2 de juny del 2008

Nova imatge de La Marfanta

Com haureu vist vosaltres mateixos, la imatge del bloc La Marfanta ha canviat. Feia temps que volia canviar la plantilla, amb l'objectiu que s'apropés més a les meues necessitats i preferències de disseny, i sobretot per ordenar una mica la barra lateral. Fa un parell de dies, durant una conversa a través de Twitter amb Jordi Perales (que també ha estat de reformes al seu bloc), vaig arribar a la conclusió que La Marfanta també necessitava un replantejament profund, i no només alguns retocs cosmètics. Vaig estar buscant alguna solució i Manel Zaera també em va ajudar a trobar el camí. Finalment, he utilitzat la plantilla New Xml 3 Columns Blogger Template-WP-Premium, perquè feia temps que buscava una plantilla amb tres columnes, que tigués un aire més modern i professional, i que em permetés ordenar millor els diferents continguts de la barra lateral. De vegades, fins i tot jo mateix em perdia, a l'hora de buscar alguna cosa... A més, alguns lectors m'havien manifestat els problemes que tenien per carregar el bloc amb el navegador Internet Explorer, i que sembla que amb la nova plantilla s'han solucionat. D'altra banda, volia aprofitar millor les noves eines de la web 2.0, com Twitter o Facebook, així com donar més importància a la participació dels lectors. Així, haureu observat que els comentaris dels lectors apareixen automàticament a la pàgina principal (a la secció La gent ha dit...), i que també he incorporat una sèrie d'enquestes, en què cada dia us suggeriré una pregunta. Per poder llegir o fer comentaris, només heu de clicar damunt del globus de còmic que apareixen al costat de cada titular. També podeu deixar els vostres comentaris a les enquestes, així com consultar els resultats de les preguntes dels dies anteriors. Espero que el canvi us agrade.

14 comentaris:

  1. m'agrada, felicitats. "Anem" millorant.

    ResponElimina
  2. Gustau, certament es veu molt millor. Suposo que la "usabilitat" s'anirà veient amb el temps, però de moment també fa bona impressió.

    El problema que tenen de vegades els blocs és que ens serveixen de laboratori per provar coses. Com que tampoc ens hi dediquem professionalment, anem apilant coses fins arribar a l'extrem que nosaltres mateixos necessitem un mapa per orientar-nos.

    Per això és bo, de tant en tant, fer una posada al dia. I no tan sols estètica.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el tema que has escollit. Jo fa temps que vull fer un canvi al meu bloc. A veure si tinc temps i també renovem la imatge.

    ResponElimina
  4. A mi també me costava molt carregar la "Marfanta" i ara sembla q va molt més ràpid!!

    Totalmnt d'acord en Toni, vas acumulant i després un mateix se perd!!

    Mos haurem d'anar acostumant pro sembla "més fàcil" i en més ordre.

    Felicitats!!

    ResponElimina
  5. Cal reformar-se de tant en tant i seguir el pas de les tecnologies, tot i que a mi em costa molt córrer tant al seu darrere amb la llengua a fora.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies a tots!
    Curiosament, he vist que avui el diari digital E-Notícies també ha renovat la seua imatge.

    ResponElimina
  7. Gustau, i estèticament concideixes bastant amb l'e-noticies.

    ResponElimina
  8. Potser sí, però és pura coincidència. T'asseguro que no els he espiat, eh!
    No sé quan ho han fet ells, però jo vaig carregar la nova plantilla ahir a la tarda.
    De totes maneres, no m'acaba d'agradar que a la portada desenvolupin tan poc les notícies.

    ResponElimina
  9. Doma una imatge més moderna al blog. Felicitats. De totes formes em recorda molt a la que va obrir el PSC d'Amposta en les darreres municipals per a que la gent pogués participar del sue programa.

    ResponElimina
  10. És que aquell bloc estava molt bé. No sé qui devia fer-lo... ;-) Potser sí que té un aire, però t'asseguro que no és una cosa buscada. Llàstima que Lo Safareig ja no estiga actiu per comprovar-ho. Per sort, he trobat una captura en la següent adreça
    http://bp2.blogger.com/_ZiND1
    WIWCWo/RjGmpFFDT-I/AAAAAAAAA5I/Qoas
    8RaGPsk/s1600-h/losafareig.jpg

    ResponElimina
  11. Gustau; Aixó funciona!! I a sobre ja no es penja!

    ResponElimina
  12. McCalan, quan ahir vaig comprovar que amb el canvi de plantilla havíem resolt el problema, t'asseguro que en la primera persona que vaig pensar va ser en tu. Salut!

    ResponElimina
  13. es que la web del e-noticies tenia delicte, era cutre amb ganes.

    ResponElimina
  14. Xiquet Gustau, t'ha quedat un bloc molt asseat i molt majo. Se veu tot més claret i fa més avío quan l'obris. Fas molt bona faena, gràcies!

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta