Aus mortes i excrements d'ocells als voltants de la catedral de Tortosa - marfanta.com

El Tiempo

El tiempo en Tortosa

Ticker

Primera Columna

Tribuna

+Articles de #Tribuna

Comentaris

Arxiu

Aus mortes i excrements d'ocells als voltants de la catedral de Tortosa

Publicat per Gustau Moreno Pérez el dia 22 de juny de 2011 | 22.6.11


Des que treballo al barri de Remolins passo diàriament per davant de la catedral de Tortosa o del palau del Bisbe, segons si agafo la ruta pels carrers Ciutat i Croera, o si opto per  l'avinguda Felip Pedrell. En els dos itineraris és freqüent trobar ocells i coloms morts, així com una important acumulació d'excrements d'aquestes aus. Aquest dimarts, a les deu del matí, hi havia aquest colom esbudellat, que els serveis de neteja municipals han retirat un parell d'hores més tard. De fet, al carrer Croera i a la zona de les noves escales de la catedral la neteja és habitual, però ara hi ha més ocells que fa uns mesos i, a més, comença a fer calor. A banda, tant ahir com avui han netejat els balcons del palau episcopal, molt afectats pel mateix problema, i l'aigua bruta ha caigut al carrer.

3 comentaris:

Krupp ha dit...

Si li fessen l'autòpsia a n'este cadàver, segur que trobarien pèls de bigot...

Yuca ha dit...

Ets una mica animal, però alguna cosa així se m'ha ocorregut en llegir una notícia darrera de l'altra. Voluntat de periodista?

perplex ha dit...

Ho fan a la antiga los bisbes .....
Agua vaaaaaaa.... i amolla't!
Sembla que des de que passes per Remo Gustau, la tertúlia s'omple de gent del barri.
Friend's LaMarfanta!

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.