20 d’octubre del 2006

Mas farà un tren que unirà Tortosa i Tarragona en 20 minuts, i Tortosa i Barcelona, en 50 minuts

Penúltim capítol de la sèrie de La Marfanta dedicada als candidats a la presidència de la Generalitat. Una de les coses que més m'ha agradat del programa d'Artur Mas (CiU) és que assegura que farà un tren de rodalies entre Tortosa i Ulldecona, però sobretot, que impulsarà els trens regionals d'alta velocitat de Catalunya. Segons el document, això vol dir que hi haurà un tren que unirà Tortosa i Barcelona en només 50 minuts, i Tarragona i Barcelona, en només mitja hora. Això ìmplicarà, per tant, que anar de Tortosa a Tarragona només ens costarà 20 minutets. Qui voldrà anar per l'AP-7, amb uns serveis així? De totes maneres, Mas remarca que CiU impulsarà el desdoblament de l'N-340 entre Barcelona i Castelló...
Artur Mas va nàixer a Barcelona fa 50 anys, en una família "estretament relacionada amb el món de la indústria i l'empresa". Potser per això, el candidat de CiU vol autoritzar 8 noves centrals de cicle combinat en els propers quatre (no diu on), i "anular la moratòria eòlica i desenvolupar 3.000 megawatts d'energia eòlica", també en quatre anys. De fet, Mas afirma que CiU promourà els "grans parcs de Girona-Nord-Est, Terres de l'Ebre, Prelitoral Catalunya Sud i Catalunya Central". El convergent també parla de construir l'aeròdrom de les Terres de l'Ebre, l'anella viària del Delta i reclamar el traspàs de la gestió del tram català de l'Ebre a la CHE. Com ja vaig comentar, el programa de Mas també preveu el transvasament del Roine i la interconnexió de xarxes.

16 comentaris:

  1. I també farà un metro per anar de Ferreries a Remolins.

    ResponElimina
  2. ja, ja!
    Esta és bona

    ResponElimina
  3. Perquè no es fot los molins al costat de seua casa!.
    L'energia s'ha d'ubicar prop d'on es consumeix.Segur que només repentinant-se s'està més d'una hora a l'aseo gastant llum i secador.

    ResponElimina
  4. En quant a les centrals de cicle combinat en pertoquen 1 a Pedralbes,1 a Sarrià,1 a Sant Gervasi,1 a Sant cugat,1 a Cadaqués,1 a Calella de Palafrugell,1 a Peralada,1 a Baqueira-Beret.Les comarques del sud de Catalunya ja hem contribuit prou a la producció d'energia.

    ResponElimina
  5. Al meu poble, durant la epoca ciu+pp van treure les parades de tots els trens, cap tren parava a ulldecona, a l'ultima legislatura de ciu despres de que la gent del poble tallessem tres vegades les vies ( i en tot lo lio del transvassament pel mig ) es van dignar a fer parar un tren per sentit encara que no venien billets a l'estació i casi foten a la preso als regidors del psc i erc perque la renfe del pp els va denunciar..., ara en paren dos al mati i dos a la tarda i al poble estem contents, que no mos toquen res estos que ja estem be com estem !


    manolo
    ulldecona

    ResponElimina
  6. Vet aqui que el Toni Soler ja s'esta buscant feina ja te qui el sustituirà.

    Es el segon millor acudit del dia, despres de llegir que Ferran Bel serà assesor d'infrastuctures del senyor Mas, o potser ara ho entenc tot de quin dels dos genis es la idea del Mas o del Bel.

    Aquest Mas a més de ser un cinic es pensa que som "tontos".

    ResponElimina
  7. Amb els 23 anys de govern de CIU les Terres de l'Ebre sempre han estat a la cua del tren del progrès.Amb Mas de maquinista potser serem lo vagó del capdavant d'un maltractat,brut i expoliat tren de rodalies.

    ResponElimina
  8. Les Terres de l’Ebre no es mereixen un govern de CIU desprès de vendre el territori per aguantar les seves poltrones.
    Són uns mentiders i uns cacics!!!

    ResponElimina
  9. quina gracia, més graciosa... per favor, es que tendrien que esser eleccions cada any i així segur que riurem més, i com diuen aqui auhh va i ara una d'indios, que fort,pero es soterrat o al aire.I ara el Bel ens portara una de les pistes del Prat, ja que entre totes aquestes infraestructures tan fa aterrar al Prat com a Tortosa.

    ResponElimina
  10. Jo no pensava anar a votar però veient les animalades que diuen aniré. Quina colla d’estafadors, es pensen que el país és seu.

    ResponElimina
  11. Cacics. Això deu ser endèmic a l'Ebre. Perquè hem passat de cacics de dretes als cacics d'esquerres. No sé quins em fan més temor.

    ResponElimina
  12. Els primers company, els primers...
    Sempre volen que la gent progressista es quedi a casa i desprès ells van tots a votar, la dreta conservadora de la seva cadira.

    ResponElimina
  13. Si la gent vota CIU a part de fer el metro de Ferreries a Remolins,farà també un trambaix a la Diagonal de Rasquera per poguer anar de marxa al Submarino, sense perill d'agafar el cotxe i que los mossos de la Tura mos facín bufar.

    ResponElimina
  14. OTRO JA JA JA
    MAS MENTIROSILLO

    ResponElimina
  15. Ep, tu!!! I a la Fatarella què hi ficaran ? I a Vilalba ? I a la Serra d'Almos ? I a l'Arnes convergent de Pallarés ? A tots estos pobles no hi ha metro, ni bus, ni res de res... O tens cotxe o no et mous...

    ResponElimina
  16. A tots estos pobles que anomenes no hi posaran metro ,però a La Fatarella i a Vilalba hi posaran molts molins que faran molt bonic i portaran molt turisme.Has de pensar que l'hotel vilar rural d'Arnes s'omplirà de gent de Barcelona que vindran a veure l'infern eòlic de la Terra Alta.Això del turisme rural per lo vist no dona diners ja que els dirigents polítics de la nostra comarca amb Pallarés al capdavant aposten ara per aquests parcs tant bonics i que donen tants quartos als ajuntaments i als que si presten.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta