8 de juliol del 2007

El pavelló firal de Tortosa no surt al Google Maps

Potser us semblarà que no és més que una anècdota, però tenim un pavelló firal que ens ha costat 10 milions d'euros i que no surt al Google Maps, que segurament és un dels recursos d'internet més utilitzats per trobar coses al damunt d'un mapa. L'altre dia, com que estava una mica avorrit vaig teclejar "Tortosa" al cercador del Google Maps, perquè havia llegit que havien millorat la definició de les fotografies per satèl·lit de la nostra zona. El problema és que les imatges que ens mostra el sàtel·lit del Google Maps tenen més de dos anys, i per tant encara no havia començat a constuir-se el nou pavelló multiús de Remolins. Per un moment, vaig pensar divertit que Joan Sabaté l'havia desmuntat i se l'havia emportat cap a casa, com l'home enfadat d'aquell anunci de l'Scattergories. O que potser Ferran Bel havia tirat endavant la visió de CiU sobre la polèmica de l'emplaçament, i ja l'havia situat al marge dret. Esperem que Google Maps no tardi massa en actualitzar les seues imatges i bases de dades sobre Tortosa, perquè no sabeu el munt de gent que utilitza aquest recurs per arribar als llocs... I sobretot que l'Ajuntament organitzi grans esdeveniments de tot tipus al pavelló, perquè la gent de tots els llocs busqui al Google Maps com arribar fins al nou recinte firal de l'horta del Pimpí.

2 comentaris:

  1. .........................


    Asi actua ERC cuando las cosas no salen como ellos dicen : RECORTE DEL DIARIO ABC ASUNTO ESTATUT DE CATALUNYA

    MARÍA JESÚS CAÑIZARES

    BARCELONA. La reunión a tres bandas entre el presidente del Gobierno, Rodríguez Zapatero; el presidente catalán, Pasqual Maragall, y el jefe de la oposición, Artur Mas (CiU), ha dado paso a una auténtica ceremonia de la confusión, en la que ERC ha expresado su malestar ante la posibilidad de un pacto entre socialistas y nacionalistas para recortar el nuevo Estatuto en el Congreso, y CiU reconoce que tendrá que dar explicaciones a sus «desorientadas» bases tras la ejecutiva que se celebra hoy, tal como explicó su secretario general, Josep Antoni Duran Lleida.

    Los republicanos han añadido más tensión al proceso negociador del Estatuto a través del consejero de Comercio de la Generalitat, Josep Huguet, quien ayer hizo alarde de una visión casi apocalípitica al advertir que si «falla» el Estatuto, se generará una «crisis social» y «guerra civil, entre comillas, en Cataluña que ERC girará en contra de España como si fuera Els Segadors», la revuelta del siglo XVII contra las tropas castellanas. Huguet dijo a Efe, que «el país sabe y ha de saber que si esto falla, Cataluña entra en una dinámica de conflicto social creciente que, obviamente irá en beneficio de los independentistas porque esto lo giraremos en contra de España».

    ERC se ha sentido excluida de la negociación que mantuvieron Zapatero, Maragall y Mas, en la que el primero español dejó en manos de Maragall el acuerdo con los nacionalistas, tras advertir que las exigencias de CiU, consistentes en incluir en el Estatuto un sistema de financiación basado en el concierto económico, son inconstitucionales. La posibilidad de un pacto para aprobar el proyecto en el Parlamento catalán, para luego «estrellarlo» en las Cortes ha indignado a ERC, que además fue «ninguneada» por el consejero de Economía, Antoni Castells, al enviar una nueva oferta sobre financiación a Artur Mas antes de que la conocieran los republicanos.

    Una oferta que, de momento, rechaza CiU. Artur Mas se reunió ayer con una comisión técnica de CiU para analizar la propuesta que, según fuentes nacionalistas, «está lejos» del concierto económico. La nueva oferta incluye la cesión de todos los tributos; la aplicación preferente del Estatuto en caso de conflicto con el Estado (blindaje); la fijación de una cuota de solidaridad y la creación de una Agencia Tributaria catalana en base a los criterios de la Comisión Mixta de Asuntos Económicos y Fiscales.

    ResponElimina
  2. este tio és un plom:

    a més de que no sé a que ve este corta-pega, va i el tio l'entra a totes les notícies.

    voto perquè Gustau vagi fent neteja.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta