22 de març del 2013

Intenten vendre filtres als veïns de Tivissa amb el pretext que l'aigua del poble no té qualitat

TIVISSA (Ribera d'Ebre).- Aqualia, l'empresa que gestiona el Servei Municipal d'Aigües de Tivissa (Ribera d'Ebre), ha alertat que una companyia està intentant vendre mecanismes de filtratge d'aigua per a les aixetes als veïns del municipi, tot al·legant "presumptes problemes de qualitat de l'aigua" de la població. Aquesta empresa hauria trucat, en els darrers dies, als veïns perquè, sota aquest argument, els concertin una visita als seus domicilis per analitzar l'aigua i oferir-los els seus productes de filtratge. Des d'Aqualia han assegurat que la qualitat de l'aigua de Tivissa està garantida i recorden que es controla amb més de 3.500 analítiques anuals, tot seguint els criteris sanitaris de qualitat d'aigua de consum humà.

Aqualia ha alertat els veïns de Tivissa de les trucades "fraudulentes" que s'han detectat en els últims dies al municipi. Una companyia de venda de mecanismes de filtratge d'aigua ha sol·licitat a alguns veïns la concertació d'una visita als seus domicilis per dur a terme anàlisis d'aigua, al·legant presumptes problemes de qualitat.

L'empresa que gestiona el Servei Municipal d'Aigües de Tivissa insisteix en què s'encarreguen d'analitzar l'aigua de la xarxa de distribució periòdicament i que aquests anàlisis es fan sense necessitat d'accedir a l'interior de les vivendes. L'empresa recorda que qualsevol ús del seu nom per a aquesta activitat constitueix un il·lícit penal. Aqualia ha apuntat que es porten a terme més de 3.500 analítiques al llarg de l'any, com estableix el Reial Decret 140/2003, pel qual s'estableixen els criteris sanitaris de la qualitat d'aigua de consum humà.


Via ACN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta