El Ministeri de Foment, a través d'un anunci de la direcció general de Carreteres publicat en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), ha tret a concurs públic el contracte d'assistència tècnica per a la redacció del projecte de la variant de Gandesa, a la carretera N-420. Segons especifica el BOE, el pressupost de sortida per a la redacció del projecte és de 300.000 euros, i el termini per a la seua realització és de 12 mesos a partir de la data d'adjudicació del contracte d'assistència tècnica.
El pressupost general de l'Estat per al 2007 inclou una partida de dos milions d'euros per a les variants de Gandesa i Corbera d'Ebre, així com 1,8 milions per les obres de la variant de l'Aldea a l'N-340. La construcció de la variant de l'N-420 és una de les reivindicacions més antigues de Gandesa, que va haver d'esperar més de deu anys perquè comencessin les obres de la variant de la mateixa carretera N-420 al Coll del Moro. De fet, la nova variant, que evitarà que l'N-420 continuï travessant el nucli urbà, també ha acumulat un llarg retard, ja que l'Estat ha hagut de contestar primer les al·legacions a la proposta de traçat. Així, el pressupost de l'Estat ja incloïa l'any passat una partida per redactar el projecte. El retard ha afectat la planificació d'una altra variant per treure la C-43 del nucli urbà de Gandesa, ja que la Generalitat no podia planificar el traçat sense saber quin dibuix faria Foment a la de l'N-420.
El Punt (17-Agost-2007)
17 d’agost del 2007
Foment treu a concurs la redacció de la variant de Gandesa a la carretera N-420
1 comentari:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Bona pensada del Ministeri, ja que el temps de redacció és de 12 mesos. En obres d’aquesta envergadura els estudis d’enginyers no tenen suficient temps per redactar els projectes quan solament disposen de sis mesos, tenim l’exemple de la circumval•lació de l’Aldea (que aviat finalitzaran el projecte), d’aquesta manera és fa necessari ser acurats en els terminis per poder complir les expectatives dels ciutadans.
ResponEliminaLes inversions de l’estat a l’Ebre augmentaran en els pròxims anys degut a l’execució de molts de projectes que ara s’estan fent o pròximament és trauran a concurs públic, per exemple l’autovia del mediterrani.