31 de desembre del 2008

La Marfanta TV: festa de Cap d'Any a Tortosa



El regidor de Joventut, Emili Lehmann, va presentar fa uns dies la revetlla que tindrà lloc aquesta nit a Tortosa. La festa de Cap d'Any es farà al passeig central del parc municipal Teodor González, amb una vela d'uns mil metres quadrats amb calefacció i tot tipus de serveis, i és una iniciativa de l'empresa Acadèmic que compta amb el suport de l'Ajuntament. Després d'alguns dies d'especulacions, en què només es prometien "preus populars", s'ha sabut que el preu serà de 19 euros per persona i que el preu també inclou cotilló, copa de cava i una consumició.

Més informació:
-
La Festa de Cap d'Any vol ser una alternativa als desplaçaments la nit del 31 de desembre

8 comentaris:

  1. Pues crec que va estar realment bé la Festa, alguna mancança que altra però sobre 10 punts li posaria un 8. Jo realment com es diu en aquestes terres, vaig xalar molt.

    ResponElimina
  2. Bon any 2009!!!!
    Jo vaig passa sobre la 1.30 pel parque i posaven bona música, però sobretot música per a gent de 40-50anys, però no em vaig quedar.
    Me’n vaig anar al cool (la festa estava molt be). I sobre les 6 quan va tanca, vam tornar cap al parque (la música havia canviat ja era per a gent jove), però havien tancat la taquilla i no deixaven entra. Hem vaig quedar volta’n i la veritat pel que me van dir gent que sortia de dins, i la música que se sentia de fora, la festa pareix que estava molt be.
    Crec que per a l’any que be s’hauria de fer un preu més varat o al menys que en l’entrada entrin dos o tres consumicions en més de una, o que les consumicions siguin molt més barates.
    PD: a les 7 del mati encara anava la festa!!!

    ResponElimina
  3. Després de la tertúlia vam anar a la carpa (sobre les 02:00).Va estar molt bé, encara i quan vam notar a faltar música per a ballar de veritat.
    Proposo per l'any vinent que, donada la dimensió de la carpa i que una part estava mig buida, hi puguin haver dos ambients diferents. Perfectament possible.
    Jo vaig pagar els 19 euros però no vaig beure ni cubata ni cava. Vaig voler canviar un val de cava per un aigua i una taronjada i em van dir que sols podia demanar una.
    No ho trobo just. Vaig callar i punt.

    ResponElimina
  4. Tant com injust!!!. T'imagines que tots canviessen el val de cava per un aigua i una taronjada?. A part que una consumició es UNA.

    ResponElimina
  5. Jo també vaig anar-hi i al final de la nit la sensació va ser molt positiva. La carpa va ser una molt bona idea i tot i que, com diuen abans, hi ha coses que haurien de millorar-se, aposto per a que el proper any es torne a fer. A més penso que també seria molt encertat fer aquest tipus de festes no tansols per fi d'any, sinó també per Carnaval, Castanyada etc....És una bona opció per la gent que no volem agafar cotxe en nits com aquestes. Per la meva part felicito els organitzadors.

    ResponElimina
  6. Bones a tots,
    m’alegro que a la fi a Tortosa s’aige fet lo del parque…com costa fer coses xikets…
    M’agradaria comentar el que he parlat estos dies amb companys i companyes de la nit i amic que simplement estaven de festa esta nit.
    Els locals nocturns de Tortosa van tancar / els van fer tancar a les 5.30. El dia de fi d’any? Xk? La llei segurament serà així, però això no havia pasta mai a Tortosa, i si ho tens que fer ( com a Madrid x exemple), avisa als locals per a que pugen demanar un permís especial. Pos no, a les 5.30 els mossos es van passejar per tots els pubs, ja que la carreters estava vuida (dic jo), i van fer tancar els locals. Amb frases com “EN 30 MINUTOS TODO CERRADO”, “QUE HACE ESTA GENTE AQUÍ?, VENGA TODOS FUERA”, “QUANDO VUELVA LOS QIERO A TODOS FUERA”…. De moment encara treballo estos dies i no he pogut parlar en la majoria de companys. Però de moment es lo que he sentit d’ells i també d’amics que estaven de festa.
    Que volien?, que esta gent agafes el cotxe i surtis a la carretera?, que anessen al parque?, dixar-se vore i que la gent s’adoni de la seva autoritat?. No hem sembla b.
    La última, a mi tmb me van parar. Baixo la finestra i dic: Bona nit. Contestació mosso: Haber, de que vamos? De pastillas, coca, de k?. Jo: Bona Nit.
    I no continuo xk me fa venir cagera. 0,0, clar. I de postres un atre me va dir : La matricula ai que ‘canviala’.
    Sols volia dir dos coses : No cal apretar tant als locals el dia de cap d’any, i per favor mossos, educació, respecte a la gent educada i Nivell B (parlat) de català.
    Gràcies.
    Bon any a tots!.

    ResponElimina
  7. Bones a tots,
    m’alegro que a la fi a Tortosa s’aige fet lo del parque…com costa fer coses xikets…
    M’agradaria comentar el que he parlat estos dies amb companys i companyes de la nit i amic que simplement estaven de festa esta nit.
    Els locals nocturns de Tortosa van tancar / els van fer tancar a les 5.30. El dia de fi d’any? Xk? La llei segurament serà així, però això no havia pasta mai a Tortosa, i si ho tens que fer ( com a Madrid x exemple), avisa als locals per a que pugen demanar un permís especial. Pos no, a les 5.30 els mossos es van passejar per tots els pubs, ja que la carreters estava vuida (dic jo), i van fer tancar els locals. Amb frases com “EN 30 MINUTOS TODO CERRADO”, “QUE HACE ESTA GENTE AQUÍ?, VENGA TODOS FUERA”, “QUANDO VUELVA LOS QIERO A TODOS FUERA”…. De moment encara treballo estos dies i no he pogut parlar en la majoria de companys. Però de moment es lo que he sentit d’ells i també d’amics que estaven de festa.
    Que volien?, que esta gent agafes el cotxe i surtis a la carretera?, que anessen al parque?, dixar-se vore i que la gent s’adoni de la seva autoritat?. No hem sembla b.
    La última, a mi tmb me van parar. Baixo la finestra i dic: Bona nit. Contestació mosso: Haber, de que vamos? De pastillas, coca, de k?. Jo: Bona Nit.
    I no continuo xk me fa venir cagera. 0,0, clar. I de postres un atre me va dir : La matricula ai que ‘canviala’.
    Sols volia dir dos coses : No cal apretar tant als locals el dia de cap d’any, i per favor mossos, educació, respecte a la gent educada i Nivell C de català. Gràcies.

    ResponElimina
  8. No soc de la ceba i alguna topada dialèctica he tingut per aquests blocs precisament per aquest motiu, ,ara be, si lo de l'idioma del mossos es exactament així, es autènticament vergonyós. La llengua amb la que s'han d'adreça a la gent ha de ser el català sense cap discussió, com a mínim la salutació, després ja ho veurem, en funció de la que millor ens entenguéssem.
    També t'ho dic, si a mi un Mosso "m'acusa" implícitament d'anar droga't: "De pastillas, coca, de k?" com a mínim el numero d'agent d'ell, me'l ha de donar. ESCANDALOS. Suposo que els guardians de la llengua ( Esquerra) com aquest departament no es el seu negociat, no tenen res a dir.
    Em sembla fantàstic ( suposo) que al cos hagin aterrat persones provinents d'altres cosos on la llengua era i es el castellà, però com a mínim "Bon dia", "bona tarde" o "bona nit"....que això t'ho diu fins i tot el que va arribar ahir de la Xina.
    Recordo quan el recent desplegament definitiu al territorial al Sr. Saura se li omplia la boca dient que vindria personal d'aquestes terres i que estaven fora, perquè coneixien la gent, el territori etc.. Deu ser que han vingut els que quan s'en van anar d'aquí ja no coneixien ni la gent ni el territori.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta