9 d’octubre del 2006

Els Reials Col·legis de Tortosa no haurien de tancar en diumenge

Avui que la regidora de Turisme de Tortosa, Dolors López, ens parla al seu bloc del potencial turístic de les Terres de l'Ebre, us comentaré el cas que ahir vaig patir en carn pròpia. Diu López que les administracions han de tenir clar el paper que han de jugar, amb polítiques de promoció i garantint un bon estat de les infraestuctures. La regidora també parla de coordinació entre les administracions, per complementar ofertes i poder oferir als visitants el millor del nostre territori. Fins aquí podem estar d'acord, però la realitat és que ahir els Reials Col·legis tornaven a estar tancats. L'Ajuntament i la Generalitat havien arribat a un acord històric per obrir aquest important monument durant tot el mes d'agost, però ahir al matí el nucli antic estava ple d'activitat (amb molts turistes i un concurs de pintura ràpida, que omplien els carrers i les places d'animació) i el recinte dels Reials Col·legis estava tancat i barrat. Pensant-me que me'l trobaria obert, vaig portar-hi un grup força nombrós de familiars que ens venien de fora, però ens vam trobar amb la desagradable sorpresa que els Reials Col·legis no es podien visitar. Per sort, la catedral sí estava oberta, i els vaig poder mostrar part del nostre patrimoni històric.

3 comentaris:

  1. Malauradament sempre ha passat aixó a casa nostra.. Així es com es vol fer promoció del patrimoni cultural de la nostra ciutat..?
    En aquest sentit, el bisbat de Tortosa si que ha sigut generós fent diverses mostres de gran valor artistic i documental.No ens ho mereixem...

    ResponElimina
  2. Jo hem vaig trobar en un cas similar: en plena Festa del Renaixement, estava passejant la meua gossa pel Passeig de Ribera, i un turista estatal em va preguntar si feien visites navegables pel riu. Li vaig dir que no ho sabia, però que anés a la Oficina de Turisme d'El Carrilet, i allà li ho dirien. La meva sorpresa fou majúscula quan em va dir que estava tancada!! I eren només les 16h... Clar, calia anar a dinar, i no podien fer torns...

    ResponElimina
  3. X molt q em pesi, Tortosa és així. Tant se val que hi hagi al poder la dreta, lo centre o l’esquerra, sempre passa el mateix.

    agur.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta