25 d’abril del 2007

Lahosa posa bona nota a la gestió d'ICV en Drets Socials i Esports a Tortosa

El portaveu d'ICV a l'Ajuntament de Tortosa, Sisco Lahosa, va fer ahir un balanç «molt positiu» de la seua gestió al davant de les àrees de Drets Socials i Esports. Lahosa no va amagar el seu desencís per no haver pogut tirar endavant la construcció de les noves piscines, però va negar que la polèmica per l'enderrocament del velòdrom haja estat el moment més difícil del mandat. El regidor va dir que en alguns moments va sentir-se «sol, sense el suport del partit i del govern municipal». Finalment, Lahosa va lamentar que la regidora de Governació presentés la nova ordenança de civisme a la premsa abans que als socis del govern.

El Punt (25-Abril-2007)

8 comentaris:

  1. bona nota en esports? jajaja, aquí la millor nota que pots posar és a tu mateix quan has decidit fotre el camp. Gràcies a tu tenim unes infrasestructures esportives a tortosa que donen pena a tota Catalunya. Gràcies per marxar i espero que no tornis mai més a la política. Mai més ICV a esports perfavor

    ResponElimina
  2. Per mi , una de les coses mes absurdes en política es caure amb l'autocomplaença...Un politic hauría d'estar sempre insatisfet dels objectius assolits..Si es que se'n ah assolit cap..es clar!

    ResponElimina
  3. Mireu vaig a posar-me nota al meu comentari. El meu comentari és savi. El meu comentari és bo. El meu comentari és itel.ligent. El meu comentari és brillant. No compreneu el meu comentari. No mereixeu el meu comentari. Mai haurà un comentari com el meu.
    Apa Sr. Lahosa. l'he guanyat!!!!

    ResponElimina
  4. jajaajajaja, jojoojojo
    jiijijijijij, aiaiaia

    Lahosa tonto i borderline absolut.
    mare meua quin personatge.

    ResponElimina
  5. Perfavor, ni ICV a esports ni a juventut!! Ui si, kuantes coses noves han fet, i que b ens ho hem passat gràcies a ells!!! Kina marxa a guanyat Tortosa, sta k peta!!

    ResponElimina
  6. i el carrec (com tans) que es van inventar a joventut k?. CACIKES!!!

    ResponElimina
  7. proposo al sisco lahosa que deixe als seus alumnes autoficar-se la nota, com ha fet ell

    m'aposto lo que vulguesseu a que aproven tots en nota

    susanna

    ResponElimina
  8. URGENT! Es busca gent honesta, raó: ajuntament de Tortosa.

    Una mica d'humiltat per favor!!!

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta