28 de març del 2011

El candidat de PxC a Tortosa, vicesecretari per a l'Ebre

El tortosí Jordi P. Casanova, que ha anunciat la seua intenció de ser el candidat de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'alcaldia de Tortosa, ha estat nomenat vicesecretari del partit liderat per Josep Anglada a les Terres de l'Ebre, així com nou membre del Consell Executiu Nacional. Ha estat en el marc del cinquè congrés que la formació ha celebrat a la ciutat de Vic, el27 de març. Casanova ocuparà una vicesecretaria provincial, ja que el secretari general de Tarragona és August Armengol, regidor del Vendrell, alcaldable per la mateixa ciutat i vicepresident de PxC. "Cal recuperar les nostres comarques per a la gent de casa. Per a qualsevol feina, ajuda, subvenció, o beca, primer els de casa", han estat les primeres declaracions de Casanova com a vicesecretari de PxC. "Volem seguretat als nostres carrers i places. No podem permetre ni un dia més la il·legalitat, la competència deslleial ni la delinqüència", ha dit Casanova, tot vinculant delinqüència i immigració: "Volem un control absolut de la immigració i qui no sigui capaç d'adaptar-se a les nostres lleis i normes, qui vulgui imposar les seves a casa nostra, no té cabuda a la nostra terra i ha de marxar".

Imatge: PxC Terres de l'Ebre

15 comentaris:

  1. Quina temor que em fa este estaquirot, si repeteixen els resultats del 28-N a Tortosa serà regidor :S

    ResponElimina
  2. Respecte a la llei del tabac:
    "no permetré que cap atracador de llibertats em digui el que he de fumar i on ho he de fer. La meva llibertat, la meva opinió i el meu criteri no me'l traurà cap aficionat a l'adoctrinament generalista i barat".
    Autor: El "susodicho" .

    Nomes faltaria què, a més de Karmele, ara, també ens acabem fent famosos per PxC i la seva implantació. Efectivament, Carles, crec recordar que a les passades eleccions van treure 600 vots.
    Diu el sr. Casanova "Volem seguretat als nostres carrers i places. No podem permetre ni un dia més la il·legalitat, la competència deslleial ni la delinqüència". En principi tothom volem seguretat, legalitat i competència lleial, però, lligar la suposada absència de tot plegat amb la immigració és injust, inhuma i....perillós.
    La cosa és preocupant.

    ResponElimina
  3. Oco en PxC!, esta gent poden treure representació, vistos los resultats de les eleccions al Parlament i l'augment del FN francès aquest cap de setmana...s'està creant un "caldo" de cultiu idoni per a que personatges com estos arriben als nostres ajuntaments i organs de govern. És molt preocupant, mentre naltros que si monument si, monument no...girant l'esquena a qüestions com la convivència, lo nostre casc antic, l'atur, etc. i de tot això s n'aprofiten tota aquesta colla de xenòfobs e ignorants. Cuidado que estos no mos monten un altre monument a Paco!!

    ResponElimina
  4. Ei, soc "gent de casa", o preparo les maletes? Si dic que no soc de casa, pero si que tinc la pell blanca , em deixaran quedar?

    Ho sento, la cosa no està pèr a bromes. Només espero que els altres partits, o sigui els partits democratics, no els fan cap joc, i mantenen unitat en temes tan delicades.

    ResponElimina
  5. Brian,ningun partit vol a esta gent,pots estar tranquil.

    ResponElimina
  6. Abans de tot, a mi no m'agrada el PXC, però Brian, si et plau, no siguis tan demagògic. Veuras, si ets anglés, et diré una coseta que potser tu no saps. Fa uns anys vaig treballar al teu país i em van tractar com un ser de segona divisió. Vaig haver d'anar a la seguretat social anglesa per tramitar uns papers i en cap moment em van oferir ajuda, em van tractar amb una mala hòstia impresionant i mirant-me com si fos un escarabat. Recordo una dona que gairebe em va cridar perque li vaig demanar que em repetís una coseta.
    No vaig poder fer cap amic allà, només em vaig poder relacionar amb espanyols,brasilers i portuguesos i tots deien el mateix: que mai tornarien allà i que els anglesos no volen que ningú s'integri allà.
    Així que no ens vinguis amb la teva superioritat moral anglesa (o francesa o alemanya...) perque allà sou molt més racistes i classistes que aqui.
    Ignorant: no siguis tan pelotero que si surts fora d'aqui ja veuràs, ja. O te penses que a França o Anglaterra(per dir algo) et tractaràn com aqui? per ells ets només un AFRICÀ.
    Una última cosa, Brian, si el teu país es tan perfecte i superior, què feu milers i milers d'anglesos vivint a Espanya? Si no t'agrada, ja saps, com diem a Catalunya: "BON VENT I BARCA NOVA"

    ResponElimina
  7. I els demés, no sigueu tan "peloteros", que per un Brian que parla en català tenim un 99% que ni parlen el català ni volen saber res de nosaltres. Només prendre el sol i veure cervesa.
    Que a aquest país perdem el cul per tothom que ve de fora quan afora als catalans (el qui sap que és Catalunya!)ens veuen com uns pollosos africans del nord. O es que menteixo?
    Qui em vulgui dir racista, fatxa...endevant, volqueu la vostra ira en mi.M'importa ben poc.Al menys no m'amago.
    I per cert, sé anglès, francès i una mica d'alemany. He viatjat. I aixó m'ha donat certa perspectiva. Si penseu viure a un món de coloraines, confetti i serpentines, endavant, però el món és més complicat que dir coses boniques per quedar bé.

    ResponElimina
  8. Dani, no crec que he intentat transmetre una "superioritat moral", i molt menys per ser anglès. Només volia opinar aqui com fa tothom. No considero que parlo en nom dels "anglesos" ni de ningu. Tampoc he volgut fer comparisons ni ara, ni gairebé mai, amb Anglaterra. Allà com aqui, passen coses dolentes i coses bones.

    Tampoc he tingut l'impressió que la gent em fassi la pilota.

    No crec que el meu pais d'origen es "perfecte o superior". De fet prefereixo viure aqui. I no unicament pel sol i cervesa.

    Pel demés que dius, pos, cada u ha tingut les experiences que ha tingut, i no vull generalitzar.

    ResponElimina
  9. Dani, precisament perquè a tu no et va agradar com te tractaven quan estaves a l'estranger, crec que el més correcte seria que tu defensesses un tracte millor amb la gent de fora. No hi ha res com saber posar-se en la pell de l'altre.

    ResponElimina
  10. Per a·lusions generalitzades.
    Dani, sí per dir el que dius creus que t'hem de titllar de racista i fatxa, és què tens en poca consideració als comentaristes de La Marfanta. Sinó ho entès malament, nomes et limites a explicar la teva experiència a Anglaterra i alguna opinió ( què comparteixo prou ) sobre els anglesos que venen aquí. A no ser què, implícitament, estiguis defensant què aquí, féssim el mateix que tu denuncies.

    ResponElimina
  11. Gustau i Brian: Anglaterra és un gran país. Els anglesos han fet moltes coses bones i han donat molt a la humanitat. La música? La millor l'han fet ells. Democràcia, ciència, indústria, ordre...etc.
    Em va fer ràbia que me tractèssin d'aquella manera perque jo estimo molt la seva cultura i la seva llengua. M'encanta parlar i escriure en anglès.
    Allà vaig estar,com diuen ells en "low profile". No els culpo de res,i de fet he tornat una vegada més! He conegut a molts anglesos, i és cert, Brian,potser m'he passat amb lo de la cervesa, però has de reconèixer que (en general) ens veieu d'una manera molt esbiaixada i tòpica (només cal recordar sèries com "Faulty Towers" o "Benidorm"). I jo aquí si hem parlen en anglès contesto en anglès per cortesia i perque així practico. Si al mig de Trafalgar Square preguntés a un noi en espanyol(sabent que el sap) em respondria en espanyol? ...
    I Gustau, sí que tracto bé a la gent d'afora. El que no m'agradan són els desagraits (i això no va per tu, Brian,sinò per molta gent que mensyprea la nostra cultura i ens veu com un país de les quatre "S":Sand,Sangria,Sun and Sea)

    ResponElimina
  12. cucafera: ja veig que això és un fòrum com deu mana, però en general no és així, així que vaig sempre a la defensiva.
    Agraeixo el respecte amb el que m'heu contestat tots.Perdoneu si el to ha estat una mica brusc,però crec que em puc posar en la pell dels de fora quan jo mateix sóc fill d'immigrant espanyol i he treballat fora. I aqui ens critiquen quan porto tota una vida sentint barbaritats que han fet als NOSTRES emigrants autóctons(ni reben ni rebien ajuts o prestacions,mobbing,semi-esclavatge,segregació...) Penso que nosaltres SI que tractem bé a la gent de fora. Així que m'enfada sentir el contrari.

    ResponElimina
  13. "Bien está lo que bien acaba ..."

    Molt bé, Dani, a vegades cal matissar les paraules (i rectificar si fa falta ) ...

    ResponElimina
  14. OK Dani, de bon to! Però has oblidat el futbol - que , per cert consisteix en marcar gols, no guardar la pilota per a tu el 75% del temps.

    Pos, si, segur que hi ha anglesos que tracten malament a la gent "de fora", igual que hi ha que no - de fet crec que el caudro es cada cop més positiu. Igual passa aqui. Quan jo vaig arribar, molts problemes en algunes casos, sobretot funcionaris i serveis publics, pero la immensa majoria de gent em van tractar bé.

    Però tornat als PXC, estic segur que si tinguis uns iaios que hagin arribat a Anglaterra fa 70 anys del Caribe - jo seria tan anglès com el Princip Carlos pero amb la pell més fosca - molta gent, sobretot els d'aprop d'aquest "partit" , no em donarien el mateix tracte.

    Per acabar, i continuent amb els anecdotes personals, avui precisament algu m'ha explicat el malament que ho van passar els catalans que van anar fora a treballar als 60 i 70, i el malament que els van tractar. Per aixo, a aquesta persona, li fa molta rabia veure com alguns "de aqui" tracten ara als nord-africans que han vingut a fer el mateix - viure.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta