb els Mossos d'Esquadra, que s'han encarregat de realitzar la inspecció i la investigació dels fets. 

Cap a les cinc de la matinada, els policies han observat que a la perruqueria del costat hi havia dos individus que intentaven forçar la porta i que, al veure la presència del vehicle de la policia, fugien corrents. 

Els agents han perseguit als individus i, tres carrers més enllà, n'han atrapat a un, mentre que l'altre ha aconseguit escapar-se. La policia local ha detingut a l'individu i l'ha posat a disposició dels Mossos d'Esquadra. 

A més, han donat l'alerta per mitjà dels dispositius de comunicació de la Xarxa Rescat de la fugida d'un dels presumptes autors dels fets, el qual ha estat interceptat i detingut a l'estació de tren de Cambrils cap a un quart d'onze del matí. Aquest segon individu té diversos antecedents per robatoris.

A la porta del local s'ha trobat un estri tipus palanca que els individus utilitzaven per intentar obrir la porta de la perruqueria i uns guants que algú havia llençat en el solar adjacent. Molt a prop del lloc dels fets, també, els presumptes autors del robatori tenien preparat un vehicle per fugir, en el qual duien unes tenalles de pressió.

La policia ha pogut recuperar en un magatzem agrícola del terme municipal d'Amposta tot el material informàtic sostret: 11 ordinadors portàtils, tres càmeres de fotos, una càmera de vídeo, un projector de vídeo, una consola Play Station 3 i divers material consumible, el qual ja es troba en propietat del titular de l'establiment. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta