
El Punt (20-Febrer-2007)
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
És adir, que acabarem els vuit anys de govern de Joan Sabaté sense resoldre el tema de les instal.lacions esportives, perquè això que ara presenten com aha de ser la primera fase de res. On és el projecte global per a veure la part que això significa? Que no teniem una subvenció que hem perdut per fer una pista de atletisme reglamentària a Jesus, on és la pista? i on és la subvenció? Que el camp de futbol de gespa artificial no és fruit d'una decissió presa unàniment per tots els grups en un del darrers plens municiapls?
ResponEliminaJa n'hi ha prou d'enganys! Si sabaté pensa que s'ha d'enderroca rel velòdrom per què no ha ha fet?
Lamentablement, el que és evident i irrefutable es que Joan Sabaté i Borràs hyaurà passat vuit anys sentat a la poltrona de l'alcaldia de l'ajuntament sense resoldre un dels temes que més reclamaven l'atenció del seu govern.
Tornar a ser alcalde? Per a què? Ja hem tingut prou en estos vuit anys per a veure de que és capaç. Si tingués un mínim de dignitat ja hauria d'haver pres la decissió de no presentar-se.
guaitadelatorre,
ResponEliminaveig que estas molt enterat de la política municipal, a lo millor ets un dels que estan sentats allí a la poltrona hi tot.
Lo que està fent Sabater és lo que fan la majoria de polítics avuí en dia. Venen eleccions, pos ha amagar lo que pensem fer de veritat perquè potser això mos trauria vots. Després, quan ja tornessem a estar ben sentadets a la cadira, ja farem lo que voldrem.
Tenim quatre anys més de xollo!
És igual que tan sols vaiguen a votar quatre i l'apuntador, la qüestió és manar! I les mentires d'ara, seran la propaganda de demà!