20 de febrer del 2007
Tres mesos per comprar pintura groga
6 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Això de la pintura, és que és un desastre. Fa un parell de mesos varen pintar els passos zebra que hi ha a la vora del col·legi de la Consolació, pos només van tindre la "santa barra" de començar a pintar el primer dia després de les vacances de Nadal, el caos circulatori que es va produir aquells dies va ser dantesc. Un exemple, de casa meva, a la Raval de Sant Llàtzer fins el col·legi de la Consolació, una tarde em va costar 3/4 d'hora d'arribar. La cua arribava a la plaça de l'Unió, la famosa plaça que quan cauen quatre gotes s'inunda (aquest ja seria un altre tema)
ResponEliminaA Tortosa tot va igual, nose de que ens sorprenem.
ResponEliminaLes cues meteotortosa es la historia de tots els dies
Planificació, això és el que els falten als responsables polítics de Tortosa. També coordinació amb la Generalitat. Un desastre, no hi manera que facin les coses a hora i amb un cert ordre i una certa racionalitat. Aquí, com més animalades es facin sembla que sigue millor.
ResponEliminaNo cal ser dramatics sinto, aixo passaba (23 anys van donar molt de si), passa i passarà. El que si cal es avisar als tecnics de l'ajuntament abans d'entregar l'obra la Generalitat, es que les tapes de clavegueres estan massa baixes del nivel de l'asfalt (ara ja cal evitarles)i a la proxima capada d'asfal d'aqui uns anys el desnivell sera d'uns 8 centimetres, i pagant tots els tortosins tocara refer-ho.
ResponElimina3 mesos?? es que van tindre que anar al xino d'amposta a comprar la pintura
ResponEliminaInutils, una colla d'inutils són tots estos.
ResponElimina